Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 278

Θέμα: Νεα πνοη στον κινητηρα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν ειναι να βαλεις αξονα Μ3
    τοτε βαλε και μοτερ!
    με τα λεφτα που θα δωσεις αγορασεις ανετα μοτερ !!!!
    δινεις και το 330 και ειναι φερστ ιν δε βιλατζ!!

  2. #2
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν ειναι να βαλεις αξονα Μ3
    τοτε βαλε και μοτερ!
    με τα λεφτα που θα δωσεις αγορασεις ανετα μοτερ !!!!
    δινεις και το 330 και ειναι φερστ ιν δε βιλατζ!!
    Εχει παρει τουμπο κιτ.. σφυρηλατο μοτερ ετοιμο.. θα γινει Μ54 σαλιγκαρι με σαλτσα.. τωρα δεν εχει γυρισμο.. δεν εχει Μ3 και μλκιες.. Αυτα θα τα χει για πρωινο μετα...
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  3. The Following 4 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (23-09-13), mormon (22-09-13), Nick bmwlover (07-04-14), vagmag (28-09-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... με μπλοκέ διαφορικό έχεις σκεφτεί κάτι;
    Αντιλαμβάνεσαι οτι για να βγεί πιο καλά η παραπάνω δύναμη, θες "βοήθεια" κι απ´το διαφορικό (αλλά και απο ενισχυμένο ημιαξόνια, κι αυτό σημαντικό).
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mormon Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βαγγελη σε αυτο που προσανατολιζομαι, ειναι να βαλω πισω κομπλε αξονα απο Μ3!
    To μπλοκέ διαφορίκό του Μ3 Ε46 είναι εξαίρετο αλλά όπως έγραψε κι ο Ζαχαρίας, θα σου είναι πολύ "κοντό". Μην ξεχνάς οτι ο S54 μπορεί και στροφάρει τουλάχιστον 1000 RPM παραπάνω απο τον Μ54.
    Δεν ξέρω αν μπορείς να μακρύνεις το βήμα του διαφορικού του Μ αλλά το εργοστασιακό όπως είναι, δεν σου κάνει.

    Οταν με το καλό γίνει το project, θα καταλάβεις οτι ιδανικά θα θές βήμα 3,07 (άντε 3,15) με άλλες σχέσεις μετάδοσης (πιο μακριές 1η και 2α) για να εκμεταλευτείς τόση δύναμη (που έχεις σκεφτεί να το φτάσεις).
    Γενικά, απο κάποιο σημείο και μέτα, δεν έχει ουσία η προσθήκη δύναμης αν πρώτα δεν έχεις εξασφαλίσεις πώς θα την "περάσεις" στο δρόμο "άκαφτη".
    Με το κιβώτιο που έχεις, με 500 άλογα (αλλά και με αρκετά λιγότερα), σε "πιεσμένη" εκκίνηση, την 1η και την 2α ξέχασέ τες (μην στοιχιματίσεις σε πάτημα απο στάση...)

    Προτείνω να δείς πώς θα πηγαίνει το αμάξι σου (εννοώ πώς θα βγαίνει η δύναμη στο δρόμο) με πίεση του turbo γύρω στα 0,8 bar (υποθέτω θα είναι γύρω στα 380-400 άλογα σ'αυτήν την πίεση) και μετά αποφασίζεις για παραπάνω.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη VanVIC : 22-09-13 στις 21:58

  5. The Following 5 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (23-09-13), deepBLUE (23-09-13), mormon (23-09-13), Nino (22-09-13), Panos 316T (22-09-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP