Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Rudy Εμφάνιση μηνυμάτων
Οταν το "πατάς" κόφτες αδειάζει πιό γρήγορα τα νερά?
Στο δικό μου μοτέρ πάντος με παρόμοια συμπτώματα το πρόβλημα ηταν ψορίαση στο καπάκι. Αλλαγή φλάτζας και πλάνισμα στο ελάχιστο γιατί το νερό "επεφτε" στον κύλινδρο και καιγόταν άμεσα! Το μοτέρ δούλευε "ρολοϊ" αλλα τα νερά χανόντουσαν (παραφλού ή νερό)
Σχετικά γνώριμο πρόβλημα σε μοτέρ με αρκετά χλμ. και συνήθως στον δεύτερο κύλινδρο (απο "καθρέπτη")
Δεν έχει θέμα με το αν το πατάω η όχι.Πριν 3 βδομάδες γυρνούσα από ξάνθη και πήγαινα 200 χωρίς πρόβλημα.

Ξανα λέω οτι δεν χάνω πολλά νερά.Έχασα όταν συμπλήρωσα μετά απο μια αλλαγή σε όλο το κύκλωμα που είχα κάνει.σταθεροποιήθηκε λίγο ποιο κάτω από το μαξ και ήταν εκεί για από τον οκτώμβριο μέχρι προχθές

Ξέρω από που βγαίνουν αλλά δεν ξέρω τον λόγο και γιατί.