Σελίδα 4 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 110

Θέμα: 997 Carrera S PDK & Ferrari Modena 360...επιδοσεις,συγκρισεις,πα τηματα....

  1. #31
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν έχει νόημα το πάτημα Νασο, το 997 S PDK είναι ποιο γρήγορο απο το 360..
    ωραιο το φερραρι...αλλα οντως δεν χρειαζεται να πατησει για να δουμε ποιο ειναι μπροστα.
    θα θυμηθουμε στιγμες 850 με μ3...

  2. #32
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα θυμηθουμε στιγμες 850 με μ3...

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  3. #33
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ωραιο το φερραρι...αλλα οντως δεν χρειαζεται να πατησει για να δουμε ποιο ειναι μπροστα.
    θα θυμηθουμε στιγμες 850 με μ3...
    ενδεχομενως ναι, αλλα για 997S και 4s mk1 δε τιθεται θεμα.

  4. #34
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να πατησουν (αν θελουν) γιατι να μην πατησουν?

    Τα specs του 360 ειναι 3.6 lt 400 αλογα και 1400 κιλα.
    Τα specs του 997 ειναιι 3.8 lt 385 αλογα και 1530 κιλα.

    Το 360 ειναι πιο λιγο πιο δυνατο και αρκετα πιο ελαφρυ ενω το 997 εχει καλυτερο κιβωτιο. Πισωμηχανα και τα δυο με πολυ καλη αεροδυναμικη και για τα δυο. Μια χαρα μου ακουγεται ενα πατημα ΕΟ.
    Ειχα πατησει παλαιοτερα και εγω με 360 100-300 ΕΟ, μια χαρα στεκεται.
    Να κανονιστει φιλικο ανοιγμα

  5. The Following 5 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    EVERGET (02-10-13), RallyArt (02-10-13), Thomelef (02-10-13), Vasilis M3 (03-10-13), ΜΙΧΑΛΗΣ (30-01-14)

  6. #35
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω ποιο ειναι γρηγοροτερο, παντως προσωπικα, παροτι σεβομαι τις πορσε, με ελαχιστες εξαιρεσεις, αν ειχα να διαλεξω αναμεσα σε πορσε ή φερραρι, τοσο για οδηγηση οσο και για κατοχη, θα επελεγα την Ιταλιδα.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  7. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    ΜΙΧΑΛΗΣ (30-01-14)

  8. #36
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με το συγκεκριμενο GT3 ειχαμε κανει μια βολτα Βαρυμπομπη, πρωτα διοδια και επιστροφη. Δεν οδηγουσα εγω. Στα 230 καπου κολλησαμε ακριβως απο πισω του.
    Στο γυρισμο οταν ρωτησα τον φιλο μου γιατι δεν τον περασαμε μου ειπε πως ειναι καλος πελατης στη μαντρα και δεν ηθελε να τον τσαντισει. Φαινεται παντως οτι εκεινος το καταλαβε και μετα απο κανα μηνα το πουλησε και εψαχνε (ξανα) για GTR. Στο παρελθον ειχε δυο Μοντενα. Εκεινη τη μερα σχολιασε: "Αυτο το 360 ειναι πολυ γρηγορο, δε μπορει να μην ειναι πειραγμενο"
    Attached Images Attached Images

  9. The Following User Says Thank You to mikegr For This Useful Post:

    Vasilis M3 (03-10-13)

  10. #37
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αυτό και να το έβλεπα δεν θα το πίστευα! το GT3 έχει περισσότερα άλογα, περισσότερη ροπή, καλύτερη αναλογία κιλά/ίππο, καλύτερη αεροδυναμική!(Cx 0.29 έναντι 0.335) μεγαλύτερη τελική και καλύτερες ρεπρίζ παντού! Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση αν δεν παίζει κάτι με το οδηγό του πορσε η με τα αυτοκίνητα...
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  11. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (02-10-13), paganis (02-10-13)

  12. #38
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξερω ποιο ειναι γρηγοροτερο, παντως προσωπικα, παροτι σεβομαι τις πορσε, με ελαχιστες εξαιρεσεις, αν ειχα να διαλεξω αναμεσα σε πορσε ή φερραρι, τοσο για οδηγηση οσο και για κατοχη, θα επελεγα την Ιταλιδα.
    και εγω την ιταλίδα θα επέλεγα Αρη.

    οχι ομως για καθημερινό αυτοκίνητο. Ο doctore με το 997, ξυπνάει το πρωί, παει το παιδι στο σχολείο, μετά δουλειά, μετά supermarket, αργότερα πάει το παιδί κολυμβητηριο ή καρατε (δεν ξέρω ... χα χα), το σαββατοβραδο ταβερνάκι με παρεα οικογενειακώς, την Κυριακή για μπανιο, το καλοκαίρι διακοπές στη χαλκιδική. Αν κάτσει κανένα πατημα νυχτα στην Α.Ο. το κάνει και αυτό.

    πόσα από τα παραπάνω κάνει το modena η το 430 ? Ασε που το 997 θα κάνει ανετα 300.000 χλμ

    το ξαναλέω, οταν φτασεις σε ένα σεβαστο ποσό για αμάξι "γουστου", τη ferrari θα έπαιρνα και θα της εκανα 3.000 "ζουμερα" χλμ το χρονο. Σε μενα φτανουν για να δικαιωσουν την κατοχη της.

  13. The Following 10 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    bill_m3 (04-10-13), doctore (03-10-13), Driver M (03-10-13), giannis z3 (31-01-14), Leonidas_E39 (02-10-13), Loukas (02-10-13), nik200 (14-10-13), Panos 316T (02-10-13), vagmag (02-10-13), ΜΙΧΑΛΗΣ (30-01-14)

  14. #39
    Εγγραφή
    28-10-12
    Περιοχή
    Θεσσαλία
    Μηνύματα
    823
    Thanked
    1516
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εδώ έριχνε πίκρα το παλαιότερο gt3 στην 360 δεν θα ρίχνει το καινούργιο

  15. #40
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτό και να το έβλεπα δεν θα το πίστευα! το GT3 έχει περισσότερα άλογα, περισσότερη ροπή, καλύτερη αναλογία κιλά/ίππο, καλύτερη αεροδυναμική!(Cx 0.29 έναντι 0.335) μεγαλύτερη τελική και καλύτερες ρεπρίζ παντού! Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση αν δεν παίζει κάτι με το οδηγό του πορσε η με τα αυτοκίνητα...
    Δεν ειμαι ουτε υπερβολικος ουτε χαζεμενος που πηρε το πρωτο του αμαξι.
    Κι εγω παντως που βολταραμε με το GT3 εκεινη τη μερα, απογοητευτηκα.
    Τεμπελικο χαμηλα με αποτομο ξεσπασμα μετα τις 6.000 στροφες που ομως δεν συνοδευοτανε απο αναλογη επιταχυνση. Πισω αντι για εξατμιση ειχε απλα σωληνες και ο ηχος ηταν εκνευριστικος και απαισιος.
    Δεν αποκλειεται να ειχε παντως και καποιο προβλημα, με τα μεταχειρισμενα δε βγαζεις ασφαλη συπερασματα.

Σελίδα 4 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP