Φανταζομαι θα βγει ολο το εγχειρημα πάνω απο 30
Φανταζομαι θα βγει ολο το εγχειρημα πάνω απο 30
///M-POWER
Αν δεν εχεις προβλημα να καλυπτεις φορολογικα τα κυβικα του Μ3, τοτε φυσικα και δεν αξιζει η μετατροπη μιας και θα βγει πανω απο 30Κ total, αν πας για full Μ3 με ολο τον εξοπλισμο οπως Navi, καθισματα, αναρτησεις, φρενα κτλ.
Φυσικα αν πας για μετατροπη Ε92 αδηλωτη (με τα υπερ και τα κατα, το εχουμε σχολιασει και αναλυσει πολλακις στο παρελθον και δεν ειναι το ζητουμενο σε αυτο το topic) τοτε πας για Ε92 316. Σε Ε93 απο οτι γνωριζω δεν βγαινει κατω απο 2000 κυβικα οποτε εκει γλυτωνεις λιγοτερα.
Αν δικαιολογεις τεκμηρια αγορας, χρησης, φορους πολυτελειας, σηματα κτλ το γνησιο ειναι μονοδρομος, ειδικα με τις τιμες των αυτοκινητων αυτην την περιοδο.
Εφοσον το θρεντ ειναι για να καταθεσουμε αποψεις εγω θα σου πω το εξης.
Ειναι μια μετατροπη αρκετα δυσκολη και αρκετα εξηδικευμενη. Με την εννοια οτι στα Ε9Χ δεν εχουνε γινει πολλα οποτε θα πρεπει να απευθυνθεις σε ανθρωπους που να γνωριζουν τα παντα απο το συγκεκριμενο μοντελο οποτε καταλαβαινεις.
Δεν ειναι σαν το Ε46 το οποιο εχουνε γινει πολλα και ο δρομος ειναι ποιο πεπατημενος.
Επισης το θεμα ειναι οτι σκεφτεσαι να αγορασεις ενα Ε9Χ και να του κανεις μετρατροπη.
Θελω να πω οτι αλλο να ειχες στην κατοχη σου ενα και σκεφτοσουν για μετατροπη. Ειναι διαφορετικα απο πολλες αποψεις.
Επισης πιστευω οτι 20 χιλιαδες για την μετατροπη δεν θα σου φτασουν. Μονο για την μετατροπη. Εαν βαλεις και την αγορα μιας μεταχειρησμενης Ε9Χ. τοτε κατσε και υπολογσε .Παιρνεις μια γνησια χειροκνητη με την μια.
Το διλημα σου ομως νομιζω ειναι το εξης. Με την μετατροπη δεν θα πληρωνεις φορους και τελη κυκλοφοριας στον θεο κλπ κλπ.
Ενω με το γνησιο θα πληρωνεις και θα εισαι 100% νομιμος.
Εκει διαλεξε εσυ τι θες να κανεις.
KalpasM3 (12-08-13)
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις-απόψεις σας turbodog και steliosm46 με αυτά τα δύο μυνήματα σας πιασατε τον σφιγμό μου.Τα οικονομικά μου δεν είναι και στα καλυτερα τους όπως όλων μας άλλωστε.Έχω μπει σε πολλά διλήματα και δεν ξέρω τινα κάνω.Το μονο σιγουρο θα ειναι πως θα μάθω τιμές για ότι χρειαζεται όπως και γις την τοποθέτηση τους
Δεν μπορώ να κάνω κάτι άμεσο ουτως η άλλος.Δεν θέλω να βιαστώ και θέλω να είμαι σίγουρος οποιο βήμα και αν κάνω.
///M-POWER
Φιλε μου δεν εχει λογο υπαρξης το θεμα που ανοιξες.
Απο την στιγμη που ΔΕΝ εχεις Ε92/93 316-320, το να συζηταμε αν αξιζει να αγορασεις και μετα να το κανεις μετατροπη σε Μ3 ειναι πραγματικα αστειο.
Δεν προκειται για παπακι απο 50 σε 100αρι, ουτε για αυτοκινητο 20ετιας που αυτα ητανε ευκολο σχετικα να γινουν.
Αν ειχες στην κατοχη σου απλο Ε92/93 ΟΚ, εκει να το συζητουσαμε (που και παλι απλα συζητηση θα καναμε αφου ειναι κατι εκτος απο υπερβολικα δυσκολο να γινει σωστα, και πληρως ασυμφορο οικονομικα).
Αν θελεις λοιπον τετοιο αμαξι, τα πραγματα ειναι απλα. Το παιρνεις ετοιμο.
το γνωριζω, εξου και το
Το αν μπορεις να αντεπεξελθεις σε ενα αμαξι 4000cc 5ετοιας με ολα τα εξοδα, φορους, τεκμηρια που υπαρχουν και αν θα το δηλωσεις ή οχι ειναι καθαρα προσωπικο σου προβλημα και περετερω συζητησεις σε ενα δημοσιο χωρο ειναι περιτες...
Εδω συζηταμε αν αξιζει οικονομικα μια αγορα γνησιας Ε92/3 ή αν αξιζει η αγορα μιας καλης 316 και μετα να περαστουν περιφεριακα της αρεσκειας σου.
Οπως λοιπον πολυ σωστα υποθηκε η καταρτηση και η γνωση στο κεφαλαιο "μετατροπη σε ε92/3" ειναι πολυ ελαχιστη και ενα ακομα προβλημα σου ειναι οτι πρεπει να βρεις πολυ καλο τεχνικο που θα το αναλαβει που θα εχει ξαναδοκιμασει κατι παρομοιο.
φυσικα επειδη ειναι ελαχιστοι και οι τιμες τους θα ειναι πολυ ποιο υψηλες...και οι κινδινοι κατι να μν δουλεψει οπως πρεπει υπαρκτοι.
Επεισης σκεψου και το γεγονος οτι και γνησια Μ να παρεις ισως σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα να θελησεις να την βελτιωσεις και αυτη με καποια καλυτερα φρενα / εξατμιση / ζαντες κλπ.....οποτε σε αυτη τη περιπτωση θα ξαναδωσεις οσα περιπου θα εδινες στην μετατροπη της 316 σε Μ λουκ....
Δεν καταλαβαίνω που βρίσκεις το αστείο ;
Το φόρουμ ειναι για να συζητάμε. Ακόμα εσυ με τον τροπο σου πήρες μέρος ! Αυτό που εσένα σου φαίνεται αστείο κάποιοι άλλοι οπως ο Δημήτρης Μ3 το εχουν κανει ΔΥΟ φορές. Μια σε 46 και μια σε 90!
Θα σε παρακαλούσα θερμα να κατεβασεις λίγο τους τόνους
Φιλε, για το μονοπατι που ρωτας να περπατησεις πρεπει να περισσευει χρημα...
Ειναι λιγο "δυσβατο" ακομα.
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
KalpasM3 (12-08-13), Ptboul (12-08-13), steliosm46 (12-08-13), zografias (12-08-13)
Φιλε μου δεν εχει λογο υπαρξης το θεμα που ανοιξες.
Απο την στιγμη που ΔΕΝ εχεις Ε92/93 316-320, το να συζηταμε αν αξιζει να αγορασεις και μετα να το κανεις μετατροπη σε Μ3 ειναι πραγματικα αστειο.
Δεν προκειται για παπακι απο 50 σε 100αρι, ουτε για αυτοκινητο 20ετιας που αυτα ητανε ευκολο σχετικα να γινουν.
Αν ειχες στην κατοχη σου απλο Ε92/93 ΟΚ, εκει να το συζητουσαμε (που και παλι απλα συζητηση θα καναμε αφου ειναι κατι εκτος απο υπερβολικα δυσκολο να γινει σωστα, και πληρως ασυμφορο οικονομικα).
Αν θελεις λοιπον τετοιο αμαξι, τα πραγματα ειναι απλα. Το παιρνεις ετοιμο.[/QUOTE]
Δεν έχεις άδικο,απλώς θέτω μια σκέψη μου που με απασχολεί πολύ καιρό δεν νομίζω να έκανα κανένα έγγλημα που ρώτησα και θέλω να διαβάσω γνώμες ή αν θέλεις να συζητήσουμε,άλλωστε τα όνειρα και οι σκέψεις είναι τζάμπα.
///M-POWER