
Αρχικό μήνυμα απο
XarisBoca
για το τροπο λειτουργιας του πολυστροφου κ νευρικου μαμα κινητηρα το μαμα στησιμο δεν επαρκει κατ'εμε! δεν εχω δει επισης κ πολλα τιμονια να ανεβοκατεβαινουν την πεντελη, παρνηθα, ριτσωνα κ.α. με το πολιτικο χοντα τους δουλευοντας ψηλα.. ουτε τις στροφες στον περιφεριακο του υμμητου δεν περνανε σβελτα εδω που τα λεμε..!
Κι ομως κανεις μεγαλο λαθος....Εχοντας οδηγησει για πολλα και γρηγορα χλμ ενα S2K,παντα ζηλευα τον τροπο που στεκοταν στο δρομο,την προσφυση που ειχε και ποσο ζυγισμενα πηγαινε στο οριο.Και ηταν απολυτως εργοστασιακο!!Μαλιστα,εκει η την εποχη,εχοντας ακομη ως πολιτικο το 328 Ε36 μου,ειχα πει οτι θα ημουν ικανοποιημενος αν το'φτανα να πηγαινει,να στριβει και να'χει αυτη την αισθηση ενος S2K......Τελικα το ξεπερασα!! 
Το οτι δεν το στριβουν οι απανταχου οδηγοι του και μαλιστα σε δημοσιους δρομους,δεν λεει τιποτα για ενα αμαξι!!Αν ειναι δυνατον!!Τι λογικη ειναι αυτη???
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....