Δεν νομιζω οτι θα ακολουθησει η BMW με την F10 ουτε καν στα 1,800κυβικα!!!
οταν το 2003 ξεκινησε η κυκλοφορια της Ε60 με μικροτερο μοτερ 2,2lit.,ηδη μοσχοπουλουσε η Μερσεντες την Ε200 με 1,8λιτρ. με ανταγωνιστικοτατη τιμη και εξοπλισμο,αλλα κυριως με λιγοτερες φορολογικες κλπ.επιβαρυνσεις!!!
Βεβαια προς το τελος του 2007 αποφασισε να κανει την βασικη εκδοση για "τριτοκοσμικες χωρες", με 4κυλινδρο και 2λιτρο μοτερ......ηταν "αργα για δακρυα Στελλα"!!!.....τουλαχιστον για εμας εδω......ηδη σπανιο θεαμα μια Ε60.....
....καπως ετσι βλεπω για την Ελλαδα και την F10, αφου στο εξωτερικο παει καλα σε πωλησεις και τη συναντας παντου, εδω ομως ειναι σπανιο φαινομενο!!!
Η Ε180 μαλλον θα εχει μεγαλυτερη απηχηση,ακομη και με μειωμενη κινηση λογο κρισης.....ενταξη,δεν θα γεμισουν οι δρομοι Ε180,αλλα οσο να 'ναι θα ειναι περισσοτερες απο τις F10.