Το αυτοκινητο ειναι ενα κλασσικο χοντα s2000, πρωτη πινακιδα πανω γερμανια 19/03/2003 (το αμαξι ειναι μοντελο ομως 2002, δεν εχει το τζαμι στην κουκουλα, ασημενια στεφανια στα πισω φαναρια, χρωμιομενα μπροστα φαναρια κ κατι φλωριες μεσα στην καμπινα τυπου twitterακια κ τετοια) Αγοραστηκε με 33 χιλιαδες χιλιομετρα το 2006, μεχρι τοτε ο γερμανος του ειχε κανει 2 σερβις (πηδηξε 1) κλαιν βεβαια γιατι σαν καινουργιο δεν ηθελε τιποτα λαδακι να εχει κ δωσε γκαζιδια...εχω σε email το τιμολογιο αγορας προ τελωνειου στα 22.500 ευρω Μπροστα οταν το ειχα παρει ειχε πανω τα μαμα τοποθετησης s02 (λαστιχο σχεδιασμενο για το χοντα κ οποιος το βρει τωρα ξεχασμενο σε καμια αποθηκη απλα το αγοραζει κ το κανει σκαμπο στο σαλονι να το βλεπει πινοντας μπραντυ 20ετιας κ ενα Hot version Special Vtec club) πισω ειχε κατι dunlop sp 2000 που μολις πατησε ηγουμενιτσα το αμαξι απλα δεν πατουσε πουθενα... στα 40 χιλιαδες περιπου το πηγα στην επισημη αντιπροσωπεια οπου κ του εκανα σερβις τυπου "οτι βλεπεις αλλαζεις" απο τοτε κ μετα γραφτηκα κ σε φορουμ ειδικα για το αμαξι οπου κ εχω προφιλ με πανω απο 350 ποστ (χωρις σπαμ κ βλακειες)οπου κωδικος κ ονομα θα δωθουν στον νεο ιδιοκτητη να δει τα παντα ολα , το αμαξι το επαιζα μετα καθε 5 χιλιαδες χιλιομετρακια συμπληρωμα 1 λιτρο 5-40 full synth και στα 7 αλλαγη,χρυσες εποχες οπου το θεμα ηταν αν θα βαλεις Bp ultimate η Shell Vpower, εχει δουλεψει κατα 90% της ζωης του μονο με 100αρα, εχει πληρες ιστορικο σερβις με τα τιμολογια αγορας να αντιστοιχουν, λαδια,φιλτρα λαδιου, λαδια διαφορικου, κιβωτιου, φιλτρα καμπινας, μπουζι ιριδιου τα παντα ολα το αμαξι ηταν σαν το παιδι του Μαικλ Τζακσον , μεχρι το 2010 εμπαινε ανετα στο μουσειο της Χοντα ολα ΟΕΜ ,τα εμβολια του ολα στην Χοντα εκτος απο δισκο πλατο κ ρυθμιση βαλβιδων που εγινε Speedfactory (κανονικα με το βιβλιαρακι απο εκει κτλ) μιλαμε για ενα αμαξι που δεν εχει καμια σχεση με αυτα που λενε διαφοροι, το κιβωτιο ειναι βουτυρο σαν bmw 116i με 115 αλογα στις 6200, στο ρελαντι ειναι σαν Yaris 1.3 κουτα, δεν ακους τιποτα απο ταμπλο,καθισματα κανει bentley να αλλαζει δρομο, ολα αυτα τα τυπου ειναι αγωνιστικο κ αυτα ετσι κανουν, ειναι επειδη τα αμαξια τα πηγαινανε απο το πλυντηριο στο βενζιναδικο στο σκισιμο κ πισω σπιτι, αν το αμαξι το εχεις να καθεται, με τις κουκουλες του, με τον παιδιατρο του τον χειμωνα, με δροσερα αναψυκτικα το καλοκαιρι κ παντα καπελο, δεν κανει κιχ, μην περασει τις 5800 ομως, εχει μια ροπη εκει στις 6000 κ μια δευτερη στις 7500 κ κορυφωνει μεχρι 9 παρα κατι (8800)
Βεντουζα, αν δεν εχεις πισωκινητο θα το κανεις τροπετο στο πρωτο μηνα, αν εχεις θα το κανεις στο πρωτο εξαμηνο, εργαλειο λεμε
Αλλαγες, μηχανικα ειναι κομπλε τα παντα ολα, ανοιγεις καπω, βαζεις διευρο πανω στο βαλβιδοκαπω ορθιο, μπαινεις μεσα κ το βαζεις μπρος κ δεν πεφτει , τακακια μπροστα αλλαγμενα στα 70 χιλιαδες χιλιομετρα με μαμα χοντα
Το 2010 βαφτικε ολο με custom χρωμα οπου τον κωδικο θα τον δωσω στον νεο ιδιοκτητη κ επισης θα του υποδειξω το μαγαζι που εγινε η δουλεια για να μην νομιζει οτι εφαγα τουμπιδια, ειναι ενα κραμμα απο το μαμα ασημενιο ap1 με λιγο εξτρα μωβ περλα που το βραδυ σκουρενει ενα κλικ το αμαξι
Μεσα φοραει λεβγιε skunk2 ολο μαυρο, τιτανιου ιδιο σχεδιο-μεγεθος με τον μαμα
Μπροστα φαναρια αλλαγμενα με ενα κραμα μεταξυ ap1 και ap2, τα μαμα υπαρχουν αλλα οπως ολα τα πλαστικα φαναρια, ξεφλουδισαν, τα ειχα γυαλισει κ μετα το δεξι επαιρνε υγρασια τον χειμωνα
Λαστιχα Pirelli P7 Cinturato για τον καφε καθε κυριακη να λετε οτι τετοια εχουν κ στην φορμουλα ενα στην μαμα διασταση για να εχεις κ τιμοναρα κ να παιζει κ ο κωλος
Το αμαξι ειναι αρμονια σκετη, δεν θελει να βαλεις τιποτα, το χαλας
Ανοιχτο ειναι σαν μοτοσυκλετα, κλειστο ειναι κλειστοφοβικο εντελως καμια σχεση με slk,z4 κτλ το ταμπλο ειναι ιδιο απο f40, δεν εχει τιποτα, ενα στροφομετρο κ κατι κουμπια για καλοριφερ
Μερικα fun facts ειναι οτι το s2000, φτιαχνοταν μονο στην ιαπωνια, ουτε ουγγαριες,τσεχιες κ τετοια, οι ζαντες ειναι enkei, τα φρενα (rotors) κ οι διασταση ελαστικων ειναι ιδια με το nsx-r του 1992 , το αμαξι φοραει τον πιο iconic vtec κινητηρα αλλα προσοχη δεν ειναι Type-R , ειναι ενα πολυ καλο all around αμαξι
Ανταλλαγη με Integra Type R με πληρες ιστορικο κ απο ατομα που του φορανε 15αρες με 195/45 μπροστα