Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο strof Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδη κοιταζω αρκετα χρονια την αγορα στα μικρα diesel στο car, παραδοξως, βλεπω ακριβως το αντιθετο!
π.χ. γνωστοτατη μαντρα στην αθηνα που τον τελευταιο χρονο γεμισε με γκολφ diesel εισαγωγης (ολα απο 40.000-60.000 χλμ......) δεν πρεπει να εχει δωσει πανω απο 2-3.
Αντιθετως, βλεπω πολλα καινουργια diesel να κυκλοφορουν.
Υποθετω πως ο κοσμος "ξυπνησε" και προτιμα να δωσει κατι παραπανω για κατι καινουργιο, παρα να παρει φυκια για μεταξωτες κορδελες.
Και στη λαρισα που μιλω με φιλους μαντραδες που φερνουν 5 χρονια diesel, τα ιδια μου λενε.

Sent from my AMOI N828 using Tapatalk 4
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
για να μπορεί ένα ντήζελ να κυκλοφορήσει σε Αθήνα και Θεσ/νικη, πρέπει να έχει τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων (euro 5-6 νομίζω ... αυτά που έχουν τέλη κυκλ/ρίας με βάση τους ρυπους). Αρα, ένα εισαγωγής ντηζελάκι του 08 - 09 δεν εξυπηρετεί ούτε Αθήνα, ούτε Θεσ/νικη.
Με πρόλαβε ο Πάνος. Ο συγκεκριμένος μαντράς αν δεν ειναι euro5 δεν το ακουμπαει !