
Αρχικό μήνυμα απο
Χρίστος
πριν παρω το απωλεσθεν S κοιταγα και οδηγησα μερικα μιατα.
Το ΜΟΝΟ που μ αρεσε ηταν το MK 2.5 1.8 με μπλοκε κλπ.
Εν αντιθεση με το S που ειναι πιο απολυτο, πιο γρηγορο παντου, πιο ομορφο(κατ εμε), πιο, πιο,πιο..... το μιατα εχει ενα δικο του χαρ/ρα λιγο πιο ευκολοδηγητο για τη πολη και σε ταξιδια εχεις πιο ανετη θεση οδηγησης μαζι με μια πιο ανθρωπινη καταναλωση κι ας βαρενει που και που το δεξι ποδι.
Απλα οδηγηκα και σε επιδοσεις για να φτασει ενα μιατα ενα S θελει το λιγοτερο 3-4k και παλι δε ξερω κατα ποσο θα ειναι αξιοπιστο.
Το s απο την αλλη εχει 3 εκδοσεις με ακρως φημομενη τη 3η (VSA) και με το 99% σκισμενη τη πρωτη απο τους ιδιοκτητες. Η μεσαια (τελη 03 - μεσα 06) ειναι και η καλυτερη με τα μηχανικα της πρωτης λιγο βελτιωμενα και τις πανεμορφες αισθητικες παρεμβασεις τoy VSA.
Σε θεμα βελτιωσης το s περνει ευκολα και αξιοπιστα πανω απο ολα. Τρομερη ποικιλια για ολες τις τσεπες.
Και το σημαντικοτερο!!!
ΤΟΝ ΗΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ F20 ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΑΝ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ Vtec ακομα και καποια ///Μ.......