Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: AlexM η μεγαλη αποφαση. Ψηφοφορια.

Ψήφισαν
768. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Το Πενβε

    33 4,30%
  • Το Οξαποδω

    705 91,80%
  • Evo 8/9

    30 3,91%
Σελίδα 9 από 54 ΠρώτηΠρώτη ... 789101119 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 533

Θέμα: alexm,the evolution!!!

  1. #81
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δώσε και το πεμφέ και πάρε ένα σε όλα
    .......θα κανει και ο Φωτης τα μαγικα του μεσα στο σαλονι με καινουργιο αλκανταρα και διπλοραφες και κολπα στα χρωματα και στις κλωστες και στο τιμονι κλπ κλπ κλπ και θα γινει της Πατρας το καγκελο .
    Φιλτατε Αλεξιε, τωρα που οδηγω και τα δυο αυτοκινητα συγχρονως και το αουδι (οπως σας αρεσει να τα κοροιδευετε) αλλα και το πεμβε , μπορω να σου πω με μεγαλη σιγουρια οτι μου αρεσει ΠΑΡΑ πολυ η διαφορετικοτητα των δυο αυτοκινητων που ειναι ομως εξισου καλα, ποιοτικα και λειτουργικα.
    Και μιας και δεν προκειται ν'αποχωριστεις το Μ5 καλο ειναι να εχεις και μια διαφορετικη οδηγικη εμπειρια με ενα αλλο αυτοκινητο.
    Και που ξερεις.....μια μερα μπορει να δωσεις το δεινοσαυρο και να παρεις κανενα αλλο δεινοσαυρο τυπου RS6 ας πουμε......

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    Ptboul (09-08-13), S8N (09-08-13), Stathis (09-08-13)

  3. #82
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11984
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το si δύναται να λάβει έξτρα ιπποδύναμη και να αποκτήσει τα σπεκς του wtcc με 275 αλογάκια. (κουβέντα να γίνεται)

    Έτσι έκανε και ο Γιαπωνέζος ο οποίος μέσα στα πολλά που λέει είπε και το παρακάτω

    Yoshina:
    I spend money which can buy M3, for 320si. This is my hobby, life work. Every one can buy M3. However, 320si is different. I had M3 before, but my 320si is more fun than M3. :-)
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  4. #83
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2746
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το si δύναται να λάβει έξτρα ιπποδύναμη και να αποκτήσει τα σπεκς του wtcc με 275 αλογάκια. (κουβέντα να γίνεται)

    Έτσι έκανε και ο Γιαπωνέζος ο οποίος μέσα στα πολλά που λέει είπε και το παρακάτω
    Nαι πήρε ένα και το εφτασε 3!!!

  5. #84
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οποιος εχει οδηγησει Evo (εχω ακομα την τυχη να το οδηγω γιατι ενας καλος φιλος εχει ενα 9αρι), οχι βολτιτσα χαλαρη αλλα σε στροφες με σχετικη πιεση, εχει δει τι σημαινει οτι εκει που στα αλλα αυτοκινητα θα αφηνες γκαζι, σε αυτο δινεις περισσοτερο και με ενα μαγικο τροπο αυτο αντι να παει μπαριερες διωχνει το πισω μερος οσο χρειαζεται, ωστε το μπροστινο να τοποθετηθει στο εσωτερικο της στροφης και τραβωντας με τα τεσσερα να βγουμε απο την στροφη με μεγιστη ταχυτητα και τερμα γκαζι. Καμια σχεση με την υπερστροφη της πισω κινησης και το αναποδο τιμονι για να το σωσουμε. Αυτο εδω το πραγμα κανει αλλα κολπα που τα συνηθη αυτοκινητα ουτε τα ονειρευονται.
    Καιει τον αμπακα, ειναι χαλια μεσα, σε σχεση με τα αλλα δυο, εξω βλεπεται αλλα δεν εχει το design των γερμανικων, ζημιες μεχρι 350-380 αλογα δεν βγαζει, τον δισκο αν τον ταλαιπωρεις τον καιει για πλακα, εχει αεροδυναμικους θορυβους μπολικους στα πολλα και γενικα πιο θορυβωδες σαλονι (παντα σε σχεση με τα αλλα δυο) αλλα προσφερει τονους οδηγικης ευχαριστησης σε σχεση με τα αλλα δυο. Προφανως η συγκριση με τα γερμανικα ειναι λιγο ατοπη γιατι δεν ανηκουν στην ιδια κατηγορια ωστε να ειναι συγκρισιμα οπως πχ evo-subaru η bmw-audi αλλα δεν ειναι τυχαιο οτι εχει πουλησει αρκετα.
    Στην κατηγορια του και για αυτο που εχει φτιαχτει να προσφερει ειναι η top επιλογη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 09-08-13 στις 11:34

  6. The Following 9 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (10-08-13), alexm (09-08-13), aristent (09-08-13), Bazil Van Sinner (09-08-13), chief (09-08-13), mark e92 (09-08-13), Panos 316T (09-08-13), Ptboul (09-08-13), S8N (09-08-13)

  7. #85
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Yoshina:
    I buy Si I give three times value of car to make car faster, still eat petsos sushi from group Vag and M3


    Ασε με μωρε με τον γιαπωνεζο

  8. The Following 8 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    A8hnaios (10-08-13), Christos 330 (09-08-13), doctore (09-08-13), mark e92 (09-08-13), Nikos (09-08-13), Ptboul (09-08-13), S8N (09-08-13), Stathis (09-08-13)

  9. #86
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οποιος εχει οδηγησει Evo (εχω ακομα την τυχη να το οδηγω γιατι ενας καλος φιλος εχει ενα 9αρι), οχι βολτιτσα χαλαρη αλλα σε στροφες με σχετικη πιεση, εχει δει τι σημαινει οτι εκει που στα αλλα αυτοκινητα θα αφηνες γκαζι, σε αυτο δινεις περισσοτερο και με ενα μαγικο τροπο αυτο αντι να παει μπαριερες διωχνει το πισω μερος οσο χρειαζεται, ωστε το μπροστινο να τοποθετηθει στο εσωτερικο της στροφης και τραβωντας με τα τεσσερα να βγουμε απο την στροφη με μεγιστη ταχυτητα και τερμα γκαζι. Καμια σχεση με την υπερστροφη της πισω κινησης και το αναποδο τιμονι για να το σωσουμε. Αυτο εδω το πραγμα κανει αλλα κολπα που τα συνηθη αυτοκινητα ουτε τα ονειρευονται.
    Καιει τον αμπακα, ειναι χαλια μεσα, σε σχεση με τα αλλα δυο, εξω βλεπεται αλλα δεν εχει το design των γερμανικων, ζημιες μεχρι 350-380 αλογα δεν βγαζει, τον δισκο αν τον ταλαιπωρεις τον καιει για πλακα, εχει αεροδυναμικους θορυβους μπολικους στα πολλα και γενικα πιο θορυβωδες σαλονι (παντα σε σχεση με τα αλλα δυο) αλλα προσφερει τονους οδηγικης ευχαριστησης σε σχεση με τα αλλα δυο. Προφανως η συγκριση με τα γερμανικα ειναι λιγο ατοπη γιατι δεν ανηκουν στην ιδια κατηγορια ωστε να ειναι συγκρισιμα οπως πχ evo-subaru η bmw-audi αλλα δεν ειναι τυχαιο οτι εχει πουλησει αρκετα.
    Στην κατηγορια του και για αυτο που εχει φτιαχτει να προσφερει ειναι η top επιλογη.
    Ντάξει γενικώς η 4κινηση θέλει διαφορετικό στυλ οδηγήσης.

    Δεν παίζει το slow-in-fast-out αλλα το σανίδα-in-σανίδα-out για να κλειδώσουν τα διαφορικά. :-D

    Ωραίο το EVO απο μηχανολογικής άποψης, αλλα σε καμία περίπτωση δε θα το επέλεγα για καθημερινό και ταξιδιάρικο αυτοκίνητο.

    Μια φορά με είχαν παει βόλτα, εννοείται φορούσε εξατμιση όπως όλα, και βγήκα με πονοκέφαλο. Εχει ενα σπαστικό μπάσο βουητο που δεν εχει πχ ο γλυκός ήχος του S54.

    Αυτο λέει να το εχεις στο γκαράζ σου για κανενα track day ή κατι τέτοιο.

    Καθημερινά θα κουράζει, νομίζω.


    Sent from a mobile device
    Nikos

  10. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    Ptboul (09-08-13)

  11. #87
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων

    Μια φορά με είχαν παει βόλτα, εννοείται φορούσε εξατμιση όπως όλα, και βγήκα με πονοκέφαλο. Εχει ενα σπαστικό μπάσο βουητο που δεν εχει πχ ο γλυκός ήχος του S54.

    Αυτο λέει να το εχεις στο γκαράζ σου για κανενα track day ή κατι τέτοιο.

    Καθημερινά θα κουράζει, νομίζω.


    Sent from a mobile device
    Αμα το αφησεις ψιλο stock μια χαρα ειναι. Εχεις μπει σε S54 με full εξατμιση απο τα χταποδια και πισω? Εκει η γλυκα εχει παει περιπατο. Εκει να δεις σπ@σ******κο βομβο μεχρι αηδιας.
    Το Evo 1ο σταδιο με περιφερειακα στα 380 αλογα χωρις εξατμισεις δρακουλες, κανινικα με καταλυτες οπως και με stock αναρτησεις ειναι μια χαρα για καθημερινο. Απλα καιει αρκετα (οχι βεβαια οτι και ο S54 μεσα στην πολη δεν εκαιγε)

  12. #88
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και φυσικα E46 M3 Vs Evo ειναι μια ενδιαφερουσα αντιπαραθεση αλλα στο συγκεκριμενο topic δεν εχει τεθει σαν επιλογη το Μ3 αλλα ενα 320 και ενα διλιτρο tfsi οποτε και με αυτα το συγκρινω

  13. #89
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    παρε rs6 καλα σου λενε.

  14. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    Nikos (10-08-13)

  15. #90
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Koντα 400 ειναι το 9αρι του φιλου μου βεβαια τον δισκο τον αλλαξε με 6φτερο διοτι

    δεν αντεξε την πιεση απο τα 280 !!!

    Προβληματα δεν ειχε βγαλει και ουτε εβγαλε πραγματικα τρομερο αυτοκινητο . . .

Σελίδα 9 από 54 ΠρώτηΠρώτη ... 789101119 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP