-
Η πρωτη κινηση ειναι η αλλαγη διαφορικου.
Το 3.15 βγαζει το αυτοκινητο εξω απο καθε σωστο ευρος.
Ενα κοντυτερο διαφορικο θα δωσει τουλαχιστον τις σωστες στροφες της ροπης.
Η αλλαγη ειναι πανευκολη ακομα και αν εχει διαφορετικο αξονα πισω, απο εξακυλινδρο απο οτι καταλαβα.
Προς θεου οχι στην κλιμακα του 4.// αλλα απο 3.40/60 θα ηταν το καλυτερο.
-
The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP