Οταν ειχα το Ζ4 παντα εβγαζα το dsc εκτος γιατι με εκανε να εχω συνεχεια το νου μου να αντιδρασω αμεσα σε κατι επικινδυνο.
Ειχα πιασει τον εαυτο μου οταν το ειχα on να οδηγω πιο επικινδυνα γιατι ημουν αφηρημενος και σιγουρος οτι θα με σωσει αν γινει στραβη αλλα δυστηχως αν ειναι να γινει στραβη θα φυγει μονοκομματο και δεν σωζει κανεις...
Η χερας πρεπει να εισαι η κwλοφαρδος...
Οποτε το dsc off και το μυαλο στον δρομο....
Christopherk (30-09-13)
O φίλος αποφάσισε να βάλει τον εαυτό του στον στόχο περιμένοντας τα βέλη μας και εμείς οι αναμάρτητοι βαράμε!! Φαντάζομαι όλοι έχουμε πει κάποια στιγμή -όρε μάγκα τι ΘΑ παθαίναμε...Ειδικά εμείς που είμαστε σε πισωκίνητο φόρουμ! Ας (ξανά)παραδειγματιστούμε λοιπόν για να αποφύγουμε λάθη.Εγώ χρειάζομαι τρια πράματα για να 'απενοχοποιήσω' το μπαντιλίκι μου 1.Άπλετη ορατότητα 2.Καθόλου κίνηση(αμάξια-πεζοί) 3.Λίγα χλμ.
Υ.Γ Γιατί κολλάτε στο DSC?? Δηλαδή άμα είχε 36άρι 325 που ο κώλος είναι free to go και δεν έχει ηλεκτρονικά θα ήταν λιγότερο ένοχος?
Bazil Van Sinner (30-09-13), chrisgiapz3 (30-09-13), Christopherk (30-09-13), hades7 (04-10-13), katsaraios (30-09-13), Leonidas_E39 (30-09-13), nik200 (01-10-13), Panos 316T (01-10-13), PANOS-E60 (30-09-13), pilot (01-10-13), Ptboul (01-10-13), VasilisG85 (23-03-16), Vassilis ///M (01-10-13), zaharias (30-09-13), Βασιλης (11-03-14)
Leonidas_E39 (30-09-13)
Leonidas_E39 (01-10-13), nikos valvetronic (01-10-13), zaharias (04-10-13)
kostas 325 (01-10-13), Leonidas_E39 (01-10-13), nikos valvetronic (01-10-13), pilot (01-10-13)
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.