Το Πενβε
Το Οξαποδω
Evo 8/9
aristent (12-08-13)
σε πληροφορω οτι σε μια γρηγορη (την πλακοστρωσε για τα καλα την Κορολλα) "αναβαση"τυπου Πηλιου,στην Κεφαλλονια περισυ το καλοκαιρι,η γυναικα μου που καθοταν στο πισω καθισμα παρ'ολο που ζαλιζεται σχετικα ευκολα,δεν ζαλιστικε καθολου!!!
.....μετα απο καιρο μου ομολογησεοτι μαλλον η καλη οδηγηση του Αλεξη και (οι γραμμες θα εννοει)ο τροπος που παιρνει στις στροφες ηταν πολυ καλος!!!...γι'αυτο και δεν ζαλιστικε!!!!
...τι να κανω τωρα πειτε μου????
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spar@ : 12-08-13 στις 17:09
alexm (12-08-13), aristent (12-08-13), Azurius (12-08-13), m-power_01 (12-08-13), manos///3 (12-08-13)
A8hnaios (13-08-13), alexm (12-08-13), aristent (12-08-13), Panos 316T (12-08-13)
aristent (12-08-13)
alexm (12-08-13), Vasilis M3 (12-08-13)
Κι εγώ θα έψαχνα...
Με πόρωσαν αυτά που λέει εδώ...
" Θες με τα τέσσερα; Mε τα τέσσερα... Θες drift; Drift θα πάρεις. Όσα δώσεις,θα τα εισπράξεις πολλαπλάσια σε απόλαυση...Σε κάνει καλύτερο οδηγό. "
"Τα συγχωρείς όλα όμως. Το αμάξι είναι απίστευτο στο στροφιλίκι.Πάει όσο γρήγορα μπορείς.Εσύ!Αυτό μπορεί και πιο γρήγορα.
Αρκεί να κρατιέσαι πάνω απ τις 3000 rpm για να μην lagάρει.Στον συνηθισμένο ελληνικό δρόμο σαπούνι δεν χαζεύει πουθενά.
Γλιστράει όσο χρειάζεται για να τοποθετηθεί και εκτοξεύεται.
Ούτε ESP ούτε ηλεκτρονικά ψευδομπλοκέ. Εσύ, το άμεσο Momo και τα τρία διαφορικά."
Αλλά ισχύουν τα περί 2000άρα για συμπλέκτη άραγε και 1000άκο για τακάκια?![]()
Nikos