Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: AlexM η μεγαλη αποφαση. Ψηφοφορια.

Ψήφισαν
768. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Το Πενβε

    33 4,30%
  • Το Οξαποδω

    705 91,80%
  • Evo 8/9

    30 3,91%
Σελίδα 5 από 54 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 533

Θέμα: alexm,the evolution!!!

  1. #41
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    παρε βρε την αμαξαρα και πες οτι ηταν αποφαση των γυναικων να εχεις "αλλοθι" στη πενβεδοοικογενεια και οταν θα βλεπεις τις επιδοσεις σε συναρτηση με την καταναλωση θα αγαλιαζει η ψυχουλα σου χαχαχαχα

  2. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    alexm (08-08-13)

  3. #42
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καταρχάς μην παρεξηγηθείς γιατί ό,τι πω που δεν θα το πω με κακία ούτε με πρόθεση να σε μειώσω, αλλά βρε Νικόλα για όνομα του θεού μέσα σε 20 χλμ έβγαλες συμπέρασμα; Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο 200 ίππων και 30 κιλών ροπής με αναλογία 143 ίππων ανα τόνο. Ή αλλιώς 109 ίππων ανα λίτρο. Είναι απο τα πλέον οικονομικά 2λιτρα (σύμφωνα με την εταιρία πάντα) με 6.9 εκτός και 9-12,7 εντός. Ο εξοπλισμός του είναι αρκετά πλούσιος και εξωτερικά σίγουρα ξεχωρίζει με τα πολλά έξτρα που έχει. Το αυτοκίνητο αυτό το οδήγησα 4 φορές απο Πάτρα μέχρι τη Θεσσαλονίκη και μάλιστα την τελευταία φορούσε και πρόγραμμα. Το αμάξι κυριολεκτικά το ξεφτίλισα και μπορώ να πω οτι μου άρεσε. Σίγουρα το Τόρσεν έχει απώλειες και βάρος, όμως στα άλογα αυτά και στη ροπή αυτή είναι αμελητέες, πόσο μάλλον όταν η χρήση του προορίζεται αποκλειστικά και μόνο σε "οικογενειακό μεταφορικό μέσο"
    Μα αγαπητέ μου φίλε δεν λέω ότι είναι αργό. Ίσα ίσα, έγραψα ότι είναι πολυ γρήγορο!

    Στο πόστ σου αναφέρεις τρία πράγματα. Την ιπποδύναμη, τη κατανάλωση (που συμφωνούμε αν κι αν πιέσεις τον tfsi καίει) και τον εξοπλισμό. Αναφορικά θα σου πω ότι το si εχει καλύτερο εξοπλισμό απο το DTM, πχ το audi δεν παίζει ούτε mp3, ούτε εχει θύρα aux και ούτε εχει adaptive xenons.

    Οδηγικά, βγάζει υποστροφή στην εισοδο κάτι που στο si απλα έρχεσαι, σημαδεύεις και στρίβεις.

    Σε αυτο μάλιστα συμφωνεί και ο Δημήτρης Δεβερίκος με τον οποίο εχω τη τύχη να είμαστε στην ίδια ομάδα και κάνουμε μαζι προπόνηση (κάρτ) ο οποίος όταν το ειχε οδηγήσει στο Μέγαρα ειχε τότε Μ3: https://library.techlink.gr/4t/artic...&article=10871 ...κι επειδη με ενδιέφερε κι μένα σε μια προπόνηση το είχαμε συζητήσει.

    Επαναλαμβάνω, το dtm είναι απλα πιο γρήγορο. Αυτο. Τίποτα περισσότερο.

    Ααα...κάτι ασήμαντο/σημαντικό. Επειδη αυτο φοράει δική του τουρμπίνα και δε μοιράζεται άλλες απο το γκρουπ και παει όλη μαζι με τη πολλαπλή αν πάθει κάτι το κόστος είναι ενα 3.000αρο, το ρώτησα. Επίσης στα 60.000 κμ θέλει αλλαγή ο ιμάντας χρονισμού, ένα 600αρι περίπου.


    Sent from a mobile device
    Nikos

  4. The Following 5 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    120ie87 (08-08-13), Azurius (08-08-13), Bazil Van Sinner (08-08-13), nikos1400 (08-08-13), Ptboul (08-08-13)

  5. #43
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπινιαριζε με τριτη. Θυμαμαι εβγαζα αριστερο φλας στον επαρχιακο πριν τη Μεσσηνη και προσπερναγα κονβοι απο 2 φορτηγα και τρια αυτοκινητα χωρις να με πιασει ταχυπαλμια. Οσο ευκολα πιανει 100 το επιπλο τοσο ευκολα διακοσαριζε εκεινο. Στο κοντερ ειχα δει 270. Πραγματικα πρεπει να ηταν 240 βεβαια, λογω DSG. Τρελο μοτερ, πριονι πραγματικο και με μπασο ηχο. Ουτε ψηλα κολωνε το σκυλι του πολεμου. Η πιο πορνη αυτοκινητο που ειχα ποτε. Το εσκιζες και ηθελε και τις μπαλλες. Το DTM θα ειναι λογικα σαν τη Λαιδη Τσατερλυ.
    συμφωνω απολυτα,το εχω ζησει επι 3-4 συναπτα ετη,που οδηγουσα συνεχεια το Σεατ Κουπρ(ι)α ενος φιλου μου!Οσο γκαζι ειχε τοση αισθηση του ελειπε

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είναι απο τα πλέον οικονομικά 2λιτρα (σύμφωνα με την εταιρία πάντα) με 6.9 εκτός και 9-12,7 εντός.
    Αυτα τα νουμερα παιζουν μονο σε νορμαλ οδηγηση και φορτια,αν πεις να το τρεξεις καταπινει τον κ@λο του!!!!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επειδή οι σχέσεις σήμερα είναι δύσκολες (και οι γάμοι), πάρε κάτι που στη δύσκολη στιγμή θα το βγάλεις βόλτα και θα σε χαλαρώσει, κάτι αγχολυτικό, κάτι πισωκίνητο και απαραίτητα με μπλοκέ...

    ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΟΥΒΑ.... (ότι μάρκα κι αν είναι και ας είναι και 7000άλογα....)
    Πολυ σωστη η τοποθετηση του φιλου!


    Αλεξη ως κατοχος Μ5 νομιζω εχεις δειξει ηδη τον χαρακτηρα σου .

    τα αουντι ειναι τα καλυτερα μετρια.....θα προτιμουσα ενα "μικρο" απο τα πολυ καλα

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    alexm (08-08-13), Ptboul (08-08-13)

  7. #44
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα αγαπητέ μου φίλε δεν λέω ότι είναι αργό. Ίσα ίσα, έγραψα ότι είναι πολυ γρήγορο!

    Στο πόστ σου αναφέρεις τρία πράγματα. Την ιπποδύναμη, τη κατανάλωση (που συμφωνούμε αν κι αν πιέσεις τον tfsi καίει) και τον εξοπλισμό. Αναφορικά θα σου πω ότι το si εχει καλύτερο εξοπλισμό απο το DTM, πχ το audi δεν παίζει ούτε mp3, ούτε εχει θύρα aux και ούτε εχει adaptive xenons.

    Οδηγικά, βγάζει υποστροφή στην εισοδο κάτι που στο si απλα έρχεσαι, σημαδεύεις και στρίβεις.

    Σε αυτο μάλιστα συμφωνεί και ο Δημήτρης Δεβερίκος με τον οποίο εχω τη τύχη να είμαστε στην ίδια ομάδα και κάνουμε μαζι προπόνηση (κάρτ) ο οποίος όταν το ειχε οδηγήσει στο Μέγαρα ειχε τότε Μ3: https://library.techlink.gr/4t/artic...&article=10871 ...κι επειδη με ενδιέφερε κι μένα σε μια προπόνηση το είχαμε συζητήσει.

    Επαναλαμβάνω, το dtm είναι απλα πιο γρήγορο. Αυτο. Τίποτα περισσότερο.

    Ααα...κάτι ασήμαντο/σημαντικό. Επειδη αυτο φοράει δική του τουρμπίνα και δε μοιράζεται άλλες απο το γκρουπ και παει όλη μαζι με τη πολλαπλή αν πάθει κάτι το κόστος είναι ενα 3.000αρο, το ρώτησα. Επίσης στα 60.000 κμ θέλει αλλαγή ο ιμάντας χρονισμού, ένα 600αρι περίπου.


    Sent from a mobile device


    Σημ. όλοι οι TFSI φορούν τουρμπινοπολλαπλή η οποία είναι αλμυρή, όντως!

  8. #45
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λυσσα ειναι οχι απλα αλμυρη.

  9. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Azurius (08-08-13)

  10. #46
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτα τα νουμερα παιζουν μονο σε νορμαλ οδηγηση και φορτια,αν πεις να το τρεξεις καταπινει τον κ@λο του!!!!
    Εννοείται ρε Μπιλ. Είναι ανάλογα με το πόδι του καθενός. Στο δικό μου το πόδι θα χρειαζόταν βυτίο να τρέχει απο πίσω μου. Το πατάς καίει. Το πλακώνεις καταπίνει. Του αλλάζεις τα φώτα, στα αλλάζει μετά αυτό.

    Για οικογενειακή χρήση πιστεύω όμως οτι θα είναι κοντά σε αυτά τα νούμερα.

  11. #47
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χμ.....

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  12. #48
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Κάτι ακόμα, ο φίλος αναφέρει ανησυχία για την αξιοπιστία.

