Ευχαριστω ρε παιδια θα το ψαξω αυριο κιολας και θα κοψω μερικους κ....ς μου φαινεται!!χαχαχα!!!
Ευχαριστω ρε παιδια θα το ψαξω αυριο κιολας και θα κοψω μερικους κ....ς μου φαινεται!!χαχαχα!!!
Bazil Van Sinner (12-09-13)
Σε όλα τα αυτοκίνητα με δισκοτάμπουρο πίσω δημιουργείται αυτό το πρόβλημα.Η αιτία είναι ότι το ταμπούρο που εξυπηρετεί ΜΟΝΟ το χειρόφρενο δεν τρίβεται ποτέ και πιάνουν σκουριά και τα θερμουιτ και η επιφάνεια τριβής τους.Αυτό που σου έσφιγκαν μέσα από την τρύπα του μπουλονιού είναι η μια άκρη της δαγκάνας,η άλλη άκρη σφίγγει μέσα από το αυτοκίνητο κάτω από την φούσκα του χειρόφρενου.Πρέπει να βγουν τα μουαγιέ και να σου τρίψουν από μέσα την επιφάνεια τριβής και τα θερμουιτ(ιδανικά άλλαξέ τα).Όταν αποκατασταθεί η λειτουργία κάνε συνήθεια κάτι απλό.Λίγο πριν σταματήσεις το αυτοκίνητο δένε το χειρόφρενο.Σε καθημερινή βάση αυτή η έστω και λίγη τριβή δεν θα επιτρέψει την σκουριά να ξαναεμφανιστεί.Εγώ φοράω πίσω 245 και τα κοκκαλώνει παντού.
A8hnaios (13-09-13), Bazil Van Sinner (12-09-13), BILL007 (13-09-13), Dimimav (12-09-13), ghost-rider (13-09-13), GiorgosN (12-09-13), grigoris_vari (17-09-13), individual (25-09-13), Konstantinos E60 (25-09-13), Panos 316T (25-09-13), PANOS-E60 (12-09-13), Ptboul (13-09-13), Vassilis ///M (12-09-13)
Bazil Van Sinner (13-09-13), nikos valvetronic (14-09-13), Panos 316T (25-09-13), Samaro (13-09-13)
στο 36αρι μου εβαλα περσι ημιτασιον σιαγωνες καινουργιους και ενα χρονο τωρα δεν ειχα σχεδον ποτε χειροφρενο.σε μεγαλες κλισεις με ταχυτητα μεσα κιολας για πιο πολυ "κοντρα" το αμαξι τσουλαγε παρολο το ρεγουλαρισμα που εγινε μετα απο 5 χιλ. Χλμ απο την τοποθετηση...
Υστερα απο συζητηση με τον μηχανικο μου μου ειπε και με αλλα μοντελα του εχει τυχει και τις περισσοτερες φορες μολις εβαλε γνησιους σιαγωνες επιανε το χειροφρενο κανονικα.
Η τιμη τους βεβαια στο 36αρι σε σχεση με τους ημιτασιον ειναι η διπλη περιπου.κανα 80αρι οι γνησιοι ενω του εμποριου απο 25 μεχρι 45 το πολυ.
Λεω δεν μαμιεται αμα ειναι να δουλεψει χαλαλι γιατι με ειχε κουρασει αυτο το θεμα.
Μπορω να πω πλεον οτι παρκαρω οπου θελω χωρις να φοβαμαι.εχω πλεον κανονικο χειροφρενο!
Υ.γ. Τα σιαγωνακια της bmw γραφαν πανω jurid απο οτι ειδα οταν τα φερε.
Του λεω αφου ειναι της jurid γιατι δεν παιρναμε ενα τετοιο σετ απο το εμποριο για ποιο οικονομικα?
Μου λεει το χω δοκιμασει και γω στο 330 ε46 που εχω.τα γνησια μου λεει εχουν πιο μαλακη-καλυτερα επιφανεια τριβης απο του εμποριου.μπορει να ειναι της jurid αλλα εχουν προδιαγραφες bmw.ειδικα μου λεει στους σιαγωνες ειναι καλυτεροι οι μαμα.σε αλλα οπως φιλτρα,μπουζι κ.λ.π. Δεν εχουν διαφορα..
Ταφε εφη μηχανικος εξειδικεμενου συνεργειου bmw εδω και μια 20ετια..
Οποτε αν ειναι να αλλαξεις σιαγωνες βαλε μαμα απο την αρχη να ηρεμησεις..
Μερικες φορες παμε να γλιτωσουμε 30-40ε και στο τελος τα σκαμε διπλα οπως εγω...
e36 till death!
its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).
Panos 316T (25-09-13)
α ξεχασα.με τους ημιτα σιαγωνες εκανα και το κολπακι αυτο που τραβας λιγο πριν σταματησεις αλλα π@π@ρια μεντολες.
Με τους μαμα με το που το πηρα απο το μηχανικο εχω χειροφρενο με ''φρυδια'' πλεον.
e36 till death!
its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).