Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: Προβλημα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merbeind Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δυστυχώς τόσο το φιλτρο όσο και η τρόμπα βενζινης δεν είναι τόσο απλό να αφερεθούν στα z4.Χρειάζεται να αφαιρεθεί η εξάτμιση και τεπόζιτο.
    Κοστος μόνο αντλιας 370 και εργατικα 200.Τα εργατικα για αντιπροσωπεια ειναι κανονικα αν σκεφτουμε οτι χρειαζεται περιπου 6 ωρες για την αντικατασταση.Πριν λιγο καιρο ειχα αλλαξει μονο το φιλτρο σε εξωτερικο δικο μου μαστορα και οντως του πηρε ενα πρωινο δουλειας.Ημουν απο πανω και εγινε πολυ ξηλωμα.Να φτιαξω αυτην που χαλασε και αν δεν ξαναδουλευει να πληρωσω ποσα ακομα ξανα σε εργατικα δεν το ρισκαρω.
    Η bmw λεει αλλαγη φιλτρο μαζι με τρομπα καθε 150χιλ. χλμ οποτε και ετσι θα κανω.Εγω εχω 130κατι αλλα με τις βενζινες που εχουμε παλι καλα να λεμε.
    Μακαρι να ηταν καπου που να αλλαζε ευκολα (στο z3 νομιζω ηταν πισω η κατω απο το καθισμα του συνοδηγου) θα δοκιμαζα σιγουρα να φτιαξω το ηδη υπάρχον.
    Επισης η αντλια εγινε παραγγελια καθως δεν υπηρχε πουθενα Ελλαδα και δεν ταιριαζει απο κανενα αλλο μοντελο...


    Μεταχειρισμένη πόσα χρήματα τη βρίσκεις? Επίσης, σε εξειδικευμένο πόσα εργατικά σου ζήτησαν? Ρώτησες κάπου?


    (σε ebay έψαξες? -ειδικά σε ebay.de- , σε άλλα μαγαζιά εκτός αντιπροσωπείας?)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 17-08-13 στις 03:57

  2. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μεταχειρισμένη πόσα χρήματα τη βρίσκεις? Επίσης, σε εξειδικευμένο πόσα εργατικά σου ζήτησαν? Ρώτησες κάπου?


    (σε ebay έψαξες? -ειδικά σε ebay.de- , σε άλλα μαγαζιά εκτός αντιπροσωπείας?)
    Πολλες φορες μαζι με την αντλία την ακούει και το φλοτερ, η μπορεί η αντλία να μην συνεργάζεται 100% με το φλοτερ χωρις να υπάρχουν εμφανής διάφορες η ακομα το φλοτερ με το καπάκι του να έχουν ρωγμη σε μέγεθος τρίχας όπου και χάνει πίεση η αντλία ...
    Επειδη πρόσφατα την πατησαμε αλλάζοντας μονο αντλία και μετα ψάχναμε τι ειναι και αλλαζαμε ρυθμιστές κλπ και στο τέλος μαζι με όλα πληρώσαμε και ολόκληρη αντλία τα πράγματα δεν ειναι τόσο απλα...
    + οτι ειναι δουλεια να ξηλωθει το τεποζιτο!

  3. The Following 2 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    BILL007 (04-09-13), Ptboul (05-09-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    07-02-10
    Μηνύματα
    213
    Thanked
    131
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΛΜ ΣΟΥ ΒΓΗΚΕ Η ΤΡΟΜΠΑ OFF...? ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ MERBEIND ?

  5. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z-man Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΛΜ ΣΟΥ ΒΓΗΚΕ Η ΤΡΟΜΠΑ OFF...? ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ MERBEIND ?


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merbeind Εμφάνιση μηνυμάτων
    [...]
    Η bmw λεει αλλαγη φιλτρο μαζι με τρομπα καθε 150χιλ. χλμ οποτε και ετσι θα κανω.Εγω εχω 130κατι αλλα με τις βενζινες που εχουμε παλι καλα να λεμε.[...]



  6. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    bill_m3 (04-09-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP