Δεν μπορω να καταλαβω την νοοτροπια των πωλητων!Πραγματικα.Με 200-300 ευρω το αμαξι ερχεται στα καλα του.Αντε το πολυ 500 ευρω.Και σαν κερδος δινει 2000-3000.Γιατι αραγε δεν το κανουν;;Αντι για 6000 χιλιαρικα που το δινει θα το εβαζε 10.000 και με συνομιλιες στα 9000.Τωρα παει ο καθενας το τσιμπαει,το βαφει-περναει κρεμουλα,αλλαζει ταπετσαρια οδηγου και οπου αλλου χρειαζεται,το πλασαρει στην αγορα με κερδος και τελος!!!
Γιατι φανταζομαι αν παει καποιος του φορουμ το τσιμπαει με 5000 χιλιαρικα αν αρχισει να του λεει κοιτα το μπροστινο φτερο,θελει η ταπετσαρια διορθωση,τα φωτα θελουν ξεθαμπωμα κοκ...
Vassilis ///M (11-10-13)
Εγώ σκέφτηκα μήπως το έβγαλε έξω με διαγραφή και χρησιμοποιώντας το δικαίωμα να το φέρει πίσω μέσα σε 5-7 χρόνια χωρίς τελωνείο, πήρε ημερομηνία καινούργια στην άδεια και τον μετράνε πια με ρύπους όπως τα αμάξια από το 2010 και μετά...;;;
αυτο το τελευταιο ειναι κ το εχουν κανει πολλοι!
JimE36 (11-10-13)
Παιδες, καμμια εμπειρια/γνωμη για αυτους εδω εχουμε ?????
(Βλεπω μια αγγελια ανακατασκευασμενης ζαντας)
https://wheelmania.car.gr/parts/?ca=384
WHEELMANIA
36oXIΛ. Λ. ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ 19003![]()
Έχεις π.μ.![]()
nikos1400 (11-10-13)