Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 278

Θέμα: Νεα πνοη στον κινητηρα

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχουμε αρκετα δειγματα κομπρεσσορατων , με εργοστασιακα εντοσθια με πανω απο 350 ιππων και ολα καλα! αν λοιπον δεν προκειτε να ανεβεις παραπανω...μπορεις για αρχη να τα κρατησεις..
    Λευτέρη το ξέρεις πολύ καλά οτι αμα μπείς σε τέτοιες διαδικασίες, "τελειωμό" δεν έχει.

    Τα 350 θα τα βγάλει σχετικά ευκολα με μια πίεση γύρω στα 0,6 bar και με τα ενυσχιμένα εντόσθια και πίεση γύρω στο 1-1,1 bar θα πλησιάσει τα 450.
    Το θέμα όμως είναι το πώς θα βγεί αυτή η δύναμη στο δρόμο (και δεν εννοώ το ενισχυμένο δίσκο-πλατώ).
    Για να εκιμεταλευτείς τέτοια δύναμη θέλεις, μπλοκέ διαφορικό και άλλες σχέσεις μετάδοσης, π.χ. μια 1η όσο μακριά του Μ3 Ε92, μια 2α όση του 335 Ε92, αλλιώς με 400 άλογα, 1η και 2α ή δεν θα τις πατάει ή απλά θα καίει -πολύ- λάστιχο.

    Επίσης, για την αναβάθμιση που σκέφτεται ο mormon, η προσθήκη kit μεθανόλης -με ασφαλή χρήση εννοώ- θα τον εντυπωσιάσει (για λεπτομέριες για το θέμα ας απευθυνθεί στον deepBLUE).

    Απο εμένα: ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!

  2. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    mormon (28-08-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP