αλλαξε πρωτα τη ταπα. Αν συνεχισει το προβλημα πας στο ""Ιαχωβα"" Βουλγαρη με Εγνατια γωνια. Εκεινος θα σου καθαρισει ολο το κυκλωμα. Μετα απο αυτο μονο παραφλου και ποτε νερο
αλλαξε πρωτα τη ταπα. Αν συνεχισει το προβλημα πας στο ""Ιαχωβα"" Βουλγαρη με Εγνατια γωνια. Εκεινος θα σου καθαρισει ολο το κυκλωμα. Μετα απο αυτο μονο παραφλου και ποτε νερο
υπαρχει κι ενας αλλος στη Καρακαση . Δε ξερω για ποιοτητα-αποτελεσμα εργασιας.Διπλα στη ΤΕΟΚΛΗΜ.Παντως για το Ιαχωβα ακουω τα καλυτερα
Χωρίς να θέλω να φανώ "κακός προφήτης" η τάπα ΔΕΝ φταίει!
1. δεν δουλεύει η αντλία (δύσκολο)
2. χάνει νερά και "βράζει" οπότε δεν κάνει "κύκλωμα"
3.χάνει το ψυγείο στο πλαστικό δοχείο υπεχείλησης (συνήθως στο κάτω μέρος)
Rudy (08-04-10)
1. η αντλία όπως λες και εσύ δύσκολο να μην δουλεύει αλλιώς λογικά θα ανέβαζε θερμοκρασία (πιστεύω)
2.νερά δεν χάνει συνέχεια.έχασε συνολικά 400μλ από τα 10 λίτρα που παίρνει.Μόλις το γεμίζω στο μαξ μετά από δούλεμα χάνει από την τάπα περίπου 250μλ από το μαξ που ήταν γεμάτο(το βλέπω αφου έχει κρυώσει αρκετά το αμάξι).μετα είχα στασιμότητα για αρκετό καιρο και λέω όλα οκ μέχρι που πριν λίγες μέρες όπως λέω και πιο πάνω έχασε λίγα ακόμα.
3.δεν θα έχανε συνέχεια?? εγώ δεν έχω συνεχόμενη χάσιμο αλλά κάτω από κάποιες άγνωστες συνθήκες χάνω από την τάπα αφού φουσκώσουν αρκετά τα νερά.
ευχαριστω που ασχολείστε πάντος
Οταν το "πατάς" κόφτες αδειάζει πιό γρήγορα τα νερά?
Στο δικό μου μοτέρ πάντος με παρόμοια συμπτώματα το πρόβλημα ηταν ψορίαση στο καπάκι. Αλλαγή φλάτζας και πλάνισμα στο ελάχιστο γιατί το νερό "επεφτε" στον κύλινδρο και καιγόταν άμεσα! Το μοτέρ δούλευε "ρολοϊ" αλλα τα νερά χανόντουσαν (παραφλού ή νερό)
Σχετικά γνώριμο πρόβλημα σε μοτέρ με αρκετά χλμ. και συνήθως στον δεύτερο κύλινδρο (απο "καθρέπτη")