Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γενικα το εν λόγω αμάξι εάν ξεκινήσεις με τη μια χωρις λιγο ζέσταμα (τουλάχιστον να πέσουν οι στροφές στις 900) παρουσιάζει περίεργη συμπεριφορά, το λεγόμενο kangaroo-ing...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το ζεσταμα ηταν παντα μερος της ιεροτελεστιας......ο κοσμος να χαλασει το μοτερ πρεπει να ζεσταθει η τελος παντων να πεσουν οι στροφες του τσοκ.
    Ειδα και γω οτι στο αυτοματο mode που το οδηγω "auto III", χτυπαει πυρακια σε καποια σημεια. Θα κανω δοκιμη και με 100αρα και αν εχει την ιδια συμπεριφορα τοτε θα το γυρισω σε απλη.
    Δεδομενου οτι το οδηγω ΜΟΝΟ σε αυτοματο setting χωρις χρηση των paddles, εχετε να δωσετε καμια συμβουλη σε οτι αφορα τη σωστοτερη θεση στο κιβωτιο ωστε να μην εχουμε το "smart effect" σε οδηγηση πολης ? Το λεω ετσι γιατι σε καποιες αλλαγες αν δεν πατησω λιγο αποτομα το γκαζι κανει σα κομπιασμενο σμαρτ οταν αλλαζει σχεσεις. Λογικο βεβαια αν αναλογισθει κανεις οτι προκειται για κιβωτιο και ηλεκτρονικα 10ετιας και βαλε.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 13-08-13 στις 16:04

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP