Το gtr όμως επιδέχεται πολύ περισσότερη βελτίωση και σίγουρα κατακρεουργει τη gtο εδώ κυκλοφορεί εξατμιση 21.000 ευρο για το gtr
Το gtr όμως επιδέχεται πολύ περισσότερη βελτίωση και σίγουρα κατακρεουργει τη gtο εδώ κυκλοφορεί εξατμιση 21.000 ευρο για το gtr
Ναι οκ σαν ένα Ιαπωνικό που σέβεται τον εαυτό του είναι αμάξι που "σηκώνει" πολύ tuning.
Η Ferrari είναι άλλη φάση όμως,δεν την πέρνεις για να κάνεις κόντρες όλη την ώρα..ελπίζω να καταλαβένεις τι εννοώ![]()
KalpasM3 (07-09-13)
ε σιγουρα ειναι αυτο που νιωθης ενα συναισθημα που μονο με την φαντασια μπορεις να περιγραψης Ξερωντας βεβαια το Αδυνατον στη πραγματικοτητα για την αποκτηση![]()
Bazil Van Sinner (05-09-13), bill_m3 (05-09-13), doctore (04-09-13), gant (04-09-13), hades7 (04-09-13), imolarot (05-09-13), kostas 325 (04-09-13), Leonidas_E39 (04-09-13), nik200 (04-09-13), nikos1400 (06-09-13), Panos 316T (06-09-13)
playmaker (05-09-13)
Για τη συγκριση μεταξυ των 2 λεω Νικο, ποιοτικα. Το οτι το GTR παιρνει αλογα ή περναει GTO δεν σημαινει οτι ειναι και "πιο" αμαξι απο το GTO. Ειναι σαν τα Uno και τα AX που κυνηγανε στη παραλιακη BMW, Merc κ.α και λενε "πςςς τον περασα". Απο αλογα και στησιμο ισως να ειναι "καλυτερα", πιο.. αμαξι το uno απο τη Μerc ή BMW δεν ειναι.
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fanisk : 05-09-13 στις 00:47
Eχτες πηγαμε πανω κατω στη Βαρης Κορωπιου με το GTR ενος φιλου.
Πολυ γρηγορο και νευρικο ψηλα. Μεχρι εκει. Κατα τ αλλα ειναι φτηνοκατασκευη, χωρις ιδιαιτερους χωρους μπροστα, λογω των πισω καθισματων. Και φυσικα απιστευτα κρυοκωλο με οικτρο ηχο. Δικαιως ειναι φτηνοτερο απο τα Πορσε.