Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: AlexM η μεγαλη αποφαση. Ψηφοφορια.

Ψήφισαν
768. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Το Πενβε

    33 4,30%
  • Το Οξαποδω

    705 91,80%
  • Evo 8/9

    30 3,91%
Σελίδα 48 από 54 ΠρώτηΠρώτη ... 384647484950 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 471 έως 480 από 533

Θέμα: alexm,the evolution!!!

  1. #471
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν μου τα είπαν .

    Είχα φορεστερ . Είμαι σε Subaru club απο το 2002 και εχουμε διοργανώσει διάφορα track days και εκδρομές σε συνεργασία με τα evonet , evoclub κλπ.

    Μπορεί να κάνω κ λάθος όπως λες. Δε χρειάζεται να γινόμαστε επιθετικοί.

    https://library.techlink.gr/4t/artic...&article=10774

    Αντιγράφω απλά ένα σημείο σχετικό με τους κινητήρες
    Eπί τον τύπον των ήλων και χωρίς «ναι μεν, αλλά», στο συγκεκριμένο πάντα τομέα, ο κινητήρας της Subaru, σε συνδυασμό με το αισθητά ελαφρύτερο αμάξωμα στο οποίο φιλοξενείται (1.489 πραγματικά κιλά έναντι 1.631), κερδίζει ξεκάθαρα και εφΆ όλης της ύλης την εν λόγω αντιπαράθεση. Kαι μάλιστα, με διαφορά έναντι του Outlander. Kαι αυτό, γιατί ο «μεγάλος» μπόξερ της Subaru, εκτός των άλλων, είναι και ιδιαίτερα γραμμικός, διαθέτοντας συγχρόνως αξιομνημόνευτα αποθέματα ισχύος στις υψηλές στροφές, άμεση απόκριση χαμηλά, αλλά και εντυπωσιακή ελαστικότητα στο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Πολύ περισσότερο δε από τη στιγμή που ο υπερσυμπιεστής καυσαερίων μπει για τα καλά στο παιχνίδι. Mάλιστα, ανεξάρτητα από την επιλεχθείσα σχέση στο κιβώτιο, ο κινητήρας της Subaru με τα αντικριστά ζεύγη κυλίνδρων δηλώνει ανά πάσα στιγμή το «παρών», όντας πρόθυμος να ανταποκριθεί χωρίς αντιρρήσεις και ανεπιθύμητα κομπιάσματα ή δισταγμούς σε κάθε απαίτηση του οδηγού του.
    Προς έκπληξή μας, δυστυχώς δεν μπορούμε να επικαλεστούμε κάτι αντίστοιχο και για εκείνον του Outlander, ο οποίος στο παρελθόν και υπό διαφορετικές συνθήκες μας είχε κερδίσει, και μάλιστα εφΆ όλης της ύλης, κάτω από το καπό του EVO VIII. Tι φταίει; KατΆ αρχάς, τα ανεξήγητα «σκαλοπάτια» στην απόδοσή του, καθώς κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. ο 16βάλβιδος της Mitsubishi αποδεικνύεται υποτονικός. Kαι μάλιστα, υπερβολικά, με την υστέρησή του να θυμίζει παλαιότερες εποχές. Aπό το σημείο αυτό, έως και τις περίπου 3.500 σ.α.λ., αρχίζει σιγά σιγά να ξυπνά, με το πλέον ωφέλιμο εύρος της λειτουργίας του να ξεδιπλώνεται από το σημείο αυτό έως και το άτυπο φράγμα των 6.000 σ.α.λ. Eπί της ουσίας, τα παραπάνω γνωρίσματα είναι μάλλον ενοχλητικά, όχι μόνο στην καθημερινή χρήση ή σε χαλαρούς σχετικά ρυθμούς κίνησης (οπότε και αναγκάζεσαι να αξιοποιείς το βαρύ συμπλέκτη και τον πολύ θετικό επιλογέα πολύ πιο συχνά σε σχέση με εκείνον του Forester, προκειμένου να μη μείνεις «κρεμασμένος» από ροπή), αλλά και στην πιο επιθετική και σπορτίφ οδήγηση, όπου δυστυχώς συχνά πυκνά μένεις με την αίσθηση του ανικανοποίητου. Kρίμα, γιατί, κακά τα ψέματα, ο κινητήρας αυτός καθαυτόν αναμφίβολα διαθέτει και τις περγαμηνές και τη δυναμική για κάτι καλύτερο...
    Oι χρόνοι που κατέγραψαν τα Datron του περιοδικού μας στο γνωστό πλέον πεδίο βολής της Θήβας, απλώς έρχονται να επιβεβαιώσουν την καθολική επικράτηση του Forester στον τομέα των επιδόσεων και γενικότερα του κινητήρα. Kαι αυτό όχι μόνο στις ρεπρίζ, όπου κατά περίπτωση η κυριαρχία του Subaru αγγίζει τα όρια του συγκλονιστικού (σ.σ.: 50-70 χλμ./ώρα με 5η σε 5,7 έναντι 10,4 δλ.), αλλά και στις επιταχύνσεις από στάση, με τα 0-100 χλμ./ώρα και τα πρώτα 1.000 μ. από στάση να ολοκληρώνονται, στην περίπτωση του Forester, σε μόλις 6,6 και 27,2 δλ., αντίστοιχα, ενώ σε αυτήν του Outlander σε 8,2 και 29,7 δλ.
    Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, αμφότεροι απαιτούν σεβαστές ποσότητες καυσίμου (υπερτροφοδοτούμενοι γαρ...). Για του λόγου το αληθές, κατά μέσο όρο το Forester χρειάζεται 15,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ το Outlander 15,4. Iσοπαλία λοιπόν; Mάλλον όχι, αφού κατά τη διάρκεια της συγκριτικής μας διαδρομής και με το πόδι στο πάτωμα, ο 4κύλινδρος της Mitsubishi αποδείχτηκε αισθητά πιο «διψασμένος», καταπίνοντας, ούτε λίγο ούτε πολύ, 20,5 λίτρα/100 χλμ.(!), όταν την ίδια στιγμή ο 2,5άρης του Forester περιορίστηκε στα 16,9 λίτρα/100 χλμ.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    alexm (25-08-13), Bazil Van Sinner (26-08-13), nikos valvetronic (25-08-13)

  3. #472
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Sorry για το off topic... Ας τα μεταφέρει κάποιος mod ... Please ...

  4. #473
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ξερω,λεω πχ.οχημα μεταφορας προσωπικου γιατι θα πρεπει να ειναι κλουβακι.....οι πωλητες σε εταιριες εχουν ΙΧ κανονικοτατα,ουτε κλουβες ουτε φορτηγακια......αλλα και παλι λεω δεν ξερω.
    μηπως ομως ειναι ανωνυμες οι εταιρειες?
    σε ανωνυμη γινεται σιγουρα.
    για τις αλλες ομως?

  5. #474
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το φορεστερ, ειδικά το 2.5 είναι πολύ καλό! Στρίβει παρόμοια γρήγορα, είναι πολύ άνετο, πολύ γρήγορο και σε καλή τιμή!
    Δεν ξέρω αν στη συνάρτηση, είναι και η οικονομία (αν λάβω υπόψη το εβο, δεν είναι), αλλά ένα 330 ή 530 (που θα μπορούσε να φαντάζει καλή περίπτωση), μάλλον φαντάζει περιττό ενώ υπάρχει το Μ5.

    Κάνε ξανά μία περιγραφή του τι ζητάς, μετά την εμπειρία με τετρακίνητο!
    Που να ηξερα το 2007 οταν πουλησα το μπλοκατο 530 Ε60 με 6230 χλμ τι θα επακολουθουσε!!!
    Δεν μετανιωνω ομως για την αγορα του Μ5 και δεν ειναι τα φορολογικα μονο ο λογος της αγορας αλλου αυτοκινητου.
    Αυριο το πρωι με ενα μικρο μερος των χρηματων που θα διαθεσω για την αγορα αυτοκινητου, παω πληρωνω τα τελη του Μ5, το κυκλοφορω σπαστα οπως εκανα μεχρι τωρα και ολα καλα.
    Βασικα θελω μια αλλαγη, κατι αλλο, διαφορετικο, να ασχοληθω μαζι του τον ελευθερο χρονο μου και γενικα να παω λιγο κοντρα στην εποχη.
    Εκανα ομως λαθος οταν αποφασισα τι θα παρω χωρις πρωτα να το εχω οδηγησει, αν και για να ειμαι ειλικρινης το evo που πηγα στα Καλαβρυτα το ειχα οδηγησει αρκετες φορες στο παρελθον, οχι ομως σε τετοια διαδρομη!!!
    Το evo ειναι αμαξι πιστας, εκει δεν προβληματιζει το εντονο λαγκαρισμα που εχει χαμηλα και μπορεις σιγα-σιγα οδηγώντας-μαθαινοντας το να ανακαλυψεις το DNA..... των ενεργων διαφορικων.
    Κατα τα λεγομενα ιδιοκτητων evo, σε δημοσιο ανοικτο σε κυκλοφορια δρομο για να το ευχαριστηθεις, ή πρεπει να γραφεις τους αντιθετα ερχομενους οδηγους στα α........σου και να παιζεις την ζωη σου και την ζωη των αλλων κορωνα -γραμματα, ή θα πρεπει να χαλασεις ενα σεβαστο ποσο σε βελτιωση για να περιορισεις το τουρμπο λαγκ.
    Αυτα τα εμαθα μετα την αποφαση της αγορας, αλλα ευτυχως πριν την πραγματοποιηση της....
    Δεν με ενδιαφερει κατι σε SUV ή τυπου φορεστερ, θελω ενα 4θεσιο παιχνιδι..... μεχρι 15000 ευρω και 2000 κυβικα, που να μην χρειαζεται να πηγαινω αερα-πατερα για να το ευχαριστηθω.
    Τα subaru sti εχουν θεματα με βλαβες και γενικα δεν ειναι αλεξισφαιρα οπως τα εβο, εχουν πιο λαιτ τουρμπινες και τετρακινηση, ειναι ομως ποιο ευχρηστα με λιγοτερο λαγκ.
    Κατι σαν και αυτο θα βολευε απο ολες τις αποψεις......, στα + του για εμενα και η χαμηλη του αεροτομη!!!

    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4019348/


    Αυτες τις μερες θα οδηγησω ενα τετοιο και βλεπουμε.....

  6. The Following 6 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    A8hnaios (27-08-13), Bazil Van Sinner (26-08-13), bill_m3 (25-08-13), Leonidas_E39 (25-08-13), S8N (25-08-13), vagmag (25-08-13)

  7. #475
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.599
    Thanked
    6723
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μια και έπεσε ο σκουμπης στο τραπέζι έχω να πω ότι αν πας σε STi (να πας λέω εγώ) πρόσεχε να είναι γνήσιο και όχι WRX που έγινε STi.Το λέω γιατί ο φίλος μου που ψώνησε το DTM ψαχνόταν για σκούμπι και είχαμε κάνει βόλτα ένα WRX και στο καπάκι ένα STi σε αντιπρ. και τα δυο καραμαμά.Άλλο αμάξι το STi όχι μόνο από γκάζια σε όλα.Έχουν πολλές μηχανικές διαφορές.Ααα και το WRX πολύ λαγκ και αυτό,αλλά πολύ ξεκούραστο σε μαμά μορφή.Αυτά από μένα.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    alexm (25-08-13), vagmag (25-08-13)

  9. #476
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δηστυχως μαθαίνουμε την αξιοπιστία των αυτοκινήτων αφού τα αγοράσουμε.

    Τα Subaru είναι πολύ αξιόπιστα. Οσο και αν ακούγεται περίεργο.
    Προβλήματα έβγαλαν τα 5αρια σαζμαν σε wrx που αυξήθηκε η ιπποδυναμη τους. Τα 6αρια δεν αντιμετώπισαν τέτοια προβλήματα. Επίσης προβλήματα έβγαλαν οι ελληνικές μετατροπές wrx s 260 και sti 330 του καλφακακου (πώληθηκαν απο την ελληνική αντιπροσωπεία ως μετατροπές της μαμάς εταιρίας). Σε μετατροπές τύπου ΦΠΕ τα sti είναι απροβληματιστα. Τα μπλοκ των Έβο άντεχαν σε μεγαλύτερες ιπποδυναμεις με μαμά μοτέρ.
    Να έχετε υπόψη ότι πώληθηκαν πολύ περισσότερα Subaru απο evo. Με οτι αυτο σημαίνει σε ενημέρωση τουλάχιστο στην Ελλάδα. Μιας και έχεις φίλο με evo ρώτησε σχετικά με την αξιοπιστία των άλλων αυτοκινήτων φιλών του.

    Για εμένα πάντως το evo το νιώθεις πιο ζωντανό στα χέρια σου λόγω ενεργών διάφορικων και πολύ κοντης κρεμαγιερας. Το Subaru sti , είναι επίσης νεκρό χαμηλά. Μ ένα καλό προγραμμα απο βελτιώνεται πολύ, αλλα πρέπει να ζητήσεις δύναμη χαμηλά... Μαμα κάτω απο τις 3500 - 4000 είναι ανύπαρκτο. Θυμάμαι σε βόλτα με sti 2004 φίλου ( τότε είχα το φορεστερ 2.5 ), σε στροφή που με το φορεστερ πατουσα με δεύτερη σχέση και ανέβαζε πολύ γρήγορα, πατησα το γκάζι περιμένοντας την έκρηξη ισχύος... Και δε συνεβει τίποτα σε βαθμό που νόμιζα ότι είχα μέσα τέταρτη σχέση και όχι δευτερα ( κοίταξα στο μοχλό ταχυτήτων , έβγαλα και ξανά έβαλα τη σχέση μέχρι να πείστω οτι ειχα σωστη σχεση στο κιβωτιο ) Πάνω απο τις 4000 σκότωνε αλλα κάτω ήταν εντελώς ψόφια.
    Γνώμη μου είναι ότι τα Subaru είναι πολύ καλύτερα απο την επόμενη γενιά ( απο αυτή που κοιτάξεις ), και απο τη μεθεπόμενη hawk eye , έχουν και ρυθμιζομενα διαφορικα όπου πλέον γίνονται αρκετά πίσω...γλέντικα...

  10. The Following 6 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    A8hnaios (27-08-13), alexm (25-08-13), Bazil Van Sinner (26-08-13), EVERGET (25-08-13), nikos valvetronic (25-08-13), S8N (25-08-13)

  11. #477
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το wrx έχει μικρότερο turbo td04, πίσω σιλικονουχο διαφορικοκαι μπροστά ελεύθερο, 5αρι σαζμαν, πολύ πιο άνετη ανάρτηση .
    To sti, πέραν της τουρμπινας , έχει closed deck μπλοκ , έχει μπλοκέ μπρος πίσω. Απο γενιά σε γενια αλλάζει τόσο η τουρμπινας, όσο και ο τύπος μπλοκέ εμπρός πίσω. ( γραναζωτο, helical , κλπ), upside down αμορτισέρ, παχύτερες αντιστρεπτικές , brembo φρένα και αλλα.
    Δεν τα θυμάμαι και καλα.

    Αν φτάσεις να κοιτάς σοβαρά πες μου να σου δώσω ένα δυο τηλέφωνα να ρωτήσεις ή να ρωτήσω ότι θέλεις.

  12. The Following User Says Thank You to vagmag For This Useful Post:

    alexm (25-08-13)

  13. #478
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.599
    Thanked
    6723
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ένας γνωστός μου είχε πάρει καραμαμά WRX γερμανίας και άλλαξε δυο διαφορικά πίσω.Μόνο αυτό του έβγαζε και στο τέλος έβαλε cusco και ησύχασε.
    Επίσης 218 άλογα και χωρίς καθόλου φτερούγα κολλόυσε στα 230,λίγα δεν είναι??

  14. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    vagmag (25-08-13)

  15. #479
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ένας γνωστός μου είχε πάρει καραμαμά WRX γερμανίας και άλλαξε δυο διαφορικά πίσω.Μόνο αυτό του έβγαζε και στο τέλος έβαλε cusco και ησύχασε.
    Επίσης 218 άλογα και χωρίς καθόλου φτερούγα κολλόυσε στα 230,λίγα δεν είναι??
    Τόσα έβγαζε και το φορεστερ ...
    Κάναμε πλάκα με τα wrx μιας και είχαμε παρόμοιες επιδόσεις .

