Εδω ειμαι παλι...
Απο την τελευταια φορα που ελεγχθηκαν τα εξαρτηματα, εφυγα απο Πατρα για Αθηνα και μετα απο 30 χλμ, δυστυχως παλι εσβηνε!
Να συμπληρωσω οτι οταν συνεχιζω να το δουλευω ενω δεν κραταει ρελαντι, το επομενο βημα της 'ασθενειας' ειναι να νεκρωνει απο τις 2000 στροφες και κατω και να πεταει ακαυτες (ντουφεκια).
Ενα μηνα τωρα, το ειχα αφησει το αυτοκινητο και κυκλοφορουσα με τη μηχανη.
Με τις βροχες ομως δεν ειναι και τοσο ευκολο (ποσω μαλλον στην Πατρα που ξεχναει να σταματησει...), οποτε κατεβηκα με το αμαξι χτες.
Με εξεπληξε το ατιμο... Δεν εσβησε πουθενα!! Μονο σε 2 στιγμες νεκρωσε για 2-3 δευτερολεπτα στην πορεια. Μια στις 2000 στροφες και μια στις 3500. Πεταξε και ακαυτη.
Φανταζομαι λοιπον οτι σχετιζεται με την εξωτερικη θερμοκρασια το ολο θεμα.
Παιζει να ειναι εγκεφαλος?
Εχει κανεις καμια ιδεα?