Σελίδα 18 από 84 ΠρώτηΠρώτη ... 816171819202868 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 171 έως 180 από 836

Θέμα: [E46] Γενικά προβλήματα

  1. #171
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μαλλον ειμαι και γω απο τους τυχερους,2001 μοντελο το μονο που εχει βγαλει ειναι αισθητηρας εκκεντροφορου.
    Και τα πρωτα χρονια το κυνηγαγα αρκετα.Βεβαια εχω σχετικα λιγα χλμ(107000)

  2. #172
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Κορυδαλλός
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    150
    Thanked
    170
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγώ με 71000χλμ απο τον Ιανουάριο του 2001 έναν αισθητήρα εκκεντροφόρου και τον φακίρη εώς τώρα...(φτου φτου)

  3. #173
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ δύο πολλαπλασιαστές μέχρι τις 250.000 και στις 250.000 κινητήρα λόγω κράου.

  4. #174
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το αμάξι έχει 144000 χλμ και κάτι ψιλά , το έφερα απο Γερμανια το 2007 ΜΕ 69000 ΧΛΜ .Είναι μοντέλο 12/2003 Ε46 ΣΑΛΟΟΝ N42 B18 A VALVETRONIC.

    α)75000 χλμ αμορτισέρ

    β) 95000 ΧΛΜ Μπαλάκια μπροστά στα ψαλίδια.

    γ)Τρόμπα βενζίνης στα 125000χλμ

    δ)Δισκοπλακες μπροστά στα 142000χλμ . (Μπορω να πω οτι εαν ειμουνα ταξιτζης δέν θα τις άλλαζα )

    Αυτά μέχρι ώρας αν και νομίζω ότι είναι φυσιολογικές φθορές!!

    Μην το ματιάσω!!!!!!!!!!

    φτου !!!! φτου !! ΣΚΟΡΔΑ !! ΣΚΟΡΔΑ !!!
    Φυσικα τα Σερβις στην ώρα τους !!!!! Οχι λάδια στα 25000 χλμ που ακούω!!!!!!!!!!

  5. #175
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimimav Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδιά εδώ και έντεκα χρόνια και διακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα δεν έχω αλλάξει ουτε παγουρι ουτε πολλάπλασιαστες θεωρούμε τυχερός;
    Οχι...κατι αλλο εισαι.

  6. The Following User Says Thank You to Bitz For This Useful Post:

    Moufas E46 (02-09-13)

  7. #176
    Εγγραφή
    28-10-12
    Περιοχή
    Θεσσαλία
    Μηνύματα
    823
    Thanked
    1516
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χα χα για να γελάσουμε λίγο μετά απο 215000 χιλιόμετρα και έντεκα χρόνια..
    Δεν έχω αλλάξει ποτέ πλλαπλασιαστες
    Ποτέ γρυλους παραθύρων
    Ποτέ φακιρη
    Ποτέ ψυγείο
    Μια φορά τα τακακια πισω και δυο μπροστά
    Ποτέ δίσκοπλάκες είτε μπροστά είτε πίσω φοράει ακόμα τις μανισιες.
    Ποτέ το παραμικρο απο το συστημα διευθυνσης εκτός απο σινεμπλοκ και αυτά μας εγκατέλειψαν λόγω φυσιολογικής φθορά μετά τα διακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα(ακούω μερικούς που τα αλλάζουν απο τα ενενήντα και απορώ)
    Μια μόνο φορά τετράδα αμορτισέρ
    Δεν με έχει αφήσει ποτέ μα ποτέ στην μέση του δρόμου..βασικά δεν θυμάμαι ΚΑΜΙΑ φορά που το αμάξι για κάποιο λόγο δεν έπερνε μπροστα.
    Τα μόνα απο ζημιές ήταν ο αισθητήρας θέσης συνοδηγου στ 180000 χιλιόμετρα
    Και ο αισθητήρας λαμδα στ 210000 αλλά και αυτό απο κακή ποιότητας βενζίνη όταν το γέμισα απο Βουλγαρία
    Και μην νομίζετε ότι το Αυτοκίνητο δεν το προσέχω η ότι χαλάνε και δεν τα φτιάχνω ίσα ισα το προσέχω παρά πολυ πάντα κάνω τα σέρβις των αναλωσιμων πιο μπροστά και πολυ πριν την ώρα τους..
    θυμάμαι οταν το πέρασα ΚΤΕΟ το αμάξι πέρυσι και ο υπεύθυνος εκεί είδε απόκλιση μολις ένα μετρό στο χιλιόμετρο απο το σύστημα διεύθυνσης και απορουσε με τα χιλιόμετρα.
    Είμαι πολυ ευχαριστημένος και μπορώ να πω ότι έχει βγει τέρας αξιοπιστίας
    Αυτό που πιστεύω ότι έχει συμβάλει στο να βγει τόσο καλό το αυτοκίνητο ειναι ο τρόπος χρήσης.παντα ζέσταμα κινητήρα στην εκκίνηση, 95 % των χιλιομέτρων μόνο εθνική και ταξίδι με 120 και cruise control
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimimav : 02-09-13 στις 08:55

  8. The Following 3 Users Say Thank You to Dimimav For This Useful Post:

    A8hnaios (02-09-13), nikos valvetronic (02-09-13), Panos 316T (13-09-13)

  9. #177
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimimav Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χα χα για να γελάσουμε λίγο μετά απο 215000 χιλιόμετρα και έντεκα χρόνια..
    Δεν έχω αλλάξει ποτέ πλλαπλασιαστες
    Ποτέ γρυλους παραθύρων
    Ποτέ φακιρη
    Ποτέ ψυγείο
    Μια φορά τα τακακια πισω και δυο μπροστά
    Ποτέ δίσκοπλάκες είτε μπροστά είτε πίσω φοράει ακόμα τις μανισιες.
    Ποτέ το παραμικρο απο το συστημα διευθυνσης εκτός απο σινεμπλοκ και αυτά μας εγκατέλειψαν λόγω φυσιολογικής φθορά μετά τα διακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα(ακούω μερικούς που τα αλλάζουν απο τα ενενήντα και απορώ)
    Μια μόνο φορά τετράδα αμορτισέρ
    Δεν με έχει αφήσει ποτέ μα ποτέ στην μέση του δρόμου..βασικά δεν θυμάμαι ΚΑΜΙΑ φορά που το αμάξι για κάποιο λόγο δεν έπερνε μπροστα.
    Τα μόνα απο ζημιές ήταν ο αισθητήρας θέσης συνοδηγου στ 180000 χιλιόμετρα
    Και ο αισθητήρας λαμδα στ 210000 αλλά και αυτό απο κακή ποιότητας βενζίνη όταν το γέμισα απο Βουλγαρία
    Και μην νομίζετε ότι το Αυτοκίνητο δεν το προσέχω η ότι χαλάνε και δεν τα φτιάχνω ίσα ισα το προσέχω παρά πολυ πάντα κάνω τα σέρβις των αναλωσιμων πιο μπροστά και πολυ πριν την ώρα τους..
    θυμάμαι οταν το πέρασα ΚΤΕΟ το αμάξι πέρυσι και ο υπεύθυνος εκεί είδε απόκλιση μολις ένα μετρό στο χιλιόμετρο απο το σύστημα διεύθυνσης και απορουσε με τα χιλιόμετρα.
    Είμαι πολυ ευχαριστημένος και μπορώ να πω ότι έχει βγει τέρας αξιοπιστίας
    Αυτό που πιστεύω ότι έχει συμβάλει στο να βγει τόσο καλό το αυτοκίνητο ειναι ο τρόπος χρήσης.παντα ζέσταμα κινητήρα στην εκκίνηση, 95 % των χιλιομέτρων μόνο εθνική και ταξίδι με 120 και cruise control
    Tελικά τα αυτοκίνητα που κινούνται εθνικη δέν καταπονούνται πουθενά ..

  10. #178
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.602
    Thanked
    6725
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αποδεδειγμένο αυτό,όπως και τα μοτέρ που δουλεύουν μόνιμα χαμηλές στροφές και ποτέ φουλ θροτλ τα θεωρώ 'κακομεταχειρισμένα'.Η έννοια ξεμπούκωμα είναι αρχαία και από αυτές που έχουν σημασία όσο και να προχώρησε η τεχνολογία.

  11. The Following 4 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (02-09-13), katsaraios (08-09-13), Panos 316T (13-09-13), pilot (02-09-13)

  12. #179
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η έννοια ξεμπούκωμα είναι αρχαία και από αυτές που έχουν σημασία όσο και να προχώρησε η τεχνολογία.

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  13. The Following User Says Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    nikos valvetronic (02-09-13)

  14. #180
    Εγγραφή
    28-10-12
    Περιοχή
    Θεσσαλία
    Μηνύματα
    823
    Thanked
    1516
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αποδεδειγμένο αυτό,όπως και τα μοτέρ που δουλεύουν μόνιμα χαμηλές στροφές και ποτέ φουλ θροτλ τα θεωρώ 'κακομεταχειρισμένα'.Η έννοια ξεμπούκωμα είναι αρχαία και από αυτές που έχουν σημασία όσο και να προχώρησε η τεχνολογία.
    Με 120 ένα 316 ειναι κοντά τέσσερις χιλιάδες στροφές.
    Οπότε σε πέντε ώρες ταξίδι και με αναφορές ενδιάμεσες που πατάς περισσότερο
    Γκάζι και σε μερικά σημεία και τέρμα για να διατηρησεις την ταχυτητα σου
    Δεν υφίσταται έννοια ξεμπουκωματος.
    Δεν έχουμε 300 άλογα και χρησημοποιουμε τα 100..έχουμε όλα και όλα 115!

Σελίδα 18 από 84 ΠρώτηΠρώτη ... 816171819202868 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP