Σελίδα 8 από 231 ΠρώτηΠρώτη ... 6789101858108 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 2308

Θέμα: τέλη κυκλοφορίας - έκτακτη εισφορά - κατάθεση πινακίδων ΙΙ

  1. #71
    Εγγραφή
    14-03-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    441
    Thanked
    571
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θα εφαρμοστεί στην Ελλάδα το μοντέλο χρέωσης των τελών κυκλοφορίας με τον μήνα; Θα αλλάξει η βάση υπολογισμού; Θα φορολογηθούν και τα αυτοκίνητα με «πράσινους» κινητήρες; Δίνουν και παίρνουν τα σενάρια ενόψει της καταβολής των τελών για το 2014.


    Το νέο κύμα απόσυρσης πινακίδων φοβούνται στο υπουργείο Οικονομικών. Βάζουν κάτω τα σενάρια για αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας ενώ επανέρχεται στο τραπέζι και το σχέδιο καταβολής των τελών με τον μήνα έτσι ώστε οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να έχουν περισσότερο χρόνο μπροστά τους για την εκπλήρωση της συγκεκριμένης υποχρέωσης. Ένας σύντομος γύρος στην υπόλοιπη Ευρώπη, αποδεικνύει ότι και μοντέλο μηνιαίας καταβολής τελών υπάρχει (στην Αυστρία) και διαφορετικός τρόπος υπολογισμού. Χρησιμοποιείται ως βάση και ο κυβισμός, και η ισχύς του κινητήρα και οι εκπομπές ρύπων ακόμη και η κατανάλωση καυσίμου. Δείτε αναλυτικά τι ισχύει στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Οι αποφάσεις για την Ελλάδα αναμένονται μέσα στον Οκτώβριο ενώ και φέτος η καταβολή των τελών θα γίνει ηλεκτρονικά όπως ακριβώς και πέρυσι. Μαζί με τα τέλη αναμένεται να καταβληθεί και ο φόρος πολυτελείας για τα αυτοκίνητα άνω των 1929 κυβικών.



    1. Αυστρία

    Χρεώνει τα τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα ενώ μονάδα μέτρησης είναι η ισχύς του αυτοκινήτου. Κάθε κιλοβάτ χρεώνεται προς 0,605 ευρώ, ισχύει ελάχιστη χρέωση έξι ευρώ τον μήνα και μέγιστη 66 ευρώ. Έκπτωση 10% γίνεται σε όσους προπληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας και για τους 12 μήνες του χρόνου ενώ τα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει πριν την 1/1/1987, επιβαρύνονται με προσαύξηση 20% εφόσον δεν ακολουθούν συγκεκριμένους κανόνες αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

    2. Βέλγιο

    Τα ΙΧ κατατάσσονται σε κατηγορίες «φορολογήσιμων ίππων» με βάση τον κυβισμό. Τα τέλη επανακαθορίζονται σε ετήσια βάση ανάλογα με την πορεία του πληθωρισμού. Το 2012, κυμαίνονταν από 68,88 ευρώ (για ΙΧ με κινητήρα έως 750 κυβικά) έως 1762 ευρώ (για ΙΧ με κινητήρα 4150 κυβικών). Επί του ποσού αυτού, επιβάλλεται και προσαύξηση 10% υπέρ των δήμων.

    3. Βουλγαρία

    Βάση υπολογισμού είναι η ισχύς. Επιβάλλεται φόρος από 1,02 έως 3,69 λέβα ανά κιλοβάτ (ένα ευρώ είναι περίπου 1,96 λέβα). Το ποσό πολλαπλασιάζεται με συντελεστές από ένα έως 2,8 ανάλογα με την παλαιότητα του αυτοκινήτου. Όσο πιο παλαιό είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο λιγότερα τέλη κυκλοφορίας πληρώνει.

    4. Κύπρος

    Συνυπολογίζονται τα κυβικά του κινητήρα αλλά και οι εκπομπές αερίων ρύπων. Ανάλογα με τον κυβισμό, προκύπτει ένα ποσό ανά κυβικό εκατοστό το οποίο και μειώνεται κατά 15% υπό την προϋπόθεση ότι το αυτοκίνητο εκπέμπει λιγότερα από 150 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Το ποσό ανά κυβικό εκατοστό, κυμαίνεται από τέσσερα έως 20 λεπτά του ευρώ.

    5. Γερμανία

    Όσα αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά μετά τη 1/1/2009, πληρώνουν τέλη δύο ευρώ ανά γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα. Αρχικά, απαλλάσσονταν τα οχήματα που εξέπεμπαν λιγότερα από 120 γραμμάρια. Το όριο περιορίστηκε στα 110 γραμμάρια από το 2012 ενώ από το 2014 θα πέσει στα 95 γραμμάρια. Ειδικά τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Euro6, εξασφαλίζουν έκπτωση 150 ευρώ επί των τελών κυκλοφορίας, ένα μέτρο που θα ισχύσει μέχρι και το τέλος του 2013.

    6. Δανία

    Τα τέλη κυκλοφορίας καταβάλλονται δύο φορές τον χρόνο και υπολογίζονται με βάση την κατανάλωση καυσίμου. Τα λιγότερα, πληρώνουν τα αυτοκίνητα που διανύουν τουλάχιστον 20 χιλιόμετρα με ένα λίτρο καυσίμου ενώ τα περισσότερα –πάνω από 20.000 κορώνες Δανίας τον χρόνο ή 1340 ευρώ- πληρώνουν οι οδηγοί αυτοκινήτων που διανύουν μόλις 5-6 χιλιόμετρα με ένα λίτρο καυσίμου.

    7. Ιταλία

    Βασικό κριτήριο φορολόγησης είναι η πραγματική ισχύς του αυτοκινήτου. Οι οδηγοί πληρώνουν από 2,58 ευρώ έως 4,95 ευρώ ανά κιλοβάτ ενώ μεγαλύτερες επιβαρύνσεις επιβάλλονται στα ΙΧ με ισχύ άνω των 100 κιλοβάτ. Η τελική επιβάρυνση, εξαρτάται και από την γεωγραφική περιοχή όπου έχει δηλωθεί το αυτοκίνητο καθώς και από την κατάταξη του αυτοκινήτου (euro 1, euro 5 κλπ). Η Ιταλία, είναι από τις ελάχιστες χώρες που έχουν επιβάλλει φόρο τύπου «πολυτελείας» όπως η Ελλάδα. Από το 2012, οι οδηγοί με αυτοκίνητα η ισχύς των οποίων υπερβαίνει τα 185 κιλοβάτ, πληρώνουν 20 ευρώ ανά κιλοβάτ για την υπερβάλλουσα ισχύ.

    8. Ουγγαρία

    Δύο μεταβλητές επηρεάζουν τα τέλη: το χρονικό διάστημα που έχει περάσει από την πρώτη κυκλοφορία του οχήματος και η ισχύς του αυτοκινήτου (κιλοβάτ). Όσο παλαιότερο είναι το επιβατικό όχημα, τόσο μικρότερη είναι και η επιβάρυνση η οποία ξεκινάει από τα 140 ουγγρικά φιορίνια ανά κιλοβάτ για τα οχήματα ηλικίας άνω των 16 ετών και φτάνει στα 345 φιορίνια για οχήματα ηλικίας έως τέσσερα χρόνια (σ.σ ένα ευρώ είναι 299 φιορίνια Ουγγαρίας).

    9. Σουηδία

    Επιβάλλεται ελάχιστη χρέωση ίση με 360 σουηδικές κορώνες (σ.σ ένα ευρώ είναι 8,69 κορώνες) και 20 κορώνες επιπλέον για κάθε γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα που υπερβαίνει τα 117 γραμμάρια. Δηλαδή, όλα τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν έως 117 γραμμάρια πληρώνουν μόνο το ελάχιστο ποσό δηλαδή τις 360 κορώνες. Ειδικά για τα αυτοκίνητα που κινούνται με οικολογικότερα καύσιμα (φυσικό αέριο κλπ) πέραν του ελάχιστου ποσού, προστίθενται 10 κορώνες ανά γραμμάριο και όχι 20 όπως ισχύει για τα υπόλοιπα οχήματα. Τα αυτοκίνητα που κινούνται με diesel επιβαρύνονται σημαντικά καθώς τα τέλη είναι υπερδιπλάσια ενώ για τα οικολογικά αυτοκίνητα που εκπέμπουν λιγότερα από 95 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα, ισχύει απαλλαγή για πέντε χρόνια.

    10. Μεγάλη Βρετανία

    Τα αυτοκίνητα κατατάσσονται σε 13 κατηγορίες βάσει ρύπων ενώ ο οδηγός έχει δύο επιλογές πληρωμής: ή τα καταβάλλει σε ετήσια βάση, ή τα πληρώνει σε δύο εξαμηνιαίες δόσεις με προσαύξηση 10%. Βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα έχουν κοινή μεταχείριση ενώ για τα υπόλοιπα «οικολογικά» καύσιμα ισχύει έκπτωση. Τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται από 20 έως 475 λίρες (ένα ευρώ είναι 0,87 λίρες) ενώ απαλλάσσονται κάθε καταβολής τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν λιγότερα από 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

    11. Πορτογαλία

    Συνδυάζει τη φορολόγηση με βάση τον κυβισμό, με την φορολόγηση με βάση τις εκπομπές αερίων ενώ το τελικό ποσό προσαυξάνεται έως και 15% ανάλογα με την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας του οχήματος. Τα περισσότερα χρήματα πληρώνουν οι οδηγοί που απέκτησαν αυτοκίνητο μετά το 2010. Τα τέλη κυκλοφορίας βάσει κυβισμού, κυμαίνονται από 27,87 ευρώ έως 382,51 ευρώ ενώ τα τέλη με βάση τις εκπομπές ρύπων, κυμαίνονται από 57,19 έως 318,80 ευρώ.

    12. Ελλάδα

    Τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν μετά την 01/11/2010 πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους (0,9 ευρώ έως 3,4 ευρώ ανά γραμμάριο διοξειδίου) ενώ απαλλάσσονται όσα οχήματα εκπέμπουν λιγότερα από 100 γραμμάρια. Τα παλαιότερα οχήματα πληρώνουν με βάση τον κυβισμό. Τον λογαριασμό εκτόξευσε η επιβολή του φόρου πολυτελείας σε όλα τα ΙΧ με κινητήρα άνω των 1929 κυβικών (σ.σ ισχύει για όλα τα ΙΧ που κυκλοφορούν μετά την 01/01/2012). Ο φόρος για τα ΙΧ πενταετίας, ξεκινάει από τα 410 ευρώ και μπορεί να υπερβεί τα 2000 ευρώ για τα αυτοκίνητα άνω των 3000 κυβικών. Η κατοχή αυτοκινήτου στην Ελλάδα, μπορεί να επιβαρυνθεί και με φόρο εισοδήματος καθώς είναι η μόνη χώρα που εφαρμόζει το σύστημα των τεκμηρίων διαβίωσης.


  2. The Following 5 Users Say Thank You to optostyle For This Useful Post:

    Bitz (10-10-13), Leonidas_E39 (01-10-13), Nino (01-10-13), PANOS-E60 (01-10-13), Samaro (01-10-13)

  3. #72
    Εγγραφή
    14-03-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    441
    Thanked
    571
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κι οσοι σκεφτοντε να παραδωσουν, το παρακατω γκρουπ ειναι δικο μου..το ξερετε εδω και καιρο...καντε μια εγγραφη η ενα Like ...ετσι απλα για να δειχνουμε πολλες

    https://www.facebook.com/pages/%CE%A...06268782770312

  4. #73
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο optostyle Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι αποφάσεις για την Ελλάδα αναμένονται μέσα στον Οκτώβριο ενώ και φέτος η καταβολή των τελών θα γίνει ηλεκτρονικά όπως ακριβώς και πέρυσι.
    Οκτώβριο; Γιατί εγώ νομίζω ότι από Οκτώβριο θ' αρχίσουν τα παπαγαλάκια και τον Ιανουαριο μετά την λήξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας θα βγουν οι επίσημες ανακοινώσεις;

    Δεν είμαι καχύποπτος. Το χουμε δει το έργο....

  5. #74
    Εγγραφή
    14-03-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    441
    Thanked
    571
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φανταζομαι οτι ισχυουν κανονικα οι πληρωμες οπως καθε χρονια...Απλα απο Οκτωβριο ΙΣΩΣ κατσουν σε ενα τραπεζι 5-10 ηλιθιοι να βγαλουν νεα μετρα τα οποια θα ανακοινωθουν απ'την καινουργια χρονια αφου ολοι εχουν προμηθευτει σηματα, πληρωσαν πολυτελειες κτλ.(τα οποια φυσικα ΔΕΝ θα ισχυουν του χρονου)...ο νοων νοητω

    Στάλθηκε από το GT-I9505 μου

  6. #75
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για Σεπτεμβρη λεγανε το πηγανε Οκτωβρη...Τωρα εχουνε να ασχολουνται με τη Χρυση Αυγη βλεπεις...

  7. The Following User Says Thank You to mikegr For This Useful Post:

    Ptboul (01-10-13)

  8. #76
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προς κατάργηση οδεύουν τα μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας

    Το Υπουργείο Οικονομικών εξετάζει την κατάργησή τους εξαιτίας της κατάρρευσης των εσόδων από τα Τέλη Κυκλοφορίας.
    Η «μαύρη τρύπα» στα κρατικά έσοδα στο 7μηνο ανέρχεται στα 132 εκατ. ευρώ.

    Αναλυτικά εδώ : https://www.e-go.gr/wmotors/articles...&pubid=7305708

  9. The Following User Says Thank You to Samaro For This Useful Post:

    BILL007 (03-10-13)

  10. #77
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι λες και αυτος ειναι ο λογος της τρυπας!! χαχαα
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  11. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (03-10-13), michaelp900 (04-10-13), Ptboul (03-10-13)

  12. #78
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι βλ@κες θεέ μου!



  13. #79
    Εγγραφή
    26-01-10
    Περιοχή
    ΗΡΑΚΛΕΙΟ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    153
    Thanked
    145
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    επεσα πανω στο παρακατω αρθρο
    εχει πεσει σε κανενος την αντιληψη αν ισχιει ή ειναι ραδιο αρβυλα???


    Τυχεροί είναι όσοι ιδιοκτήτες έχουν στην κατοχή τους εισαγόμενα αυτοκίνητα καθώς έχουν την δυνατότητα, είτε πιστοποιώντας μέσω εγγράφου από την εισαγωγική εταιρεία ή από το Πιστοποιητικό Εκτελωνισμού, να αλλάξουν την ηλικία του αυτοκινήτου τους που αναγράφεται στην 1η Αδεια Κυκλοφορίας του στην Ελλάδα με την αντίστοιχη πραγματική του ηλικία.
    Ειδικότερα στα εκατοντάδες χιλιάδες εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έχουν φθάσει στην Ελλάδα τα τεκμήρια αλλά και αργότερα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης υπολογίζονται βάσει της ημερομηνίας που αναφράφεται στην 1η Αδεια Κυκλοφορίας στην Ελλάδα.
    Ωστόσο όπως αναφέρει στην «Η» το μέλος του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) κ. Ευρυπίδης Κωνσταντινίδης: «Το θέμα αποσαφίνησης της ηλικίας ενός αυτοκινήτου είναι πολύ απλό καθώς όταν εισάγεται ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα εκδίδεται το Πιστοποιητικό Εκτελωνισμού στο οποίο αναγράφεται ξεκάθαρα η ημερομηνία κατασκευής του οχήματος. Επίσης όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου παραμένουν στο φακελλό του που βρίσκονται στις κατά τόπους Διευθύνσεις Μεταφορών.».
    Μάλιστα οι ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν τα στοιχεία του οχήματός τους μέσω του συστήματος Taxisnet απευθείας χωρίς καμία γραφειοκρατία και να γλιτώσουν από τα υψηλά τεκμήρια αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης



    πηγη ημερισια
    https://www.imerisia.gr/article.asp?...ubid=112991060

  14. The Following User Says Thank You to 330Ci STEPTRONIC For This Useful Post:

    aris (03-10-13)

  15. #80
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 330Ci STEPTRONIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    επεσα πανω στο παρακατω αρθρο
    εχει πεσει σε κανενος την αντιληψη αν ισχιει ή ειναι ραδιο αρβυλα???


    Τυχεροί είναι όσοι ιδιοκτήτες έχουν στην κατοχή τους εισαγόμενα αυτοκίνητα καθώς έχουν την δυνατότητα, είτε πιστοποιώντας μέσω εγγράφου από την εισαγωγική εταιρεία ή από το Πιστοποιητικό Εκτελωνισμού, να αλλάξουν την ηλικία του αυτοκινήτου τους που αναγράφεται στην 1η Αδεια Κυκλοφορίας του στην Ελλάδα με την αντίστοιχη πραγματική του ηλικία.
    Ειδικότερα στα εκατοντάδες χιλιάδες εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έχουν φθάσει στην Ελλάδα τα τεκμήρια αλλά και αργότερα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης υπολογίζονται βάσει της ημερομηνίας που αναφράφεται στην 1η Αδεια Κυκλοφορίας στην Ελλάδα.
    Ωστόσο όπως αναφέρει στην «Η» το μέλος του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) κ. Ευρυπίδης Κωνσταντινίδης: «Το θέμα αποσαφίνησης της ηλικίας ενός αυτοκινήτου είναι πολύ απλό καθώς όταν εισάγεται ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα εκδίδεται το Πιστοποιητικό Εκτελωνισμού στο οποίο αναγράφεται ξεκάθαρα η ημερομηνία κατασκευής του οχήματος. Επίσης όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου παραμένουν στο φακελλό του που βρίσκονται στις κατά τόπους Διευθύνσεις Μεταφορών.».
    Μάλιστα οι ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν τα στοιχεία του οχήματός τους μέσω του συστήματος Taxisnet απευθείας χωρίς καμία γραφειοκρατία και να γλιτώσουν από τα υψηλά τεκμήρια αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης



    πηγη ημερισια
    https://www.imerisia.gr/article.asp?...ubid=112991060
    Ναι σιγουρα, αυτο επεξεργαζονται. Πως θα εξαλειψουν την αδικια. Λες και δεν το γνωριζαν. Αυτοι ηταν οι εμπνευστες της αλητειας της πρωτης Ελληνικης αδειας, και οχι ο φουφουτος. Αν εφαρμοσουν αυτο το μετρο τοτε θα χασουν παρα πολλα και δεν νομιζω οτι ειναι διατεθειμενοι να το κανουν, ειδικα αυτην την περιοδο, καθως τα περισσοτερα μεταχειρισμενα υψηλου κυβισμου ειναι μοντελα 2002-2005.
    Απο αρθρα χορτασαμε. Η δικια μου η γνωμη ειναι οτι τιποτα δεν θα γινει που θα μειωνει τα εσοδα, αντιθετα θα σκαρφιστουν κατι ωστε να τσιμπησουν και αλλους για να αυξησουν τα εσοδα. Για φετος τους βολεψε μια χαρα η αναδρομικοτητα που εφαρμοσαν

  16. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    330Ci STEPTRONIC (03-10-13), BILL007 (03-10-13), Ptboul (03-10-13)

Σελίδα 8 από 231 ΠρώτηΠρώτη ... 6789101858108 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP