Σελίδα 17 από 28 ΠρώτηΠρώτη ... 7151617181927 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 161 έως 170 από 278

Θέμα: Νεα πνοη στον κινητηρα

  1. #161
    Εγγραφή
    08-09-11
    Μηνύματα
    162
    Thanked
    214
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    30-4100
    Ideal AFR monitoring tool for EFI and carbureted applications, and engine dynamometers
    Does not oscillate AFR reading like narrow band sensors
    Reads in AFR or Lambda via a switch in back of gauge housing
    24 Color-coded LED display lights provide immediate reference to engine's air/fuel ratio (AFR) or Lambda ratio
    Included bezels and face plates allow you to personalize the look of your gauge

    30-4900
    Displays both boost or vacuum and AFR or Lambda simultaneously on the same gauge; no free air calibration required - ever; internal boost sensor
    Bosch Wideband UEGO sensor and weld-in bung included On-Board 3+ hour Data logging capability at 20hz per parameter Full color Organic Light Emitting Diode (OLED) Display in center, user selectable feature (boost/vacuum or AFR)
    24 three-color sweeping LEDs, user selectable feature (boost/vacuum or AFR) Intuitive set up software Interchangeable faceplates and bezels (see options, above)
    Data analysis using AEMdata software
    The system contains an on-board data logger for logging over three hours of data recording (20 Hz per parameter) of AFR, RPM, boost, alarm, and others. Data logs can be downloaded for viewing in the new AEMdata software
    Το εχεις δουλεψει αυτο??Διοτι δεν βολευει καθολου...Πρεπει καθε φορα να γυρνας την ενδειξη μια θα εχεις καθε φορα..

  2. The Following 2 Users Say Thank You to dimsour9 For This Useful Post:

    BILL007 (07-06-13), mormon (07-06-13)

  3. #162
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimsour9 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το εχεις δουλεψει αυτο??Διοτι δεν βολευει καθολου...Πρεπει καθε φορα να γυρνας την ενδειξη μια θα εχεις καθε φορα..
    2 ενδειξεις εχεις ταυτοχρονα. Αν δεν ειναι κοπος ξαναδιαβασε το αγγλικο κειμενακι. Εμενα για να ειμαι ειληκρινης πιο πολυ με νοιαζουν τα logs και το AFR. Αλλωστε γι αυτο και συνεχεια εχω laptop καλωδιωμενο στην OBD. Για να λεμε και του στραβου το δικιο, φυσικα και το απλο κανει δουλεια. Αυτο το συγκεκριμενο το βαζεις οταν το αυτοκινητο δεν το εχεις απλα για να γουσταρεις το αμαξι σου στο δρομο, αλλα οταν προοριζεται για καθαρα πιο "αγωνιστικες" χρησςεις. Εκει τα log files ειναι το ευαγγελιο του κινητηρα γιατι ετσι παιρνεις ενδειξεις για το τι συμβαινει στο μοτερ.


    Edit. Επειδη στο κειμενακι τωρα που ξαναβλεπω δεν ειναι ξεκαθαρο δες το αν θες σε φωτο στον Γουγλη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Azurius : 07-06-13 στις 15:06

  4. The Following User Says Thank You to Azurius For This Useful Post:

    BILL007 (07-06-13)

  5. #163
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.043
    Thanked
    1755
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    παιδες θα ηθελα την βοηθεια σας για κατι!
    μηπως γνωριζει κανεις που μπορω να βρω ανταπτορα
    που μπαινει πανω στη βαση του φιλτρου λαδιου κ βγαζει εξοδους για ψυγειο λαδιου?

  6. #164
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.043
    Thanked
    1755
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ξεχασα να αναφερω οτι ειναι για κινητηρα Μ54Β30.

  7. #165

    Προεπιλογή

    τι μου δίνεις?

  8. #166
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.043
    Thanked
    1755
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σπυρακο δεν μπορω να σου πω δημοσιως! αλλα δεν θα σε αφησω παραπονεμενο!

  9. The Following 2 Users Say Thank You to mormon For This Useful Post:

    m-power_01 (28-08-13), Nick bmwlover (07-04-14)

  10. #167

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mormon Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπυρακο δεν μπορω να σου πω δημοσιως! αλλα δεν θα σε αφησω παραπονεμενο!
    Εντάξει λοιπόν αφού τα βρήκαμε, και αφού υποσχέθηκες ότι θα μου δωσεις βόλτα το τουρμποκλανίδι σου ...πάμε

    Αυτό που ζητάς το έχει και ο turner και ο vac αλλά επειδή ο μεν παντρεύει την κόρη του και ο άλλος περιμένει γεννητούρια ,καταλαβαίνεις ότι η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη. Έχουν έξοδα οι άνθρωποι.

    Οπότε οι λύσεις είναι άλλες δύο.
    Η μία είναι η τοποθέτηση του oil filter housing απο s54 https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=813133

    και η άλλη είναι ''δε γκρικ γουέι'' ΤΟΡΝΟΣ
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2140

    ξέρω με αγαπάς πολύ.

  11. The Following 14 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (28-08-13), bill_m3 (28-08-13), Konstantinos E60 (28-08-13), Kostas_1 (30-08-13), Leonidas_E39 (28-08-13), Loukas (28-08-13), mormon (28-08-13), Nick bmwlover (07-04-14), Panos 316T (28-08-13), Thomelef (28-08-13), VanVIC (28-08-13), Vassilis ///M (28-08-13), zaharias (22-10-13), zografias (09-01-14)

  12. #168
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχουμε αρκετα δειγματα κομπρεσσορατων , με εργοστασιακα εντοσθια με πανω απο 350 ιππων και ολα καλα! αν λοιπον δεν προκειτε να ανεβεις παραπανω...μπορεις για αρχη να τα κρατησεις..
    Λευτέρη το ξέρεις πολύ καλά οτι αμα μπείς σε τέτοιες διαδικασίες, "τελειωμό" δεν έχει.

    Τα 350 θα τα βγάλει σχετικά ευκολα με μια πίεση γύρω στα 0,6 bar και με τα ενυσχιμένα εντόσθια και πίεση γύρω στο 1-1,1 bar θα πλησιάσει τα 450.
    Το θέμα όμως είναι το πώς θα βγεί αυτή η δύναμη στο δρόμο (και δεν εννοώ το ενισχυμένο δίσκο-πλατώ).
    Για να εκιμεταλευτείς τέτοια δύναμη θέλεις, μπλοκέ διαφορικό και άλλες σχέσεις μετάδοσης, π.χ. μια 1η όσο μακριά του Μ3 Ε92, μια 2α όση του 335 Ε92, αλλιώς με 400 άλογα, 1η και 2α ή δεν θα τις πατάει ή απλά θα καίει -πολύ- λάστιχο.

    Επίσης, για την αναβάθμιση που σκέφτεται ο mormon, η προσθήκη kit μεθανόλης -με ασφαλή χρήση εννοώ- θα τον εντυπωσιάσει (για λεπτομέριες για το θέμα ας απευθυνθεί στον deepBLUE).

    Απο εμένα: ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!

  13. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    mormon (28-08-13)

  14. #169
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mormon Εμφάνιση μηνυμάτων
    παιδες καλησπερα!
    θελω την βοηθεια σας
    τα μαμα μπεκ και η αντλια του 330 φτανουν για 400αλογα?
    αν οχι τι προτεινεται?
    μπεκ 440cc?
    αντλια εσωτερικη τι παροχης?
    ποσα ωμ ειναι τα μαμα μπεκ?
    περιμενω τις απαντησεις σας!
    ευχαριστω
    Τα μαμά μπέκ του Μ54Β30 δεν σου φτάνουν για 400 άλογα, θές μεγαλύτερα.


    Οταν εγώ ζήτησα απο ESS specs για μεγαλύτερα μπέκ για αποδόσεις που να μπορούν να φτάσουν τα 450 άλογα (με χρήση ESS κομπρέσορα στο δικό μου Ζ3) -αυτό ουσιαστικά αντιστοιχεί στο TS3 spec τους- μου έδωσαν τους Βosch με κωδικό: 0280150558


    Αν θυμάμαι σωστά, τα συγκεκιμένα έχουν παροχή 42lbs.
    Αυτά φοράει το Ζ3 τώρα (βέβαια έγινε και άλλος προγραμματισμός στην ecu).


  15. The Following 4 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    A8hnaios (29-08-13), BILL007 (28-08-13), Konstantinos E60 (29-08-13), Leonidas_E39 (28-08-13)

  16. #170
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... σε μεγάλης παροχής μπεκ. Εκεί λοιπόν υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει δυσκολία στην ρύθμιση χαμηλά και ιδίως στο ρελαντί. ...
    Πολύ σωστό αυτό, χρήζει ιδαίτερης προσοχής στον προγραμματισμό.
    Με εκκεντροφόρους τί θα κάνεις ; είναι σχετικό.

  17. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (28-08-13)

Σελίδα 17 από 28 ΠρώτηΠρώτη ... 7151617181927 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP