Με ενα σαν και αυτο φανταζομαι να ερχεται ο αντιΧρηστος...
Με ενα σαν και αυτο φανταζομαι να ερχεται ο αντιΧρηστος...
Leonidas_E39 (18-07-12)
They're lifting glasses of bubbly in Bologna today as Lamborghini celebrates the Aventador reaching a significant milestone in its young history: 1,000 units produced. The 1,000th Aventador is painted Argos Orange and destined for Germany, where it will share space in Bavarian architect Hans Scheldecker's garage with a Diablo.
What's most impressive is that Lamborghini's latest supercar has reached that milestone after only 15 months of production. It took the Aventador's predecessor, the Murciélago, nearly three years to convince 1,000 customers to buy into the Lamborghini lifestyle, and that supercar went on to sell just 4,099 units during its nine-year run.
Credit the operating efficiencies of the Volkswagen Group, Lamborghini's parent company, for teaching the niche automaker how to build excellence at scale. According to Lamborghini, last year the Sant' Agata Bolognese plant's rate of productivity was three Aventadors per day, and today it's up to 4.5. The Aventador, however, has a long way to go beat Lamborghini's all-time best-seller, the Gallardo, which built its 10,000th copy in 2010 and is fast approaching the 12,000 mark.
https://www.autoblog.com/2012/07/19/...0th-aventador/
Κάποιος να στείλει το παραπάνω λινκι στον Δήμαρχο του Άργους...![]()
alexk (21-07-12)
bill_m3 (23-09-13), Christopherk (23-09-13), Vassilis ///M (24-09-13)
Αυτά τα αμάξια γιατί έχουν πάντα την τάση να κόβονται δεν το έχω καταλάβει πότε.
είναι σχεδιασμένα να το κάνουν ώστε να απορροφούν το μεγαλύτερο ποσοστό των δυνάμεων της σύγκρουσης και να μένει ανέπαφη η καμπίνα που είναι σχεδιασμένη σαν ''κάψουλα''..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Bazil Van Sinner (24-09-13), BILL007 (23-09-13), bill_m3 (23-09-13), chrisgiapz3 (23-09-13), Panos 316T (24-09-13), Vasilis M3 (23-09-13)
Μια αλοιφούλα και είναι έτοιμο!!
Panos 316T (24-09-13), playmaker (23-09-13)
Και όμως υπάρχει λογική...Στο Pagani Zonda το αυτοκίνητο είναι 2 πολύ μεγάλα κομμάτια. Ουσιαστικά αυτά ενώνονται με 8 βίδες (αν θυμάμαι σωστά) που η καθε μια κάνει κάποιες δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Αυτό ωστε σε περίπτωση ατυχήματος να σπάσουν αυτές οι βίδες και να φύγει το πίσω μέρος που είναι η μηχανή, ώστε να μείνει μόνο το monocoque με τους επιβάτεςΤίποτα δεν είναι τυχαίο σε τόσο μεγάλες μάρκες και γενικότερα στις αυτοκινητοβιομηχανίες
edit την ώρα που πόσταρα το ίδιο ακριβώς σου πόσταρε και ο Pilot![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 23-09-13 στις 23:48
Bazil Van Sinner (24-09-13), bill_m3 (23-09-13), chrisgiapz3 (23-09-13), Christopherk (23-09-13), KalpasM3 (24-09-13), Panos 316T (24-09-13), pilot (23-09-13), Vasilis M3 (23-09-13), Vassilis ///M (24-09-13)
O κινητήρας έχει μεγάλη μάζα, άρα και αδράνεια. Το κομμάτι κόβεται από το υπόλοιπο αυτοκίνητο έτσι ώστε να μειωθεί η ορμή που θα ασκηθεί στον θάλαμο των επιβατών.
(αδράνεια= η χαρακτηριστική ιδιότητα των σωμάτων να αντιστέκονται σε κάθε μεταβολή της κινητικής τους κατάστασης)
(ορμή= το γινόμενο της μάζας ενός υλικού σημείου επι την ταχύτητά του)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 24-09-13 στις 08:14
Bazil Van Sinner (24-09-13), BILL007 (24-09-13), joseph (24-09-13), Panos 316T (24-09-13), pilot (24-09-13), Χρίστος (28-09-13)