Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Θέμα: [E36] Πρόβλημα Ψυγείου??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αλλαξε πρωτα τη ταπα. Αν συνεχισει το προβλημα πας στο ""Ιαχωβα"" Βουλγαρη με Εγνατια γωνια. Εκεινος θα σου καθαρισει ολο το κυκλωμα. Μετα απο αυτο μονο παραφλου και ποτε νερο

  2. #2
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    202
    Thanked
    123
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλλαξε πρωτα τη ταπα. Αν συνεχισει το προβλημα πας στο ""Ιαχωβα"" Βουλγαρη με Εγνατια γωνια. Εκεινος θα σου καθαρισει ολο το κυκλωμα. Μετα απο αυτο μονο παραφλου και ποτε νερο
    Στα χέρια μου το αμάξι έχει μόνο παραφλού μέσα και ποτέ νερό....

    Θα τον έχω στα υπόψιν αυτόν.

    Κανείς άλλος??
    Ζήσε το σήμερα και άσε το αύριο

    https://www.bmwfans.gr/forum/album.php?albumid=37

  3. #3
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    υπαρχει κι ενας αλλος στη Καρακαση . Δε ξερω για ποιοτητα-αποτελεσμα εργασιας.Διπλα στη ΤΕΟΚΛΗΜ.Παντως για το Ιαχωβα ακουω τα καλυτερα

  4. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    GLYFADA
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    43
    Thanked
    15
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χωρίς να θέλω να φανώ "κακός προφήτης" η τάπα ΔΕΝ φταίει!
    1. δεν δουλεύει η αντλία (δύσκολο)
    2. χάνει νερά και "βράζει" οπότε δεν κάνει "κύκλωμα"
    3.χάνει το ψυγείο στο πλαστικό δοχείο υπεχείλησης (συνήθως στο κάτω μέρος)

  5. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Rudy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χωρίς να θέλω να φανώ "κακός προφήτης" η τάπα ΔΕΝ φταίει!
    1. δεν δουλεύει η αντλία (δύσκολο)
    2. χάνει νερά και "βράζει" οπότε δεν κάνει "κύκλωμα"
    3.χάνει το ψυγείο στο πλαστικό δοχείο υπεχείλησης (συνήθως στο κάτω μέρος)
    κακός προφήτης δεν ήσουν ποτέ, ίσα-ίσα πάντα οι συμβουλές σου ήταν by far οι πιο σωστές γατί με 250+ χιλιάδες χιλιόμετρα με 36άρια στάνταρ έχεις αντιμετωπίσει ότι μπορούν να βγάλουν.

    Αυτό με την υπερχείλιση πάντως το είχα και εγώ από καμένο-πολυκαιρισμένο πλαστικό στην ένωση.

  6. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Rudy (08-04-10)

  7. #6
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    202
    Thanked
    123
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Rudy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χωρίς να θέλω να φανώ "κακός προφήτης" η τάπα ΔΕΝ φταίει!
    1. δεν δουλεύει η αντλία (δύσκολο)
    2. χάνει νερά και "βράζει" οπότε δεν κάνει "κύκλωμα"
    3.χάνει το ψυγείο στο πλαστικό δοχείο υπεχείλησης (συνήθως στο κάτω μέρος)
    1. η αντλία όπως λες και εσύ δύσκολο να μην δουλεύει αλλιώς λογικά θα ανέβαζε θερμοκρασία (πιστεύω)
    2.νερά δεν χάνει συνέχεια.έχασε συνολικά 400μλ από τα 10 λίτρα που παίρνει.Μόλις το γεμίζω στο μαξ μετά από δούλεμα χάνει από την τάπα περίπου 250μλ από το μαξ που ήταν γεμάτο(το βλέπω αφου έχει κρυώσει αρκετά το αμάξι).μετα είχα στασιμότητα για αρκετό καιρο και λέω όλα οκ μέχρι που πριν λίγες μέρες όπως λέω και πιο πάνω έχασε λίγα ακόμα.
    3.δεν θα έχανε συνέχεια?? εγώ δεν έχω συνεχόμενη χάσιμο αλλά κάτω από κάποιες άγνωστες συνθήκες χάνω από την τάπα αφού φουσκώσουν αρκετά τα νερά.

    ευχαριστω που ασχολείστε πάντος
    Ζήσε το σήμερα και άσε το αύριο

    https://www.bmwfans.gr/forum/album.php?albumid=37

  8. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_sak Εμφάνιση μηνυμάτων
    1. η αντλία όπως λες και εσύ δύσκολο να μην δουλεύει αλλιώς λογικά θα ανέβαζε θερμοκρασία (πιστεύω)
    2.νερά δεν χάνει συνέχεια.έχασε συνολικά 400μλ από τα 10 λίτρα που παίρνει.Μόλις το γεμίζω στο μαξ μετά από δούλεμα χάνει από την τάπα περίπου 250μλ από το μαξ που ήταν γεμάτο(το βλέπω αφου έχει κρυώσει αρκετά το αμάξι).μετα είχα στασιμότητα για αρκετό καιρο και λέω όλα οκ μέχρι που πριν λίγες μέρες όπως λέω και πιο πάνω έχασε λίγα ακόμα.
    3.δεν θα έχανε συνέχεια?? εγώ δεν έχω συνεχόμενη χάσιμο αλλά κάτω από κάποιες άγνωστες συνθήκες χάνω από την τάπα αφού φουσκώσουν αρκετά τα νερά.

    ευχαριστω που ασχολείστε πάντος
    θα σε χρεώσουμε με την ώρα, οπότε μην βιάζεσαι να βρεθεί η λύση.
    με ηρεμία, ένα ένα...


    γράφει το κοντέρ....

  9. #8
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    202
    Thanked
    123
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα σε χρεώσουμε με την ώρα, οπότε μην βιάζεσαι να βρεθεί η λύση.
    με ηρεμία, ένα ένα...


    γράφει το κοντέρ....
    Χαχα.... πάντα με το χιούμορ σου ρε Σταμάτη
    Ζήσε το σήμερα και άσε το αύριο

    https://www.bmwfans.gr/forum/album.php?albumid=37

  10. #9
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    GLYFADA
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    43
    Thanked
    15
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_sak Εμφάνιση μηνυμάτων
    1. η αντλία όπως λες και εσύ δύσκολο να μην δουλεύει αλλιώς λογικά θα ανέβαζε θερμοκρασία (πιστεύω)
    2.νερά δεν χάνει συνέχεια.έχασε συνολικά 400μλ από τα 10 λίτρα που παίρνει.Μόλις το γεμίζω στο μαξ μετά από δούλεμα χάνει από την τάπα περίπου 250μλ από το μαξ που ήταν γεμάτο(το βλέπω αφου έχει κρυώσει αρκετά το αμάξι).μετα είχα στασιμότητα για αρκετό καιρο και λέω όλα οκ μέχρι που πριν λίγες μέρες όπως λέω και πιο πάνω έχασε λίγα ακόμα.
    3.δεν θα έχανε συνέχεια?? εγώ δεν έχω συνεχόμενη χάσιμο αλλά κάτω από κάποιες άγνωστες συνθήκες χάνω από την τάπα αφού φουσκώσουν αρκετά τα νερά.

    ευχαριστω που ασχολείστε πάντος

    Οταν το "πατάς" κόφτες αδειάζει πιό γρήγορα τα νερά?
    Στο δικό μου μοτέρ πάντος με παρόμοια συμπτώματα το πρόβλημα ηταν ψορίαση στο καπάκι. Αλλαγή φλάτζας και πλάνισμα στο ελάχιστο γιατί το νερό "επεφτε" στον κύλινδρο και καιγόταν άμεσα! Το μοτέρ δούλευε "ρολοϊ" αλλα τα νερά χανόντουσαν (παραφλού ή νερό)
    Σχετικά γνώριμο πρόβλημα σε μοτέρ με αρκετά χλμ. και συνήθως στον δεύτερο κύλινδρο (απο "καθρέπτη")

  11. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Rudy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οταν το "πατάς" κόφτες αδειάζει πιό γρήγορα τα νερά?
    Στο δικό μου μοτέρ πάντος με παρόμοια συμπτώματα το πρόβλημα ηταν ψορίαση στο καπάκι. Αλλαγή φλάτζας και πλάνισμα στο ελάχιστο γιατί το νερό "επεφτε" στον κύλινδρο και καιγόταν άμεσα! Το μοτέρ δούλευε "ρολοϊ" αλλα τα νερά χανόντουσαν (παραφλού ή νερό)
    Σχετικά γνώριμο πρόβλημα σε μοτέρ με αρκετά χλμ. και συνήθως στον δεύτερο κύλινδρο (απο "καθρέπτη")
    Φλαντζόκολα δεν παίζει αντί για πλάνισμα (Ναί, είμαι τσιφούτης και θα παραμείνω έτσι )

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP