Σελίδα 3 από 12 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 111

Θέμα: [Ε46] V8 .

  1. #21
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δε νομίζω πως το Ζ3 έχει πολλά κοινά με το σασί του Ε46.
    παίρνεις τα βασικά, όπως μοτέρ σασμαν εγκέφαλο πλεξουδα, τα οποία είναι τσαμπε πλέον (Μ62Β44tu) και οι λεπτομέρειες θα ανακαλυφθούν όταν κάτσει το μοτέρ στις βάσεις.
    επίσης πληροφορίες θα αντλήσεις από όσους έχουν βάλει s62

  2. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (30-09-13), BILL007 (30-09-13)

  3. #22
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για δες τιμούλες πάνω - κάτω...

    https://www.car.gr/parts/view/660255/

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (30-09-13), stefm5 (30-09-13)

  5. #23
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μ62Β44 η' Μ62TUB44 και γιατι?

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  6. #24
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ξεφυλισα το θεμα με το Ζ3,εκτος οτι δεν ανοιγουν οι φωτογραφιες,θα ηθελα και αλλε πληροφοριες,φρεσκιες.
    Ορεξη να έχεις Bill και χρήμα !!!
    Μην μπλέκεις ...

  7. The Following 2 Users Say Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    BILL007 (30-09-13), scania124 (30-09-13)

  8. #25
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ορεξη να έχεις Bill και χρήμα !!!
    Μην μπλέκεις ...
    Επ καλως τον Μαρκο!!!!

    Απο ορεξη αλλο τιποτα φιλε

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  9. #26
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μ62Β44 η' Μ62TUB44 και γιατι?
    tu= technical update
    οπότε πχ δε σε χαλάει περισσότερη ροπή από πιό χαμηλά

  10. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (30-09-13), BILL007 (30-09-13)

  11. #27
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Toν M62B44 καλυτερα ..γιατι απο λιγο που το εψαξα

    "I would not say BMW upgraded the engine but rather Downgraded it. You want the pre 99 non-vanos. More power, more torque, flatter torque curve. Very underrated also. Plenty put down 270-280 RWHP. That's about 310-320 hp at the crank assuming a 15% drive train loss"

    Φυσικα οι ειδικοί του forum θα σε βοηθησουν πιο πολυ ..

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 30-09-13 στις 21:32
    Powered by

  12. The Following 5 Users Say Thank You to soc12r For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (30-09-13), BILL007 (30-09-13), stefm5 (30-09-13), VanVIC (30-09-13), zaharias (30-09-13)

  13. #28
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επ καλως τον Μαρκο!!!!

    Απο ορεξη αλλο τιποτα φιλε
    Αυτο βλέπω φίλε !!! Βαλε ενα Ν54 !!!

  14. #29
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο soc12r Εμφάνιση μηνυμάτων
    Toν M62B44 καλυτερα ..γιατι απο λιγο που το εψαξα

    "I would not say BMW upgraded the engine but rather Downgraded it. You want the pre 99 non-vanos. More power, more torque, flatter torque curve. Very underrated also. Plenty put down 270-280 RWHP. That's about 310-320 hp at the crank assuming a 15% drive train loss"

    Φυσικα οι ειδικοί του forum θα σε βοηθησουν πιο πολυ ..

    Eλα Soc τετοιες πληροφοριες θελω.

    Ειναι σκεψη σοβαρη και θελω να μαθω οσα μπορω πριν μπλεξω.

    Πιστευω πως οτι και να γραφτει χρησιμο θα ειναι

    Στο θεμα τωρα,ο πιο φθηνος κινητηρας

    απο τους δυο κρινεται αξιοτερος κατα την γνωμη σου?

    Η ροπη ειναι ετσι κι αλλιως το ζητουμενο απο ενα τετοιο μοτερ

    και οχι το απολυτο νουμερο σε ιπποδυναμη.

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  15. #30
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αφού ούτε με το 8-κύλινδρο θα μπορεί να δηλωθεί και να είναι νομότυπο, μιλάμε για υλοποίηση σε λογική project car.
    Σε τέτοια λογική, αν είχα χρόνο και όρεξη, θα έβλεπα και την δωδεκακύλινδρη "εναλλακτική". Μοναδικό εγχείρημα αλλά θέλει χρόνο, μεράκι και όραμα.
    Απ´ότι είδα δεν είναι και τόσο ακριβά τα συγκεκριμένα "υλικά".

Σελίδα 3 από 12 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP