Σελίδα 15 από 44 ΠρώτηΠρώτη ... 5131415161725 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 141 έως 150 από 439

Θέμα: Επικαιροτητα προβληματισμοι 8/13

  1. #141
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για να τιμήσω και τον συνονόματο προφήτη (Ηλία) :


    Τον Σεπτέμβρη-Οκτώβρη θα έρθει η χώρα στο χείλος του γκρεμού. Θα γίνουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να τη σώσουν και να μην χρεοκοπήσει, τελικά θα τη σώσουν και θα βάλουν και άλλα μέτρα (φορολογικά-εισφορές-τέλη κλπ).

  2. The Following 5 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    kostas 325 (19-08-13), Kostas_1 (17-08-13), Monsta (17-08-13), Stathis (17-08-13), vagmag (17-08-13)

  3. #142
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ^ What else is new...

  4. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    120ie87 (17-08-13)

  5. #143
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το εφαρπαξ να μη θιγει, ολα τα αλλα σταχτη.

  6. The Following 3 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    120ie87 (17-08-13), kostas 325 (19-08-13), Monsta (17-08-13)

  7. #144
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Σταματω τυχαια σε τυχαιο μαγαζι οπτικων. Δοκιμαζω 1 συγκεκριμενο ηλιου που ηθελα. 170¤. 130 χωρις αποδειξη λεει. Θαααααααα ξαναπερασω.

    Πριν λιγο βαζω το ιδιο γυαλι στο skroutz, 80¤ με αποδειξη σε 15 μαγαζια και δωρεαν μεταφορικα σπιτι. Ααχαχαχα μπουρλοτο ρε.

  8. The Following 5 Users Say Thank You to fanisk For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (17-08-13), jkourkoulis (17-08-13), Kostas_1 (17-08-13), Leonidas_E39 (17-08-13), nikos1400 (17-08-13)

  9. #145
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χτες το βραδυ βρεθηκα στην κοζανη με μια παρεα που αρχισε να εξιστορει ιστοριες απο την ΔΕΗ. Αυτη που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι για μια μεταφορα γεννητριας με νταλίκα απο την χαλκιδα στην κοζανη φορτηγο της ΔΕΗ εδωσε κοστος 950.000 Ευρω και τελικα πηρε την μεταφορα με δημοπρασια ιδιωτης στα 450.000 Ευρω. Η ρεμουλα δεν εχει ορια τελικα.

  10. The Following 8 Users Say Thank You to Leonidas_E39 For This Useful Post:

    120ie87 (17-08-13), Bazil Van Sinner (17-08-13), Kostas_1 (17-08-13), Monsta (17-08-13), nikos1400 (17-08-13), Stathis (17-08-13), vagmag (17-08-13), viper (17-08-13)

  11. #146
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    https://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/201...s-topless.html

    Θα ηθελα να καταγγείλω την συμπεριφορά του οδηγού του Λεωφορείου 022 στην σταση Πανελληνιο σημερα στις 13.30.Καθώς σταματησε ο οδηγός στην προαναφερόμενη... σταση δεν ανοιγε την μεσαια πορτα παρα μόνο την δική του την μπροστινή και με υφος επιβλητικό και με αρκετο "νταϊλίκι" ζητούσε απο τους επιβάτες να ελέγξει τα εισιτήρια τους πριν ανεβεί ο κόσμος στο λεωφορείο!! Συμπεριφερόταν λες και το λεωφορείο ηταν προσωπική του περιουσία!!!

    Ερωτώ λοιπόν ο συγκεκριμένος οδηγός δεν παραδειγματίστηκε καθόλου απο τα τελευταία γεγονοτα απο τον θανατο του 19 χρονου για ένα εισιτήριο;;;;!!!

    Και με ποιο δικαιωμα ο οδηγός εκτελεί και χρεη Ελεγκτή;;;

    Απο που πήγαζε αυτή η έπαρση του οδηγού;;;;!!! Προφανώς απο την Διοίκηση της ΕΘΕΛ, η οποία προσλαμβάνει χωρίς κριτήρια ίσως.

    Αν δεν θέλει η εθελ να επαναλαμβάνονται τραγικά περιστατικά σαν τον θανατο του 19 χρονου, καταρχάς πρέπει να διαχωρίσει τα καθήκοντα του Οδηγού απο του Ελεγκτή, και να τους περνανε απο ψυχολογικά τεστ και τους υπάρχοντες υπαλληλους και τους νεοπροσλαμβανόμενους!!!

    Η διοίκηση της εθελ πρέπει επιτέλους να δωσει ένα Τέλος στο νταϊλίκι και στο μπραβιλίκι των Υπαλλήλων της. Πρέπει το επιβατικό κοινό να σταματήσει να ζει σκηνικά μεσαιωνικών βασανιστηρίων!!!! Έλεος πια!!!!!

    Αναγνώστρια
    Ας πει καποιος στη κυρατσα οτι στο εξωτερικο ετσι λειτουργουν τα λεωφορεια, αμα σπαζεται που πρεπει να δειξει το εισιτηριο για να επιβιβαστει ας παει με τα ποδια !

  12. The Following 6 Users Say Thank You to fanisk For This Useful Post:

    120ie87 (17-08-13), Dioskouroi (19-08-13), Lambros46 (22-08-13), Leonidas_E39 (17-08-13), Stathis (17-08-13), Thomelef (17-08-13)

  13. #147
    Εγγραφή
    13-01-10
    Περιοχή
    Fangcheng
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    1.354
    Thanked
    1525
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    https://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/201...s-topless.html



    Ας πει καποιος στη κυρατσα οτι στο εξωτερικο ετσι λειτουργουν τα λεωφορεια, αμα σπαζεται που πρεπει να δειξει το εισιτηριο για να επιβιβαστει ας παει με τα ποδια !
    -------------------

  14. The Following User Says Thank You to Skyline_IS For This Useful Post:

    Stathis (17-08-13)

  15. #148
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Can_you_believe_this_shit ???

    Αλ. Μητρόπουλος: Να αποζημιώσει η τρόικα την Ελλάδα




    Μια διαφορετική άποψη για τη… συγκέντρωση πόρων, καταθέτει εμμέσως ο Αλέξης Μητρόπουλος, καθώς με συνέντευξή του στην εφημερίδα “Real News” o βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ δείχνει στην κατεύθυνση της αποζημίωσης της Ελλάδας από την τρόικα, για όσα συμβαίνουν στη χώρα μας μετά το 2010 και την ένταξη στον μηχανισμό του Μνημονίου.

    “Η τρόικα πρέπει να πληρώσει αποζημίωση για την καταστροφή που προξένησε στην Ελλάδα”, σημειώνει με νόημα στη συνέντευξή του στη “Real News” ο Αλέξης Μητρόπουλος, επαναδιατυπώνοντας μια άποψη ευρέως διαδεδομένη, ως προς το σκέλος των ευθυνών της τρόικας για την επιδείνωση της κατάστασης της ελληνικής οικονομίας από το 2010 μέχρι και σήμερα.

    Η άποψη Μητρόπουλου έρχεται να προστεθεί σε εκείνους που επιμένουν ότι η συνταγή του Μνημονίου που εφαρμόστηκε στην Ελλάδα ήταν εξαρχής λάθος, δεν είχε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής οικονομίας, αλλά ούτε και τα πραγματικά μεγέθη της οικονομίας, και έτσι, αντί να βελτιωθούν τα πράγματα, η κρίση έγινε περισσότερο βαθιά και σύνθετη.
    https://ysterografa.gr/politics/%CE%...8C%CE%B9%CE%BA

    BITCH PLLLEASE !!!!!


  16. The Following 5 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (17-08-13), Leonidas_E39 (17-08-13), nikos1400 (17-08-13), Stathis (17-08-13), Thomelef (17-08-13)

  17. #149
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ξεπουλάνε την ΕΥΔΑΠ στο 5% της αξίας της!
    Του Λεωνίδα Βατικιώτη – “Επίκαιρα”


    Με τη διαδικασία του κατεπείγοντος είναι αποφασισμένη η κυβέρνηση να προωθήσει το επόμενο διάστημα την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ και της ΕΥΑΘ (Εταιρεία ΅Υδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης), όπως υποδηλώνουν μια σειρά εξελίξεις των τελευταίων εβδομάδων: από την τροπολογία που ενσωματώθηκε σΆ ένα άσχετο νομοσχέδιο για τον τουρισμό, στην οποία προβλέπονται ο συμψηφισμός των χρεών μεταξύ της ΕΥΔΑΠ και του Δημοσίου και η κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας ώστε η ΕΥΔΑΠ να δοθεί στο νέο αγοραστή χωρίς τα «βαρίδια» ακόμη κι αυτών των σημερινών εργατικών αμοιβών, μέχρι την απόφαση τροποποίησης του καταστατικού της που έλαβε η γενική συνέλευση των μετόχων της ΕΥΔΑΠ, ώστε πλέον να είναι δυνατή η πώληση ακόμη και ποσοστού άνω του 49% του μετοχικού της κεφαλαίου.

    Να σημειωθεί ότι το Ταμείο Ξεπουλήματος -και κατά κόσμον ΤΑΙΠΕΔ- έχει στην κατοχή του ποσοστό ύψους 61,33%. Το κατά πόσο αυτό το ποσοστό τού δόθηκε με νόμιμο τρόπο -και διαθέτει, μάλιστα, το δικαίωμα να το ξεπουλήσει- είναι ένα εντελώς διαφορετικό θέμα, που ευελπιστούμε να τύχει κάποια στιγμή της δέουσας δικαστικής διερεύνησης…

    Οι επιπτώσεις, άλλωστε, από την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ θα είναι τόσο δραματικές, ώστε είναι εντελώς βέβαιο ότι η ιδιωτικοποίηση θα αποδειχθεί ένα σύντομο διάλειμμα κι αργά ή γρήγορα το Ελληνικό Δημόσιο -άγνωστο, φυσικά, από τώρα με ποια μορφή- θα κληθεί να διαχειριστεί τα σπασμένα που θα αφήσουν πίσω τους οι ιδιώτες. Όπως συνέβη, εξάλλου, σε δεκάδες περιπτώσεις στο εξωτερικό.

    Η πώληση της ΕΥΔΑΠ, ωστόσο, συνιστά ήδη σκάνδαλο -πριν, δηλαδή, να χρειαστεί να δαπανήσουμε πόρους για να καθαρίσουμε την… κόπρο που θα αφήσουν πίσω τους οι ιδιώτες- και, μάλιστα, για πολλούς λόγους.

    ΠρώτΆ απΆ όλα, για λόγους οικονομικούς. Όπως περιγράφεται στην ιστοσελίδα της, η ΕΥΔΑΠ διαθέτει πελατολόγιο 4,3 εκατομμυρίων νοικοκυριών (2.020.000 συνδέσεις), ενώ το μήκος των αγωγών της ανέρχεται σε 9.500 χλμ. Ο δε τομέας της αποχέτευσης εξυπηρετεί 3,5 εκατομμύρια κατοίκους, ενώ το συνολικό μήκος των συγκεκριμένων αγωγών ανέρχεται σε 6.000 χλμ. Αν σε αυτά προσθέσουμε τρία μεγάλα διυλιστήρια κι ένα τεράστιο δίκτυο δεξαμενών, έχουμε μια συνολική αξία που ανέρχεται, με συντηρητικές εκτιμήσεις, σε 6,5 δις ευρώ. Αυτά είναι τα χρήματα που θα έπρεπε να καταβάλει σήμερα οποιοσδήποτε (Δημόσιο ή ιδιώτης) επιχειρούσε να κατασκευάσει εξαρχής αυτή την πολύτιμη υποδομή, που δίνει τη δυνατότητα διύλισης 1,5 εκατομμυρίου κ.μ. νερού την ημέρα ώστε να καταναλώνεται περίπου 1 εκατομμύριο κ.μ. νερού.

    Με βάση όμως τη χρηματιστηριακή αξία, όπως έχει διαμορφωθεί στο πλαίσιο της ραγδαίας υποτίμησης της τιμής των μετοχών των τελευταίων ετών, η ΕΥΔΑΠ θα πωληθεί γύρω στα 300 εκατ. ευρώ! Αυτά είναι τα χρήματα που αναμένεται να εισπράξει το ΤΑΙΠΕΔ από την πώληση του μεριδίου των μετοχών που κατέχει.

    Έτσι όμως φαίνεται και ο λόγος για τον οποίο η τρόικα πιέζει για να προωθηθεί η ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ και άλλων δημοσίων επιχειρήσεων. Οι εκπρόσωποι των δανειστών, που ξέρουν ότι και οι δύο εταιρείες ύδρευσης θα καταλήξουν σε χέρια ευρωπαϊκών πολυεθνικών εκμετάλλευσης του νερού, λειτουργούν ως εμπορικοί τους αντιπρόσωποι και πιέζουν για την επιτάχυνση των διαδικασιών, γνωρίζοντας πως πρόκειται για σπάνια ευκαιρία ώστε να βάλουν στο χέρι μια επιχείρηση-φυσικό μονοπώλιο με εξασφαλισμένη πελατεία και χωρίς ανταγωνιστές στο 5% της πραγματικής τιμής της! Υπό το πρίσμα αυτό, η κρίση χρέους, στο όνομα της οποίας προωθείται η ιδιωτικοποίηση, ακόμη κι αν δεν υπήρχε έπρεπε να εφευρεθεί…

