Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 44

Θέμα: Project 325 E30

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #3
    Εγγραφή
    20-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    υπ'οψιν απο την παλια καροτσα στην "νεα" εκτος απο μοτερ
    θελει και σασμαν, διαφορικο, πισω αξονα με δισκοφρενα
    οπως επισης και τα μπροστα ακρα με τα δισκοφρενα κομπλε του 325

    μιας και θα βγει η πισω γεφυρα ειναι ευκαιρια να αλλαγη συνεμπλοκ γεφυρας και πισω ψαλιδιων

    τα μπροστα ακρα του 325, εχουν αεριζομενους δισκους, (μη αεριζομενους το 318 εκτος εαν εχει ABS) επισης τα αμορτισερ του 325 ειναι μεγαλυτερα σε διαμετρο και εχουν ελατηρια με περισσοτερες λιμπρες
    για το εξτρα βαρος του 6 κυλινδρου μοτερ

    επισης: θα πρεπει να αλλαξετε και τα οργανα!
    ειναι σιγουρα γνησιο το 325? θα το δουμε ποιο μετα αυτο
    υπαρχει λογος που ρωταω


    στο θεμα του μοτερ, αλλαγη λαδια πριν καν παρει μπροστα! οπως επισης και ιμαντες οπως αναφερθηκε και πριν, τα σωληνακια βενιζνης ολα! οπως καλο θα ηταν να αλλαχτουν και τα κολαρα του ψυγειου,

    μια προσεχτικη ματια στην πλεξουδα , οπως και μεγαλη προσοχη κατα την αφαιρεση της απο το παλιο αμαξι , καλωδια τα οποια για 20+ χρονια ξεκουραζονται σε μια συγκεριμενη σταση, οπως καταλαβαινεις δεν θα τους ειναι ευχαριστο να κουνηθουν απο την θεση τους

  2. The Following 10 Users Say Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    A8hnaios (19-09-13), BILL007 (19-09-13), bill_m3 (19-09-13), nik200 (19-09-13), nikos1400 (19-09-13), Panos 316T (19-09-13), Ptboul (19-09-13), Vasilis M3 (27-08-15), zaharias (19-09-13), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (19-09-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP