doctore (23-09-13)
Με τιποτα.25αρα φοραει.Την εχω δει.Βαρια 200 αλογα.
Jim, δεν υπάρχουν παλιοΙταλοί, κωλογερμανοί, και ψευτοιάπωνες. Κάθε εργοστάσιο και κάθε μοντέλο είναι διαφορετικό, και δεν υπάρχουν τέτοιες
εύκολες συνταγές ανά χώρα ή ανά εργοστάσιο.
Μη κολάς σε χώρες και σε μάρκες.
Κάποιο μαστόρι μπορεί να φτιάχνει όλη τη βδομάδα, για μήνες ένα Uno
και να βγαίνει έξω το Σάββατο χωρίς ταπετσαρίες και να πατάει όποιον
βρεί μπροστά του. Και τι έγινε ?
Έγινε καλύτερο αμάξι το Uno από το Μ3 ?
Η BMW που έκανε 80000 χλμ στο ring για να "στήσει" το Ε46Μ3, δεν πρόκειται
να κλείσει από κανένα μαστόρι που στήνει Punto με 300 άλογα.
Ούτε η Nissan θα κλείσει, γιατί το S3 του ΓκαζοΓιάννη πάτησε ένα GTR.
Λοιπόν τσαντίστηκα τώρα, θα βγω έξω και θα βάλω τουρμπίνα από Supra στο
C2 SensoDrive, για InterCooler θα βάλω ThermoKing από φορτηγό, για πέμπτο
μπέκ θα βάλω το μπεκ του καυστήρα, και θα πατήσω όποιο κωλοFerrari βρω
μπροστά μου. Σιγά μη ξέρουνε από αμάξια οι αμπελουργοί απ' το Μαρανέλο.
aristent (23-09-13), BILL007 (23-09-13), dark knight (24-09-13), Dimimav (24-09-13), EVERGET (23-09-13), gant (23-09-13), giannis_compact (24-09-13), giorgos///M (24-09-13), hades7 (24-09-13), imolarot (24-09-13), jkourkoulis (25-09-13), joseph (24-09-13), Kazakos Garage (24-09-13), Konstantinos E60 (24-09-13), Leonidas_E39 (23-09-13), nikos valvetronic (24-09-13), Panmilios (24-09-13), PANOS-E60 (24-09-13), pilot (24-09-13), Ptboul (24-09-13), RallyArt (23-09-13), steliosm46 (24-09-13), Vasilis M3 (24-09-13), wheelman (23-09-13), zaharias (23-09-13)
doctore (23-09-13)
BILL007 (23-09-13)
Ειδικα εσυ doctore επρεπε να ησουν μπροστα σε μια συζητηση που ειχαμε.Ειχε παιχτει ποιο παλια μια κοντρα με ενα πουντο και μια πορσε.Και το πουντο περασε μπροστα και μου το λεγαν για κατορθωμα.Και τους λεω, δηλαδη τωρα μου λετε οτι το πουντο ειναι καλυτερο απο την πορσε;;;Θα τρελαθουμε τελειως;;;Και μου λεγαν ναι....Οτι ειναι καλυτερο....Και στο τελος πετανε και το κορυφαιο.Ναι αλλα στο τελος μου λενε, το γκομενακι απο το πορσε κοιταζε το πουντο.Οποτε καταλαβαινεις με τι παλιο-ιταλους εχω μπλεξει.Για αυτο τους λεω εγω παλιω-ιταλους.
doctore (24-09-13)
στην πρωτη στροφή το πούντο θα έφευγε ευθεία, το πόρσε μέχρι την κορυφή ακόμα θα διάλεγε αν θέλει να μπεί με γραμμή, ή με ντριφτ.
με χαμόγελο στο σπίτι ο ένας, με το κινητό στην άκρη ο άλλος μπας και βρεί κάνα ξεχασμένο προφυλακτήρα στα σκουπίδια κάποιου συνεργείου. αν είναι και άμπαρθ δε, άστο...πένθος ενός μήνα για τον πουντέα.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
chrisgiapz3 (24-09-13), Dimimav (24-09-13), doctore (24-09-13), imolarot (24-09-13), JimE36 (24-09-13), joseph (24-09-13), Leonidas_E39 (24-09-13), Panmilios (24-09-13), Ptboul (24-09-13)
ειναι ευκολα αντιληπτο, απο αυτα που λες, πως εχεις να κανεις με ατομα που το επιπεδο της αυτοκινητηστικης τους κουλτουρας ειναι υπο του μηδενος οποτε, κυριολεκτικα, τζαμπα το σαλιο που ξοδευεις προσπαθωντας να τους πεισεις για πραγματα αυτονοητα..
δεν ειναι ολοι ετσι ομως...υπαρχουν και εξαιρεσεις..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Τις πιο απίθανες ιστορίες με αυτοκίνητα τις έχω ακούσει από Χαλκιδέους.
Κάτι πίνουν εκεί...δεν εξηγείται αλλιώς!!!