    Κερδοφόρα επιχείρηση

    Η πώληση της ΕΥΔΑΠ είναι όμως αδικαιολόγητη ανεξαρτήτως τιμήματος, εφόσον δεν πρόκειται για κάποια ζημιογόνα επιχείρηση που επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό, οπότε θα μπορούσε κάποιος να επικαλεστεί την ανάγκη πώλησης της ως μέσου επίλυσης της δημοσιονομικής κρίσης.
    Στην πραγματικότητα, η πώληση της ΕΥΔΑΠ και της ΕΥΑΟ θα επιδεινώσει μακροπρόθεσμα τη δημοσιονομική κρίση. Κι αυτό θα συμβεί γιατί το Δημόσιο θα στερηθεί τα έσοδα που δημιουργεί η κερδοφόρα ΕΥΔΑΠ, η οποία μόνο το 2012 είχε κέρδη ύψους 48 εκατ. ευρώ, ενώ το 2011 είχε κέρδη 26 εκατ., 11 εκατ. το 2010 και 18 εκατ. ευρώ το 2009. Φέτος, δε, μόνο το αΆ τρίμηνο κατέγραψε κέρδη ύψους 12 εκατ. ευρώ. Από τη στιγμή που θα πωληθεί η ΕΥΔΑΠ, όλα αυτά τα σίγουρα χρήματα θα πάνε στα χέρια των ιδιωτών, στερώντας το Ελληνικό Δημόσιο από πόρους που θα μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν κοινωνική και αναπτυξιακή πολιτική, προγράμματα αντιμετώπισης της ανεργίας κ.λπ.

    Η πώληση της ΕΥΔΑΠ είναι απαράδεκτη και για έναν επιπλέον λόγο. Επειδή το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών δεν δικαιολογεί καμία μα καμία μεταβολή στο ιδιοκτησιακό της καθεστώς. Στο παρελθόν πολλές φορές η ιδιωτικοποίηση μιας δημόσιας επιχείρησης εμφανιζόταν σαν «ο από μηχανής θεός» προκειμένου να επιλύσει προβλήματα αποτελεσματικότητας που, σύμφωνα με την τρέχουσα -και αναπόδεικτη- φιλολογία, διατρέχουν τη λειτουργία του Δημοσίου. Στην πράξη, σχεδόν ποτέ οι υποσχέσεις δεν υλοποιήθηκαν. Ας αναλογιστούμε τι ακολούθησε την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής και των ναυπηγείων. Στην περίπτωση όμως της ΕΥΔΑΠ και της ΕΥΑΟ εκλείπει ακόμη κι αυτό το επιχείρημα, από τη στιγμή που οι δύο συγκεκριμένες επιχειρήσεις φέρνουν σε πέρας επάξια ένα καθόλου εύκολο έργο: την υδροδότηση του Λεκανοπεδίου της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.

    «Τα τρία “πι” αποτελούν το καθημερινό μας μέλημα δουλεύοντας στην ΕΥΔΑΠ: ποιότητα, ποσότητα και πίεση», μας αναφέρει ο Βασίλης Τσόκαλης, εργάτης στις βλάβες και μέλος του Δ.Σ. του συλλόγου προσωπικού της ΕΥΔΑΠ. «Ο ιδιώτης, από τη στιγμή που έχει εξασφαλισμένες πωλήσεις, δεν θα ασχοληθεί με τη συντήρηση. Ό,τι επί δεκαετίες έχουμε καταφέρει θα εξαφανιστεί. Το αποδεικνύουν η κοινή λογική και η διεθνής εμπειρία με ακραία, μάλιστα, παραδείγματα, που οι αγωγοί νερού μολύνονταν με λύματα, όπως συνέβη στον Καναδά και στην Αργεντινή, με αποτέλεσμα να ξεσπάσουν θανατηφόρες επιδημίες».
    Η πρώτη συνέπεια από την ιδιωτικοποίηση του νερού, κατά τον ίδιο, θα είναι η θεαματική αύξηση των τιμολογίων. «Αναλογιστείτε ότι με το μισό ευρώ που χρεώνουν σήμερα οι ιδιώτες το μπουκαλάκι του μισού λίτρου η ΕΥΔΑΠ προσφέρει 1.000 λίτρα, όχι μισό. Με την ίδια τιμή εμείς θα προσφέραμε δύο χιλιάδες μπουκαλάκια».

    Δημόσια 100%

    Ο Βασίλης Τσόκαλης, ωστόσο, δεν θεωρεί ιδανικό το υπάρχον μοντέλο λειτουργίας της ΕΥΔΑΠ. «Υπάρχουν άπειρες δυνατότητες βελτίωσης, αρκεί να ληφθεί μία και απλή απόφαση: η ΕΥΔΑΠ να λειτουργεί προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος και των καταναλωτών-πελατών της και όχι προς όφελος των μικρών και μεγάλων εργολάβων που εξυπηρετεί με υπαιτιότητα σχεδόν πάντα όσων σήμερα δουλεύουν για την ιδιωτικοποίηση της. Υπάρχει, για παράδειγμα, η γάγγραινα των εργολάβων, που στο παρελθόν δραστηριοποιούνταν στις νέες συνδέσεις. Μετά το θάνατο όμως της οικοδομής μεταφέρθηκαν στις βλάβες. Ως αποτέλεσμα, οι κακοτεχνίες οργιάζουν, τα κόστη έχουν εκτοξευθεί και μαζί κι η… κοροϊδία, με επισκευές αγωγών σε δρόμους όπου δεν υπάρχουν καν αγωγοί! Η διοίκηση, μάλιστα, για να καλύψει την ορμητική τους είσοδο σε αυτό τον τομέα (κατά 65% έχουν αυξηθεί οι εργολαβίες από πέρσι) καταχωρίζει τις σχετικές δαπάνες στο επενδυτικό πρόγραμμα! Δημιουργική λογιστική για χάρη των εργολάβων.

    Οι εργολαβίες ανθούν σε κάθε τομέα: από τη διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου των βλαβών (1022) μέχρι την ανάθεση της φύλαξης του φράγματος του Μόρνου σε εταιρεία security, παρά το γεγονός ότι έχει κρίσιμη σημασία για τη δημόσια υγεία, και φυσικά την Ψυτάλλεια, την οποία με όρους μονοπωλιακούς διαχειρίζεται ιδιώτης, χωρίς να κάνει γνωστή την τεχνολογία που χρησιμοποιεί. Έτσι, εξασφαλίζει την αέναη ανανέωση των συμβολαίων συντήρησης και διαχείρισης, επιβάλλοντας εξωφρενικά κόστη.

    »Στον αντίποδα αυτής της λειτουργίας, οι εργαζόμενοι διεκδικούμε την εκ βάθρων αλλαγή του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας, που θα αποκλείει κάθε διαδικασία πώλησης και θα περιλαμβάνει ακόμη και την έξοδο από το Χρηματιστήριο, εξασφαλίζοντας όμως την απρόσκοπτη παροχή άφθονου, φθηνού και ποιοτικού νερού σε κάθε οικογένεια. Ακόμη και των φτωχών και των ανέργων, κι όχι όπως συμβαίνει σήμερα, που η ΕΥΔΑΠ προχωρά σε κατασχέσεις σπιτιών ακόμη και ανέργων από το Πέραμα οι οποίοι δεν έχουν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους».

    Τέλος, καθόλου αμελητέας σημασίας δεν είναι και το κύμα απολύσεων που θα ακολουθήσει την ιδιωτικοποίηση. Οι εργαζόμενοι στην ΕΥΔΑΠ από 5.100 το 2003 ήδη έχουν μειωθεί στους 2.300 και οι φήμες λένε ότι οι επίδοξοι αγοραστές έχουν διαμηνύσει στο ΤΑΙΠΕΔ πως τη θέλουν με 800 άτομα προσωπικό, αποδεικνύοντας έτσι πως οι ιδιωτικοποιήσεις αυξάνουν την ανεργία και τη φτώχεια. Προφανώς για την ποιότητα του νερού που θα μας προσφέρουν οι ιδιώτες τόσοι εργαζόμενοι αρκούν..
    .....

  18. #150
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φυσικα και να μας αποζημιωσει, αυτοι δεν αφησανε την κυβερνηση παπανδρεου να αποριπτει τις προτασεις τους παιρνωντας τα ισοδυναμα που παιρνανε, για χαρη της ιερης αγελαδας καταστρεφοντας οικονομικα τη χωρα?

    Το ιδιο δεν κανουνε παλι με την κυβερνηση σαμαρα?

    Υποτιθεται οτινεχουν εναν ρολο οι τυποι αυτοι. Τι να τους κανουμε αν δεν μπορουν να επιβληθουν στα τομαρια της ελληνικης πολιτικης σκηνης, αφηνοντας τους να ασελγουν οπου βρουν, για χαρη των σκουπιδιων που τους ψηφιζουν.

    Και αυτοι πρεπει να λογοδοτησουν που τους αφησαν ετσι ανεξελεκτους να μας πετσοκοβουν οπως ολα τα προηγουμενα χρονια.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 15 από 44 ΠρώτηΠρώτη ... 5131415161725 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP