Μαλλον ειμαι και γω απο τους τυχερους,2001 μοντελο το μονο που εχει βγαλει ειναι αισθητηρας εκκεντροφορου.
Και τα πρωτα χρονια το κυνηγαγα αρκετα.Βεβαια εχω σχετικα λιγα χλμ(107000)
Μαλλον ειμαι και γω απο τους τυχερους,2001 μοντελο το μονο που εχει βγαλει ειναι αισθητηρας εκκεντροφορου.
Και τα πρωτα χρονια το κυνηγαγα αρκετα.Βεβαια εχω σχετικα λιγα χλμ(107000)
Εγώ με 71000χλμ απο τον Ιανουάριο του 2001 έναν αισθητήρα εκκεντροφόρου και τον φακίρη εώς τώρα...(φτου φτου)
Εγώ δύο πολλαπλασιαστές μέχρι τις 250.000 και στις 250.000 κινητήρα λόγω κράου.![]()
![]()
Το αμάξι έχει 144000 χλμ και κάτι ψιλά , το έφερα απο Γερμανια το 2007 ΜΕ 69000 ΧΛΜ .Είναι μοντέλο 12/2003 Ε46 ΣΑΛΟΟΝ N42 B18 A VALVETRONIC.
α)75000 χλμ αμορτισέρ
β) 95000 ΧΛΜ Μπαλάκια μπροστά στα ψαλίδια.
γ)Τρόμπα βενζίνης στα 125000χλμ
δ)Δισκοπλακες μπροστά στα 142000χλμ . (Μπορω να πω οτι εαν ειμουνα ταξιτζης δέν θα τις άλλαζα )
Αυτά μέχρι ώρας αν και νομίζω ότι είναι φυσιολογικές φθορές!!
Μην το ματιάσω!!!!!!!!!!
φτου !!!! φτου !! ΣΚΟΡΔΑ !! ΣΚΟΡΔΑ !!!
Φυσικα τα Σερβις στην ώρα τους !!!!! Οχι λάδια στα 25000 χλμ που ακούω!!!!!!!!!!
Moufas E46 (02-09-13)
Χα χα για να γελάσουμε λίγο μετά απο 215000 χιλιόμετρα και έντεκα χρόνια..
Δεν έχω αλλάξει ποτέ πλλαπλασιαστες
Ποτέ γρυλους παραθύρων
Ποτέ φακιρη
Ποτέ ψυγείο
Μια φορά τα τακακια πισω και δυο μπροστά
Ποτέ δίσκοπλάκες είτε μπροστά είτε πίσω φοράει ακόμα τις μανισιες.
Ποτέ το παραμικρο απο το συστημα διευθυνσης εκτός απο σινεμπλοκ και αυτά μας εγκατέλειψαν λόγω φυσιολογικής φθορά μετά τα διακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα(ακούω μερικούς που τα αλλάζουν απο τα ενενήντα και απορώ)
Μια μόνο φορά τετράδα αμορτισέρ
Δεν με έχει αφήσει ποτέ μα ποτέ στην μέση του δρόμου..βασικά δεν θυμάμαι ΚΑΜΙΑ φορά που το αμάξι για κάποιο λόγο δεν έπερνε μπροστα.
Τα μόνα απο ζημιές ήταν ο αισθητήρας θέσης συνοδηγου στ 180000 χιλιόμετρα
Και ο αισθητήρας λαμδα στ 210000 αλλά και αυτό απο κακή ποιότητας βενζίνη όταν το γέμισα απο Βουλγαρία
Και μην νομίζετε ότι το Αυτοκίνητο δεν το προσέχω η ότι χαλάνε και δεν τα φτιάχνω ίσα ισα το προσέχω παρά πολυ πάντα κάνω τα σέρβις των αναλωσιμων πιο μπροστά και πολυ πριν την ώρα τους..
θυμάμαι οταν το πέρασα ΚΤΕΟ το αμάξι πέρυσι και ο υπεύθυνος εκεί είδε απόκλιση μολις ένα μετρό στο χιλιόμετρο απο το σύστημα διεύθυνσης και απορουσε με τα χιλιόμετρα.
Είμαι πολυ ευχαριστημένος και μπορώ να πω ότι έχει βγει τέρας αξιοπιστίας
Αυτό που πιστεύω ότι έχει συμβάλει στο να βγει τόσο καλό το αυτοκίνητο ειναι ο τρόπος χρήσης.παντα ζέσταμα κινητήρα στην εκκίνηση, 95 % των χιλιομέτρων μόνο εθνική και ταξίδι με 120 και cruise control![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimimav : 02-09-13 στις 08:55
A8hnaios (02-09-13), nikos valvetronic (02-09-13), Panos 316T (13-09-13)
Αποδεδειγμένο αυτό,όπως και τα μοτέρ που δουλεύουν μόνιμα χαμηλές στροφές και ποτέ φουλ θροτλ τα θεωρώ 'κακομεταχειρισμένα'.Η έννοια ξεμπούκωμα είναι αρχαία και από αυτές που έχουν σημασία όσο και να προχώρησε η τεχνολογία.
Bazil Van Sinner (02-09-13), katsaraios (08-09-13), Panos 316T (13-09-13), pilot (02-09-13)
nikos valvetronic (02-09-13)
Με 120 ένα 316 ειναι κοντά τέσσερις χιλιάδες στροφές.
Οπότε σε πέντε ώρες ταξίδι και με αναφορές ενδιάμεσες που πατάς περισσότερο
Γκάζι και σε μερικά σημεία και τέρμα για να διατηρησεις την ταχυτητα σου
Δεν υφίσταται έννοια ξεμπουκωματος.
Δεν έχουμε 300 άλογα και χρησημοποιουμε τα 100..έχουμε όλα και όλα 115!![]()