skaros (21-08-13)
Οι εργασιες-πειραματισμοι που εγιναν ηταν οι εξης:
1. καθαρισμα βαλβιδας ρελαντι
2. ξεμπριζωμα λ
3. μετρηση πιεσης βενζινης οταν παρουσιαζεται το προβλημα (κομπλε ηταν)
4. ξεμπριζωμα βεντιλατερ (!!!!) (στην απογνωση..)
5. ανοιγμα εγκεφαλου μηπως εχει παρει υγρασια (δεν βρεθηκε αλλος μτχ για να ελεγξουμε)
Η μηχανη εξακολουθουσε να σβηνει υστερα απο πορεια 10-15 χλμ.
Το καθενα γινοταν ξεχωριστα και μετα το φερναμε στην φυσιολογικη του μορφη.
Τελος, ειπαμε να ελεγξουμε τον αισθητηρα στροφαλου...
Τον εβγαλε ο μαστορας, τον ετριψε, τον καθαρισε και μετα απο μια ευχη ενος παπα που ηταν εκει, τον τοποθετησε παλι.
Εκανα μια βολτα... δεν εσβησε! Θα το διαπιστωσω καλυτερα σε ταξιδι αν πραγματι λυθηκε.
BILL007 (10-09-13), Panos 316T (10-09-13), Ptboul (10-09-13)