Moufas E46 (02-09-13)
Χα χα για να γελάσουμε λίγο μετά απο 215000 χιλιόμετρα και έντεκα χρόνια..
Δεν έχω αλλάξει ποτέ πλλαπλασιαστες
Ποτέ γρυλους παραθύρων
Ποτέ φακιρη
Ποτέ ψυγείο
Μια φορά τα τακακια πισω και δυο μπροστά
Ποτέ δίσκοπλάκες είτε μπροστά είτε πίσω φοράει ακόμα τις μανισιες.
Ποτέ το παραμικρο απο το συστημα διευθυνσης εκτός απο σινεμπλοκ και αυτά μας εγκατέλειψαν λόγω φυσιολογικής φθορά μετά τα διακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα(ακούω μερικούς που τα αλλάζουν απο τα ενενήντα και απορώ)
Μια μόνο φορά τετράδα αμορτισέρ
Δεν με έχει αφήσει ποτέ μα ποτέ στην μέση του δρόμου..βασικά δεν θυμάμαι ΚΑΜΙΑ φορά που το αμάξι για κάποιο λόγο δεν έπερνε μπροστα.
Τα μόνα απο ζημιές ήταν ο αισθητήρας θέσης συνοδηγου στ 180000 χιλιόμετρα
Και ο αισθητήρας λαμδα στ 210000 αλλά και αυτό απο κακή ποιότητας βενζίνη όταν το γέμισα απο Βουλγαρία
Και μην νομίζετε ότι το Αυτοκίνητο δεν το προσέχω η ότι χαλάνε και δεν τα φτιάχνω ίσα ισα το προσέχω παρά πολυ πάντα κάνω τα σέρβις των αναλωσιμων πιο μπροστά και πολυ πριν την ώρα τους..
θυμάμαι οταν το πέρασα ΚΤΕΟ το αμάξι πέρυσι και ο υπεύθυνος εκεί είδε απόκλιση μολις ένα μετρό στο χιλιόμετρο απο το σύστημα διεύθυνσης και απορουσε με τα χιλιόμετρα.
Είμαι πολυ ευχαριστημένος και μπορώ να πω ότι έχει βγει τέρας αξιοπιστίας
Αυτό που πιστεύω ότι έχει συμβάλει στο να βγει τόσο καλό το αυτοκίνητο ειναι ο τρόπος χρήσης.παντα ζέσταμα κινητήρα στην εκκίνηση, 95 % των χιλιομέτρων μόνο εθνική και ταξίδι με 120 και cruise control![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimimav : 02-09-13 στις 08:55
A8hnaios (02-09-13), nikos valvetronic (02-09-13), Panos 316T (13-09-13)
Αποδεδειγμένο αυτό,όπως και τα μοτέρ που δουλεύουν μόνιμα χαμηλές στροφές και ποτέ φουλ θροτλ τα θεωρώ 'κακομεταχειρισμένα'.Η έννοια ξεμπούκωμα είναι αρχαία και από αυτές που έχουν σημασία όσο και να προχώρησε η τεχνολογία.
Bazil Van Sinner (02-09-13), katsaraios (08-09-13), Panos 316T (13-09-13), pilot (02-09-13)
nikos valvetronic (02-09-13)
Με 120 ένα 316 ειναι κοντά τέσσερις χιλιάδες στροφές.
Οπότε σε πέντε ώρες ταξίδι και με αναφορές ενδιάμεσες που πατάς περισσότερο
Γκάζι και σε μερικά σημεία και τέρμα για να διατηρησεις την ταχυτητα σου
Δεν υφίσταται έννοια ξεμπουκωματος.
Δεν έχουμε 300 άλογα και χρησημοποιουμε τα 100..έχουμε όλα και όλα 115!![]()
Μπορεί η φράση αυτή να ξεκίνησε από τα πλημμυρισμένα καρμπυρατέρ κάποτε,διαχρονικά όμως ισχύει ακόμα.Δεν θα κάνω ανάλυση περί ατελών καύσεων και υπερβολικών επικαθίσεων σε βαλβίδες και έμβολα,αλλά σου προτείνω να ρωτήσεις μερικούς μηχανικούς αν προτείνουν το 'σκίσιμο' του κινητήρα αν διαστήματα ή όχι.Γιατί εγώ έχω ρωτήσει πολλούς![]()
Επίσης γνωρίζω περισσότερους που δεν έχουν πρόβλημα με το μοτέρ ενώ το 'σκίζουν' από αυτούς που το νταντεύουν και δεν πάει βήμα!!
Bazil Van Sinner (02-09-13), katsaraios (08-09-13), kostas 325 (02-09-13), m-power_01 (03-09-13), PANOS-E60 (02-09-13), pilot (02-09-13), vasilis e46 (02-09-13), Vassilis ///M (02-09-13)
Που και που η σωστή δουλειά γίνεται(σκισιμο) και το γνωρίζω
Ομως το να το πας συνέχεια έτσι η φθορά όλων των τμημάτων
του αυτοκινήτου γενικότερα ειναι μεγαλύτερη με το πας πιο χαλαρά.
Αυτό οδηγεί συνηθως σε περισσότερα προβλήματα.
Ομως ξέρεις κάτι γενικότερα δεν υπάρχει λόγος να σκοτώνεται στο δρόμο
γιατι ειναι οικογενειακή η φύση του σιγκεκριμενου αυτοκινήτου.