-
Παλια οι ιταλοι σου διναν αμαξι σειρας και ειχε αερα αυτοκινητου αλλης κατηγοριας.
Ειχε κινηση στο σωστο αξονα, ειχε ψαγμενη αναρτηση κλπ κλπ κλπ.
Παραδειγματα παρα πολλα, σαν το σουπερ μιραφιορι, τη τζουλιετα τη γκε τε βε...
Και πιο παλια οπως η τζουλια και η veloce...
Και πιο προσφατα οπως η ιντεγκραλε.
Μιλαμε για εργαλεια που στεκοντουσαν διπλα απο κτηνη της αυτοκινητοβιομηχανιας(porsche-ferrari) και ειχαν τον τσαμπουκα να δηλωσουν παρων.
Αυτα συνεβαιναν αλλες εποχες βεβαιως και προφανως οι απανταχου ιταλοφιλοι εχουν μεινει εκει.
Σημερα η fiat φτιαχνει αδιαφορα μεσα μεταφορας αμφιλεγομενης αξιοπιστιας, η alfa χτυπησε στο κεφαλι και επαθε αμνησια ενω η lancia νομιζει οτι δινοντας επιχρυσο περιτυλιγμα θα πουλησει ακριβα το φιατ που κρυβει μεσα της. Τον κουκο αηδονι σα να λεμε.
Αυτα ειναι τα καθημερινα ιταλικα αμαξια.
Δυστυχως πεθαμενα.
Ας ελπισουμε να βγει καλη η 4c μπας και ονειρευτουμε κανενα ιταλικο περα απο ferrari-maserati.
Γιατι τα υπολοιπα ειναι ειτε κουβαδες, η γερμανικα(audi για την ακριβεια).
-
The Following 4 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:
aristent (24-09-13), JimE36 (24-09-13), Panos 316T (24-09-13), Vassilis ///M (24-09-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP