Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 38

Θέμα: bmw e30 drift

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θα το ψαξω αργοτερα που θα'χω χρονο και θα σου προτεινω 2-3 λυσεις και συνδυασμους ιδανικους για ντριφτ με βαση το μοτερ που θες.....Σε γενικες γραμμες θες μια 2α περιπου στα 95-100χλμ στον κοφτη και μια 3η μεταξυ 130-140χλμ......Ιδανικες για καθε πιστα...Το πολυ κοντο,γυριζει ευκολοτερα μεν,χανει γωνια ομως στα πατα-ασε του γκαζιου και δεν ''απλωνει'' σωστα με αποτελεσμα να φαινεται αργο το περασμα....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Bassakos (03-10-13), Bazil Van Sinner (04-10-13), BILL007 (02-10-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    η κλιμακωση που αναφερει ο stunt ειναι καλη...καθως δεν ειναι και οτι καλυτερο σε στροφαρισμα αυτα τα μοτερ...εγω πχ..στο 3.5 περιπου εκει ειμαι...σκεψου 85-90 2α και 130 3η...

    κεντρικος θελει μεταποιηση...συνηθως κοβουν απο το v8 στην μεση και ενωνουν με 325 διαφορικο...οπωσδηποτε...

    επισης...οπωσδηποτε δεσιμο η καροτσα...δεν αντεχει..roll cage και φτιαξιμο στους θολους μπροστα....

    κρεμαγιερα απο ε36....

    υδραυλικο χειροφρενο...

    μακρυκωνο τιμονι...

    bucket καθισματα...

    αυτα...για αρχη...

  4. The Following 5 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bassakos (03-10-13), Bazil Van Sinner (04-10-13), BILL007 (02-10-13), Stunt Mike (02-10-13), Vassilis ///M (03-10-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP