αν ειναι να βαλεις αξονα Μ3
τοτε βαλε και μοτερ!
με τα λεφτα που θα δωσεις αγορασεις ανετα μοτερ !!!!
δινεις και το 330 και ειναι φερστ ιν δε βιλατζ!!
αν ειναι να βαλεις αξονα Μ3
τοτε βαλε και μοτερ!
με τα λεφτα που θα δωσεις αγορασεις ανετα μοτερ !!!!
δινεις και το 330 και ειναι φερστ ιν δε βιλατζ!!
BILL007 (23-09-13), mormon (22-09-13), Nick bmwlover (07-04-14), vagmag (28-09-13)
To μπλοκέ διαφορίκό του Μ3 Ε46 είναι εξαίρετο αλλά όπως έγραψε κι ο Ζαχαρίας, θα σου είναι πολύ "κοντό". Μην ξεχνάς οτι ο S54 μπορεί και στροφάρει τουλάχιστον 1000 RPM παραπάνω απο τον Μ54.
Δεν ξέρω αν μπορείς να μακρύνεις το βήμα του διαφορικού του Μ αλλά το εργοστασιακό όπως είναι, δεν σου κάνει.
Οταν με το καλό γίνει το project, θα καταλάβεις οτι ιδανικά θα θές βήμα 3,07 (άντε 3,15) με άλλες σχέσεις μετάδοσης (πιο μακριές 1η και 2α) για να εκμεταλευτείς τόση δύναμη (που έχεις σκεφτεί να το φτάσεις).
Γενικά, απο κάποιο σημείο και μέτα, δεν έχει ουσία η προσθήκη δύναμης αν πρώτα δεν έχεις εξασφαλίσεις πώς θα την "περάσεις" στο δρόμο "άκαφτη".
Με το κιβώτιο που έχεις, με 500 άλογα (αλλά και με αρκετά λιγότερα), σε "πιεσμένη" εκκίνηση, την 1η και την 2α ξέχασέ τες (μην στοιχιματίσεις σε πάτημα απο στάση...)
Προτείνω να δείς πώς θα πηγαίνει το αμάξι σου (εννοώ πώς θα βγαίνει η δύναμη στο δρόμο) με πίεση του turbo γύρω στα 0,8 bar (υποθέτω θα είναι γύρω στα 380-400 άλογα σ'αυτήν την πίεση) και μετά αποφασίζεις για παραπάνω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη VanVIC : 22-09-13 στις 21:58
BILL007 (23-09-13), deepBLUE (23-09-13), mormon (23-09-13), Nino (22-09-13), Panos 316T (22-09-13)