Οπως ανεφεραν και τα παιδια, μπορεις να παρεις μονο το μοτερ της τρομπας γλυτωνοντας ΠΟΛΛΑ λεφτα και ασε τον αλλο τον ξυπνιο, τον μαγκα, τον καραμπουζουκλη να κυνηγαει 'πελατες' με την καραμπινα!!
Οπως ανεφεραν και τα παιδια, μπορεις να παρεις μονο το μοτερ της τρομπας γλυτωνοντας ΠΟΛΛΑ λεφτα και ασε τον αλλο τον ξυπνιο, τον μαγκα, τον καραμπουζουκλη να κυνηγαει 'πελατες' με την καραμπινα!!
Ένα κατάστημα από το οποίο μπορούμε να προμηθευτούμε το μοτεράκι της τρόμπας βενζίνης? (για να το έχουμε "καβάτζα").
Μπορεί κάποιος να μας δώσει διεύθυνση/τηλέφωνο από γνωστό, καλό μαγαζί/μάστορα που να ασχολείται με μοτέρ για τρόμπες βενζίνης?
Δυστυχώς τόσο το φιλτρο όσο και η τρόμπα βενζινης δεν είναι τόσο απλό να αφερεθούν στα z4.Χρειάζεται να αφαιρεθεί η εξάτμιση και τεπόζιτο.
Κοστος μόνο αντλιας 370 και εργατικα 200.Τα εργατικα για αντιπροσωπεια ειναι κανονικα αν σκεφτουμε οτι χρειαζεται περιπου 6 ωρες για την αντικατασταση.Πριν λιγο καιρο ειχα αλλαξει μονο το φιλτρο σε εξωτερικο δικο μου μαστορα και οντως του πηρε ενα πρωινο δουλειας.Ημουν απο πανω και εγινε πολυ ξηλωμα.Να φτιαξω αυτην που χαλασε και αν δεν ξαναδουλευει να πληρωσω ποσα ακομα ξανα σε εργατικα δεν το ρισκαρω.
Η bmw λεει αλλαγη φιλτρο μαζι με τρομπα καθε 150χιλ. χλμ οποτε και ετσι θα κανω.Εγω εχω 130κατι αλλα με τις βενζινες που εχουμε παλι καλα να λεμε.
Μακαρι να ηταν καπου που να αλλαζε ευκολα (στο z3 νομιζω ηταν πισω η κατω απο το καθισμα του συνοδηγου) θα δοκιμαζα σιγουρα να φτιαξω το ηδη υπάρχον.
Επισης η αντλια εγινε παραγγελια καθως δεν υπηρχε πουθενα Ελλαδα και δεν ταιριαζει απο κανενα αλλο μοντελο...
ghost-rider (18-08-13), spar@ (18-08-13)




					
                                        
					
						
							
								
							
								
							
								
							
								
							
								
							
								
							
								
							
								
							
								
							
								
							
								
							
						
					
					
						Πολλες φορες μαζι με την αντλία την ακούει και το φλοτερ, η μπορεί η αντλία να μην συνεργάζεται 100% με το φλοτερ χωρις να υπάρχουν εμφανής διάφορες η ακομα το φλοτερ με το καπάκι του να έχουν ρωγμη σε μέγεθος τρίχας όπου και χάνει πίεση η αντλία ...
Επειδη πρόσφατα την πατησαμε αλλάζοντας μονο αντλία και μετα ψάχναμε τι ειναι και αλλαζαμε ρυθμιστές κλπ και στο τέλος μαζι με όλα πληρώσαμε και ολόκληρη αντλία τα πράγματα δεν ειναι τόσο απλα...
+ οτι ειναι δουλεια να ξηλωθει το τεποζιτο!
ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΛΜ ΣΟΥ ΒΓΗΚΕ Η ΤΡΟΜΠΑ OFF...? ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ MERBEIND ?
bill_m3 (05-09-13)