ρε μάνο, ανάλογα με το οδόστρωμα υπάρχουν σημεία όπου αν σπάσει η πρόσφυση μπορείς να κρατήσεις περισσότερα χιλιόμετρα απ'οτι αν προσπαθήσεις να κρατήσεις την γραμμή.
σε μια πίστα όπου η άσφαλτος έχει ειδική προδιαγραφή και το αμάξι δεν κάνει τσικ, οκ, συμφωνώ απόλυτα. αλλά σε κοινή άσφαλτο η οποία σε κάποια σημεία δεν κρατάει και έχει κλειστή στροφή, θα πρέπει να πέσεις πολύ περισσότερο στα φρένα για να μην σπάσεις την είσοδο σου.
ένα ακραίο παράδειγμα είναι τα wrc, όπου ακόμα και σε ασφάλτινα κομμάτια οι οδηγοί σπάνε πρόσφυση. δεν είπαμε να πηγαίνεις ντριφτάροντας, αλλά το να πλασάρεις το αμάξι λίγο πρίν την είσοδο για να βγείς με καλή κλήση στην έξοδο με πιο πολλά, είναι τεχνική που εφαρμόζουν πολλοί οδηγοί πισωκίνητων αγωνιστηκών.