Αν εννοεις σε σχεση με το Μ5 Θωμα, οδηγικα μου αρεσει περισσοτερο το Μ3 σε ολα τα σημεια πλην ισως της αναρτησης που ειναι πολυ σφιχτη σε συνδιασμο με τις 19αρες για τους κωλοδρομους της Αθηνας (εδω οδηγουμε τ'αμαξια μας, εδω περιγραφουμε τις εμπειριες μας). Σε καποια σημεια ειλικρινα το λυπαμαι το αυτοκινητο ετσι οπως υποφερει απ τις λακκουβες αν και τις αποφευγω κατα 90% τουλαχιστον.
Το μοτερ του Μ3 ειναι ποιο ελαστικο απ οτι νομιζει κανεις η απ οτι δειχνουν οι αριθμοι μιας και εχει να διαχειριστει μικροτερο βαρος σε σχεση με το 5λιτρο του Μ5 το οποιο σαφως εχει τεραστια ροπη απο χαμηλα αλλα καλειται να κινησει και 200 κιλα περισοτερα . Το αυτοκινητο ξεκολλαει πολυ καλα ειδικα στις μεσαιες προς ψιλες στροφες και δε βλεπω να προβληματιζεται ουτε στις χαμηλες.
Για τη χρηση που εκανα ομως νομιζω οτι το Μ5 με καλυπτε περισσοτερο μιας και ταξιδευα πολυ με το αυτοκινητο και σε αυτο το κομματι το 5αρι ειναι απλα σε μια κατηγορια μονο του .
Για τωρα πλεον που θελω ενα αυτοκινητο βολτας, βρισκω το Μ3 απλα υπεροχο και χαιρομαι που εχω και παλι ενα καλο λογο για να κατεβαινω στο γκαραζ και να χαζευω.










Απάντηση με παράθεση