    Αν το προσεχεις, κάνεις τη συντήρηση που πρεπει σωστά, δε το σκίζεις κρύο κλπ δε θα πάθει τίποτα. Υπάρχουν si με 200.000 χλμ.

    Προσωπικά είμαι εντελώς ψυχασθενής με αυτο το θέμα, οπότε κοιτάς τι συντήρηση εχει κανει. Και δε μιλάμε για κάτι το φοβερό, λαδακια κάθε 7-10Κ κμ ή χρόνο, τσεκάρισμα στο βαλβιδουλες του κάθε 50Κ και μπουζί στα 50Κ (εγω τα δυο τελευταία τα έκανα στα 40Κ γιατι είμαι λίγο ψυχασθενής και για τον ίδιο λόγο του εχω ασφαλίσει το μοτέρ).

    Αν δεν γνωρίζεις κάτι και το αυτοκίνητο δεν εχει κανει σωστή συντήρηση...φεύγεις.

    Επίσης, τσέκαρε αν εχει κανει την ανάκληση με τον τεντωτηρα καδένας. Το δικο μου το έκανε στα 10.000 κμ πχ.

    Τέλος, αν εχει περισσότερα απο 50Κ κμ αν εχει τσεκάρει το διάκενο στις βαλβίδες.

    Αυτα.


    Sent from a mobile device
    Nikos

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    alexm (08-08-13), aristent (08-08-13)

  14. #49
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    βριλησσια
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    75
    Thanked
    28
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα αγαπητέ μου φίλε δεν λέω ότι είναι αργό. Ίσα ίσα, έγραψα ότι είναι πολυ γρήγορο!

    Στο πόστ σου αναφέρεις τρία πράγματα. Την ιπποδύναμη, τη κατανάλωση (που συμφωνούμε αν κι αν πιέσεις τον tfsi καίει) και τον εξοπλισμό. Αναφορικά θα σου πω ότι το si εχει καλύτερο εξοπλισμό απο το DTM, πχ το audi δεν παίζει ούτε mp3, ούτε εχει θύρα aux και ούτε εχει adaptive xenons.

    Οδηγικά, βγάζει υποστροφή στην εισοδο κάτι που στο si απλα έρχεσαι, σημαδεύεις και στρίβεις.

    Σε αυτο μάλιστα συμφωνεί και ο Δημήτρης Δεβερίκος με τον οποίο εχω τη τύχη να είμαστε στην ίδια ομάδα και κάνουμε μαζι προπόνηση (κάρτ) ο οποίος όταν το ειχε οδηγήσει στο Μέγαρα ειχε τότε Μ3: https://library.techlink.gr/4t/artic...&article=10871 ...κι επειδη με ενδιέφερε κι μένα σε μια προπόνηση το είχαμε συζητήσει.

    Επαναλαμβάνω, το dtm είναι απλα πιο γρήγορο. Αυτο. Τίποτα περισσότερο.

    Ααα...κάτι ασήμαντο/σημαντικό. Επειδη αυτο φοράει δική του τουρμπίνα και δε μοιράζεται άλλες απο το γκρουπ και παει όλη μαζι με τη πολλαπλή αν πάθει κάτι το κόστος είναι ενα 3.000αρο, το ρώτησα. Επίσης στα 60.000 κμ θέλει αλλαγή ο ιμάντας χρονισμού, ένα 600αρι περίπου.


    Sent from a mobile device

    Ξεκιναω απο τα βασικα...3000 euro δεν υπαρχουν..με τοσα..το κανει σφυριλατο και βαζει οτι διποτε big turbo θελει...

    Παμε πιο κατω....ετσι και σε τσακώσει DTM σε δρομο η πιστα...με ενα μετριο οδηγο...και εσυ με το Si θα φας το ξυλο της αρκουδας

    Ο Δεβερικος...κατέβηκε απο ενα Μ3 και καβάλησε ενα DTM...την διαφορα ελπίζω την καταλαβαινεις...

    Στην ποιοτητα...εχω αλλαξει 2 Ε90 ενα 316 και ενα 320..οι διάφορες με το DTM ειναι ελάχιστες...εκει που ποναει το ενα υπερτερεί το αλλο....

    Το DTM ειναι ενα ωραιο οχημα...με 2-3 πραγματάκια μπορει να γινει ενα πολυ καλο παιχνίδι...χωρις να το βαριέσαι σε ταξιδια κλπ, (μου συμβαίνει με το 5αρι μου και για αυτο γραφει 1500 χλμ το πολυ το χρονο)


    Αλλη μια πολυ καλη λυση...ειναι ενα φτηνο-δυνατο SAAB...!!!!

  15. #50
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Αουνταρα και dry bread.

  16. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    ghost-rider (08-08-13), Nikos (08-08-13)

Σελίδα 5 από 54 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP