Δυστυχως Dennis,το ξεκινας λαθος το προτζεκτ....ΚΑΙ δεν γνωριζεις 5-6 πραγματακια βασικα(οπως λες εσυ) αλλα ΚΑΙ ακους οτι σου πει ο καθενας που βρισκεται στο διαβα σου...Τα σασμαν των bmw εχουν διαφορες στην κλιμακωση μεταξυ τους και δεν σημαινει οτι επειδη ειναι απο Μ3 ή 318 ειναι κοντυτερο απο ενα 325 πχ.....Για την ακριβεια,του Μ3 Ε30 ειναι κοντυτερο απο ολα τ'αλλα Ε30 αλλα συνδυαζεται με μακρυτερο διαφορικο....Οταν ξεκινας λοιπον ενα τετοιο προτζεκτ,βρισκεις το σασμαν που ταιριαζει στο βολαν του V8 σου και με βαση την κλιμακωση του,βαζεις κι ενα αντιστοιχο διαφορικο...Αν ο μηχανικος σου δεν μπορει να στα βρει αυτα,τοτε εχεις μπλεξει με λαθος ανθρωπους.....Γενικως στο ντριφτ και ειδικα με τοσο δυνατα,ροπατα μοτερ,δεν χρειαζεσαι να'ναι πολυ κοντο τ'αμαξι γιατι δεν απλωνει σωστα.....τεςπα μεγαλη κουβεντα που δεν αναλυεται στα στενα περιθωρια ενος φορουμ.....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....