Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 41

Θέμα: Lamborghini Aventador LP700-4

  1. #31
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Με ενα σαν και αυτο φανταζομαι να ερχεται ο αντιΧρηστος...

  2. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (18-07-12)

  3. #32
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Lamborghini celebrates assembly of 1,000th Aventador



    They're lifting glasses of bubbly in Bologna today as Lamborghini celebrates the Aventador reaching a significant milestone in its young history: 1,000 units produced. The 1,000th Aventador is painted Argos Orange and destined for Germany, where it will share space in Bavarian architect Hans Scheldecker's garage with a Diablo.

    What's most impressive is that Lamborghini's latest supercar has reached that milestone after only 15 months of production. It took the Aventador's predecessor, the Murciélago, nearly three years to convince 1,000 customers to buy into the Lamborghini lifestyle, and that supercar went on to sell just 4,099 units during its nine-year run.

    Credit the operating efficiencies of the Volkswagen Group, Lamborghini's parent company, for teaching the niche automaker how to build excellence at scale. According to Lamborghini, last year the Sant' Agata Bolognese plant's rate of productivity was three Aventadors per day, and today it's up to 4.5. The Aventador, however, has a long way to go beat Lamborghini's all-time best-seller, the Gallardo, which built its 10,000th copy in 2010 and is fast approaching the 12,000 mark.

    https://www.autoblog.com/2012/07/19/...0th-aventador/

    Κάποιος να στείλει το παραπάνω λινκι στον Δήμαρχο του Άργους...

  4. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    alexk (21-07-12)

  5. #33
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή






  6. The Following 3 Users Say Thank You to Leonidas_E39 For This Useful Post:

    bill_m3 (23-09-13), Christopherk (23-09-13), Vassilis ///M (24-09-13)

  7. #34
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτά τα αμάξια γιατί έχουν πάντα την τάση να κόβονται δεν το έχω καταλάβει πότε.

  8. #35
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    είναι σχεδιασμένα να το κάνουν ώστε να απορροφούν το μεγαλύτερο ποσοστό των δυνάμεων της σύγκρουσης και να μένει ανέπαφη η καμπίνα που είναι σχεδιασμένη σαν ''κάψουλα''..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  9. The Following 6 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (24-09-13), BILL007 (23-09-13), bill_m3 (23-09-13), chrisgiapz3 (23-09-13), Panos 316T (24-09-13), Vasilis M3 (23-09-13)

  10. #36
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    είναι σχεδιασμένα να το κάνουν ώστε να απορροφούν το μεγαλύτερο ποσοστό των δυνάμεων της σύγκρουσης και να μένει ανέπαφη η καμπίνα που είναι σχεδιασμένη σαν ''κάψουλα''..

  11. #37
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μια αλοιφούλα και είναι έτοιμο!!


  12. The Following 2 Users Say Thank You to bill_m3 For This Useful Post:

    Panos 316T (24-09-13), playmaker (23-09-13)

  13. #38
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christopher 325Ci E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτά τα αμάξια γιατί έχουν πάντα την τάση να κόβονται δεν το έχω καταλάβει πότε.
    Και όμως υπάρχει λογική...Στο Pagani Zonda το αυτοκίνητο είναι 2 πολύ μεγάλα κομμάτια. Ουσιαστικά αυτά ενώνονται με 8 βίδες (αν θυμάμαι σωστά) που η καθε μια κάνει κάποιες δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Αυτό ωστε σε περίπτωση ατυχήματος να σπάσουν αυτές οι βίδες και να φύγει το πίσω μέρος που είναι η μηχανή, ώστε να μείνει μόνο το monocoque με τους επιβάτες Τίποτα δεν είναι τυχαίο σε τόσο μεγάλες μάρκες και γενικότερα στις αυτοκινητοβιομηχανίες

    edit την ώρα που πόσταρα το ίδιο ακριβώς σου πόσταρε και ο Pilot
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 23-09-13 στις 23:48



  14. The Following 9 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (24-09-13), bill_m3 (23-09-13), chrisgiapz3 (23-09-13), Christopherk (23-09-13), KalpasM3 (24-09-13), Panos 316T (24-09-13), pilot (23-09-13), Vasilis M3 (23-09-13), Vassilis ///M (24-09-13)

  15. #39
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    O κινητήρας έχει μεγάλη μάζα, άρα και αδράνεια. Το κομμάτι κόβεται από το υπόλοιπο αυτοκίνητο έτσι ώστε να μειωθεί η ορμή που θα ασκηθεί στον θάλαμο των επιβατών.



    (αδράνεια= η χαρακτηριστική ιδιότητα των σωμάτων να αντιστέκονται σε κάθε μεταβολή της κινητικής τους κατάστασης)
    (ορμή= το γινόμενο της μάζας ενός υλικού σημείου επι την ταχύτητά του)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 24-09-13 στις 08:14

  16. The Following 6 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (24-09-13), BILL007 (24-09-13), joseph (24-09-13), Panos 316T (24-09-13), pilot (24-09-13), Χρίστος (28-09-13)

  17. #40
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christopher 325Ci E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτά τα αμάξια γιατί έχουν πάντα την τάση να κόβονται δεν το έχω καταλάβει πότε.
    γιατι εχει καρμπον πλαισιο. Πολυ γερο στις καταπονησεις αλλα αμα υπερζοριστει, θα σπασει, δε λυγιζει.

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP