το 325 ειναι Pre facelift , οποτε ισως εχει την τρομπα βενζινης εξωτερικα
τα facelift με τους πλαστικους προφ δλδ , εχουν την τρομπα μεσα στο ρεζερβουαρ
οπως το 318 δλδ ,
αλλα οπως σου ειπα και πριν μην ασχολειστε με το 325 σε θεματα βενζνης κτλ
τσαμπα χρονο και κοπο τρωτε, επισης το 325 εχει 63 λιτρα ρεζερβουαρ με 2 φλοτερ κτλ κτλ, οπως καταλαβαινεις εχει διαφορες με το 318 , ποσο αυτο που ειναι prefacelift
επισης εαν δεις στο ρεαλοεμ ενα 318 του 1990πχ δινει ακριβως τα ιδια πραγματα
το δειχνει και με τρομπα βενιζνης μεσα στο ρεζερβουαρ, και με τρομπα εξω απο το ρεζερβουαρ , και με εξτρα ρεζερβουαρ , και με το φιλτρο πισω , και και και κτλ κτλ
εαν δεις το δικο σας 318 ουτε τα μισα δεν εχει
απλα στο ρεαλ εχει τα παντα για να καλυπτει ολες τις εκδοσεις ειδικες και μη
στο θεμα των αναταλλακτικων
ειτε το δουλεψει με την τρομπα του 318 και το ρεζερβουαρ του, ειτε μπειτε στον κοπο να βαλετε οοοοοοοολα απο το 325 στο 318 , δλδ τρομπες βενζινης εξωτερικη, ρεζερβουαρ, εγκατασταση του φιλτρου πισω, κλιψακια, ψιψινια κτλ κτλ , στην λειτουργια του μοτερ ΔΕΝ θα εχει καμια διαφορα
φαντασου, εχω 325 Μ50 μοτερ 192ps 24V με την τρομπα του 316 ,(μετατροπη το αμαξι ) και δουλευει κανονικοτατα
![]()