βρε εδώ δεν μπορώ να ανοίξω την ηλεκτρική οροφή στο Ε92 τον Αύγουστο (χωρίς υπερβολή)
βρε εδώ δεν μπορώ να ανοίξω την ηλεκτρική οροφή στο Ε92 τον Αύγουστο (χωρίς υπερβολή)
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Ptboul (01-10-13)
παντως δε περίμενα να είστε όλοι υπέρ του Ε93 και να μην υπάρχει αντίλογος
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
κάτι άλλα σα μικρές μπαγκαζιέρες που πάνε πάνω στο πορτπαγκάζ παίζουν?
Έχω δει Ζ3 με τέτοια
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Η BMW δε προτείνει/συστήνει κάτι ούτε για το πορτπαγκάζ...για τον ίδιο λόγο της οροφής φαντάζομαι.Είναι αρκετά πολύπλοκος/ευαίσθητος και αυτός ο μηχανισμός για να επιβαρυνθεί με βάρος.
Ψάχνοντας λίγο παραπάνω, βρήκα οτι έδινε σχάρα πορτπαγκαζ για το Ζ3 και την 1η Ζ4...
για τη 2η γενιά Ζ4 όχι, όπως στο Ε93, μάλλον μεταλλικής πλεόν οροφής και διαφορετικού μηχανισμού γενικότερα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PapajimG : 29-09-13 στις 19:11
bimmer-corfu (29-09-13)
κατάλαβα, ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
bimmer-corfu (30-09-13), Nikos320 (30-09-13), scania124 (29-09-13)
Εχω το ιδιο θεμα και εγω με τη δικη μου ηλιοροφη!!!...χαλαει το μαλλι,φοβος μην τυχον μπουν ζουζουνια εντος κλπ......
ομως εχω ανεβει σε καμπριο,καμμια σχεση με την ηλιοροφη!!!!μιλαμε για αλλη αισθηση topless!!!
οταν υπαρξει η σωστη στιγμη-διαδρομη,πχ. σουρουπο σε παραλιακο δρομο, ή σε ορεινη διαδρομη και παντα με χαμηλη ταχυτητα,ειναι ιδανικα για ανοιγμα!!!!...φυσικα οχι μεσα σε πολη ή με νταλα ηλιο στο καταμεσημερο!!!
τα καπελα τυπου τζοκεϋ,ειναι μια λυση,αλλα οχι σε πολυ ζεστες μερες.
για τους πισω επιβατες δεν υπαρχουν ιδιαιτερα πλεονεκτηματα,καθως αυτοι ειναι πιο εκτεθειμενοι στον αερα,αλλα ταυτοχρονα ειναι στο πιο ευαερο σημειο μεσα στο οχημα!!!...οταν υπαρχουν λοιπον πισω επιβατες(παιδια πχ.) η ταχυτητα θα πρεπει να ειναι ακομη πιο συγκρατημενη.
Αυτη εν ολιγης ,νομιζω ειναι η σωστη χρηση του καμπριο.
Να σου πω,στα μειον ειναι οτι θα σου το ζητανε για γαμους!!!!
ολοι με καμπριο θελουν να πανε στην εκκλησια!!!
Τι αντιλογο να πουμε???....κατ'αρχην η εποχη εχει ευκαιριες και μαλιστα σε απιστευτες τιμες!!!
.....και αφου μας "εξασφαλισες" οτι φορολογικα δεν εχεις θεμα για 335,γιατι να μην παρεις το καλυτερο???
.....εννοω οτι ειδικα στο Ε92 σε σχεση με το Ε93 η εξωτερικες διαφορες ειναι ελαχιστες(εαν μιλαμε μονο για την εμφανιση) και το μονο μειον ειναι το παραπανω βαρος,αλλα οταν μιλαμε για 306αλογα,σιγα το πραμα!!!
(εντιτ:φυσικα μειον ειναι και ο μειωμενος χωρος αποσκευων,αλλα ειπαμε οτι με συμβιβασμους λυνετε και αυτο το θεμα)
αρα τι μας μενει?
(εντιτ:"ζυγιζεις" τα + και τα - και προχωρας αναλογα.....)
....εαν ομως, πραγματικα νομιζεις οτι δεν θα το χρησιμοποιησεις ΠΟΤΕ ως καμπριο,ξεχνα το και παρε κουπε.....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 30-09-13 στις 06:25
antoniskrg (29-09-13), BILL007 (29-09-13), bill_m3 (29-09-13), bimmer-corfu (30-09-13), gant (29-09-13), Konstantinos E60 (29-09-13)
Πάντως και εμένα όσο και αν μου αρέσει το κάμπριο σαν ιδέα, δεν θα το επέλεγα αν επρόκειτο για αυτοκίνητο που κυρίως κάνει ταξίδια. Κακά τα ψέματα για 4 μήνες που θα το έχεις ανοιχτό και μάλιστα για λίγες ώρες (κυρίως στην πόλη) να χάνεις ένα σημαντικό στοιχείο του αυτοκινήτου που εκμεταλλεύεσαι ως επί το πλείστων στα ταξίδια: το ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ !!!!! Έτσι και θα έχεις ένα μεγάλο αυτοκίνητο μέσα την πόλη που θα σε δυσκολεύει (πχ παρκινγκ) και δε θα έχεις ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα των μεγάλων αυτοκινήτων έναντι των μικρών.(δηλ. το μεγάλο πορτμπαγκάζ ).
bimmer-corfu (30-09-13)
Εγω με κλειστα τα ματια θα επελεγα Ε92.
Παροτι και το Ε93 εχει μεταλλικη οροφη, εμφανισιακα υπαρχουν διαφορες στο πισω και πανω μερος του αμαξωματος, με αποτελεσμα το κουπε να δειχνει πιο ομοιογενες και κομψο.
Επισης, με το Ε92 εχεις λιγοτερο βαρος και τη σιγουρια οτι ποτε δεν θα μπαζει νερα η οροφη (θυμαμαι κατοχο που πουλησε Ε93 γιατι εμπαζε νερα και δεν φτιαχτηκε ποτε οπου και να το πηγε, οχι οτι ολα μπαζουν αλλα παντα θα υπαρχει καποιο κικρο ρισκο).
Τελος, εχεις και μεγαλυτερο χωρο αποσκευων.
Προσωπικα, σε καμπριο θα πηγαινα μονο αν επροκειτο για roadster και γενικα διθεσιο αμαξι.
Σε αυτοκινητα τυπου 3αρας το κουπε το θεωρω πολυ πιο ομορφο και σπορτιφ απ'το καμπριο.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong