Πολύ σωστή σκέψη κ αντιμετώπιση .
Έχω την εντύπωση ότι πλέον δεν κερδίζεις κατι με το να γράψεις το αυτοκίνητο στην εταιρία. Το τεκμήριο πάλι επιβαρύνει κάποιον μέτοχο , και τα έξοδα δεν περνάνε στην εταιρία 100% . Ρωτά το λογιστή σου.
ναι
οχι
Πολύ σωστή σκέψη κ αντιμετώπιση .
Έχω την εντύπωση ότι πλέον δεν κερδίζεις κατι με το να γράψεις το αυτοκίνητο στην εταιρία. Το τεκμήριο πάλι επιβαρύνει κάποιον μέτοχο , και τα έξοδα δεν περνάνε στην εταιρία 100% . Ρωτά το λογιστή σου.
Προσωπικά δεν γνωρίζω κανέναν που να έπαιρνε 700-800 ευρώ και να αγόρασε υψηλού κυβισμού αυτοκίνητο εκτός απο κανα δυο ανεργους εισοδηματίες !
Σε κανενός το χαρτί δεν βγαίνουν τα νούμερα, τουλάχιστων σε αυτούς που σκέφτονται και πράτουν σύμφωνα με την λογική.
Εβγαιναν όμως κάποτε και αλλος λίγο αλλος πολύ ανοιχτήκαμε και τώρα τιμωρούμαστε και το χειρότερο είναι οτι δεν μας αφήνουν να προσαρμοστούμε με τους ρυθμούς που αλλάζουν τα πράγματα !
Αλλο πραγμα λεω Κωσταντινε, σε αλλο πραγμα πιανεσαι.
Δεν εγραψα πουθενα "πως γινεται καποιος με 700 ευρω εισοδημα τον μηνα να αγορασει 3200cc", αλλα πως μπορει να το συντηρησει.
Μην επανελθουμε σε κατι που δεν εγραψα ;-)
Ρε Ντίνο μαζί μιλάμε χώρια καταλαβαινουμε ? Για συντηρηση-κατοχή δεν συζητάμε τόσες μέρες ? Και για να κλεινει το θεμα με το 700αρι ,τόσο παίρνει τώρα όταν το αγόρασε επαιρνε 1400-1500 και τα έξοδα ήταν λιγότερα.Και το εγραψα και παραπανω ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ 700 πλεον !
bill_m3 (19-09-13), dafidack (19-09-13), konstantinaM3 (19-09-13), Panos 316T (19-09-13), Ptboul (19-09-13)
Ε, για αυτό λέω και εγώ, τον λοπού! Πούλα τα όλα! Στο τέλος πούλα και το σπίτι και μείνε σε τροχόσπιτο και μετά σε χαρτόκουτο ώστε να μπορείς να συντηρηθείς με τα 300 που θα παίρνεις σε λίγο.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
dafidack (19-09-13), konstantinaM3 (19-09-13), Konstantinos E60 (19-09-13), Leonidas_E39 (19-09-13), Panos 316T (19-09-13)
Ptboul (19-09-13)
Εγω προσωπικά εχω να δω euro απο το αφεντικό μου 10 μήνες και πάμε για
11 και το πιθανότερο ειναι να κανουμε Χριστούγεννα με το έλατο στον κwlo.
Ευτυχώς οταν "το ποτάμι κατέβαζε ξύλα" εκοβα 10 και έκαιγα τα 3 και ακόμα
πληρώνονται όλα στην ώρα τους και δεν χρωστάω ουτε σεντς.
Παρόλα αυτα το 5άρι ειναι ετοιμο για τον πουλο ασχετα αν ακόμα μπορώ να
το συντηρήσω.![]()
Τα εξοδα του αυτοκινητου μετα την αγορα που καλυπτεται απο το ποθεν εσχες, εξαρτωνται κυριως απο την χρηση. Αρα ενα σωστο και δικαιο συστημα θα επρεπε να βασιζεται εκει. Οσο το χρησιμοποιεις πληρωνεις. Ετσι λοιπον οι εμμεσοι φοροι απο την χρηση θα πηγαιναν στο κρατος, στο βαθμο ομως που του αναλογει του καθενος.
Το συστημα τεκμαρτου προσδιορισμου στα αυτοκινητα ειναι κατα βαση λαθος, γιατι δεν λαμβανει την χρηση που ειναι αρκετα διαφορετικη μεταξυ τον κατοχων, ακομα και δυο ιδιων αυτοκινητων που καλουνται να πληρωσουν το ιδιο ποσο. Και δεν γινεται να ειναι δικαιο εξ'ορισμου.
Αλλωστε αν ηταν σωστη στη βαση της η θεωρια των τεκμηριων χρησης θα ηταν εφαρμοσμενη και απο πολλες αλλες Ευρωπαικες χωρες.
Ακομη περιμενουμε μια απαντηση απο τους υπερμαχους των τεκμηριων, πως θα υπαρξει δικαιη φορολογηση σε δυο ιδια αυτοκινητα που το ενα χρησιμοποιειται σαν δευτερο αυτοκινητο και καλυπτει 5Κ χιλιομετρα τον χρονο και το αλλο σαν κυριο με καθημερινες μετακινησεις καλυπτοντας 30Κ και που η φορολογηση τους που γινεται στην βαση των τεκμηριων ειναι η ιδια.
A8hnaios (19-09-13)
friendgr (19-09-13), Konstantinos E60 (19-09-13)
A8hnaios (19-09-13), friendgr (19-09-13), konstantinaM3 (19-09-13), Leonidas_E39 (19-09-13), Ptboul (19-09-13), steliosm46 (19-09-13)