    Γενικά δε φημίζονται και την αεροδυναμικη τους . ούτε για το σχεδιασμό τους

    Το sti είναι πολύ ανώτερο απο το wrx .

  16. The Following User Says Thank You to vagmag For This Useful Post:

    nikos valvetronic (25-08-13)

  17. #480
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηστυχως μαθαίνουμε την αξιοπιστία των αυτοκινήτων αφού τα αγοράσουμε.

    Τα Subaru είναι πολύ αξιόπιστα. Οσο και αν ακούγεται περίεργο.
    Προβλήματα έβγαλαν τα 5αρια σαζμαν σε wrx που αυξήθηκε η ιπποδυναμη τους. Τα 6αρια δεν αντιμετώπισαν τέτοια προβλήματα. Επίσης προβλήματα έβγαλαν οι ελληνικές μετατροπές wrx s 260 και sti 330 του καλφακακου (πώληθηκαν απο την ελληνική αντιπροσωπεία ως μετατροπές της μαμάς εταιρίας). Σε μετατροπές τύπου ΦΠΕ τα sti είναι απροβληματιστα. Τα μπλοκ των Έβο άντεχαν σε μεγαλύτερες ιπποδυναμεις με μαμά μοτέρ.
    Να έχετε υπόψη ότι πώληθηκαν πολύ περισσότερα Subaru απο evo. Με οτι αυτο σημαίνει σε ενημέρωση τουλάχιστο στην Ελλάδα. Μιας και έχεις φίλο με evo ρώτησε σχετικά με την αξιοπιστία των άλλων αυτοκινήτων φιλών του.

    Για εμένα πάντως το evo το νιώθεις πιο ζωντανό στα χέρια σου λόγω ενεργών διάφορικων και πολύ κοντης κρεμαγιερας. Το Subaru sti , είναι επίσης νεκρό χαμηλά. Μ ένα καλό προγραμμα απο βελτιώνεται πολύ, αλλα πρέπει να ζητήσεις δύναμη χαμηλά... Μαμα κάτω απο τις 3500 - 4000 είναι ανύπαρκτο. Θυμάμαι σε βόλτα με sti 2004 φίλου ( τότε είχα το φορεστερ 2.5 ), σε στροφή που με το φορεστερ πατουσα με δεύτερη σχέση και ανέβαζε πολύ γρήγορα, πατησα το γκάζι περιμένοντας την έκρηξη ισχύος... Και δε συνεβει τίποτα σε βαθμό που νόμιζα ότι είχα μέσα τέταρτη σχέση και όχι δευτερα ( κοίταξα στο μοχλό ταχυτήτων , έβγαλα και ξανά έβαλα τη σχέση μέχρι να πείστω οτι ειχα σωστη σχεση στο κιβωτιο ) Πάνω απο τις 4000 σκότωνε αλλα κάτω ήταν εντελώς ψόφια.
    Γνώμη μου είναι ότι τα Subaru είναι πολύ καλύτερα απο την επόμενη γενιά ( απο αυτή που κοιτάξεις ), και απο τη μεθεπόμενη hawk eye , έχουν και ρυθμιζομενα διαφορικα όπου πλέον γίνονται αρκετά πίσω...γλέντικα...
    σε συζητησεις με φιλους και απο οτι διαβαζω στα ξενα φορα, το sti λογο μικροτερης τουρμπινας εχει λιγοτερο lag απο τα evo.
    λενε οτι τα μοντελα 02 σε σχεση με τα 04 δεν εχουν πολλες διαφορες και ειδικα στα διαφορικα καμια!!!
    δεν εχω γνωσεις στα sti και δεν ξερω τι ισχυει και τι οχι!!!
    παντως αυτοι που εχουν τα sti τις τελευταιας γενειας μιλανε για πολυ σουπερ ουαου..... διαφορικα, αλλα και οτι το 2,5 μοτερ ειναι χαρτινο και καποια στιγμη θα σπασει, απλα δεν ξερουν το ποτε......

  18. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    vagmag (25-08-13)

Σελίδα 48 από 54 ΠρώτηΠρώτη ... 384647484950 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP