Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eκει που ενωνεται ο θολος με το εσωτερικο μερος του φτερου,κατω απο το λαστιχακι αν το σηκωσεις θα δεις μια ρωγμη που κατεβαινει προς τα κατω.

    Οχι μονο σε αυτο αλλα και σε αλλα το εχω δει,cabrio-coupe-19αρες-18αρες-αναρτηση ή χωρις δεν εχει σημασια ειναι σημειο που ποναει το πλαισιο.

    Νικο δεν θα το παρει γιατι δεν θελει/δεν μπορει, να φτασει τοσο ψηλα με ολα αυτα που χρειαζεται.Ξαναλεω ειναι ατρακαριστο αλλα θελει καποια πραγματακια μετα απο 11 χρονια κυκλοφοριας και 3-4 ιδιοκτητες.

    Ειναι του 2002 Νικολα αλλα στην αδεια ειναι εισαγωγης και φαινεται νεοτερο.
    Χμ...άρα θέλει κανά 2000αρο σε μαζέματα λες, ε;

    Η ρωγμή αυτη που λες φτιάχνεται?


    Sent from a mobile device
    Nikos

  2. #2
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή .....

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χμ...άρα θέλει κανά 2000αρο σε μαζέματα λες, ε;

    Η ρωγμή αυτη που λες φτιάχνεται?


    Sent from a mobile device
    Ναι εκει καπου Νικο.

    Όλα φτιαχνονται Νικο στα αυτοκινητα,δεν υπαρχει τιποτα που να μην φτιαχνεται.

    Πταισμα ειναι αλλα ειναι μια αδυναμια του πλαισιου ΚΑΙ εκει δυστυχως οπως και το πατωμα.

    Ειναι να απορεις παντως με τους γερμανους σε αυτο το θεμα.

    Εμφανιζεται ασχετα αν το αμαξι φοραει μπαρα θολων η οχι.
    insane in the ///Midbrain

  3. #3
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι εκει καπου Νικο.

    Όλα φτιαχνονται Νικο στα αυτοκινητα,δεν υπαρχει τιποτα που να μην φτιαχνεται.

    Πταισμα ειναι αλλα ειναι μια αδυναμια του πλαισιου ΚΑΙ εκει δυστυχως οπως και το πατωμα.

    Ειναι να απορεις παντως με τους γερμανους σε αυτο το θεμα.

    Εμφανιζεται ασχετα αν το αμαξι φοραει μπαρα θολων η οχι.
    Όντως Γιάννη τώρα που το εξήγησες κατάλαβα....υπάρχουν δεκάδες περιπτώσεις και πολλές φωτογραφίες από τις συγκεκριμένες ρώγμές στα φόρουμ του εξωτερικού.

    Το σασί είναι για μένα το μόνο μελανό σημείο του αυτοκινήτου, σου τα έλεγα και πολύ πρόσφατα από κοντά. Οι ρωγμές στους θόλους και στο πάτωμα αποδεικνύουν το πόσο μεγαλύτερη σημασία θα έπρεπε να είχε δώσει η BMW στην ακαμψία αυτού του αμαξώματος...το οποίο είναι αδύναμο να διαχειριστεί τις δυνάμεις που ασκούνται πάνω του. Εδώ υπάρχουν περιπτώσεις σε Μ3 που σπάει η εμπρός μπάρα θόλων, τόση κάμψη εμφανίζει το αμάξωμα. Και το περίεργο είναι πως παρόμοια προβλήματα είχαν και τα προηγούμενα τριάρια...έπρεπε να πάει 2006 και να έρθει το Ε9Χ ώστε η BMW να βγάλει επιτέλους ένα σασί της προκοπής στα τριάρια.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. The Following 6 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    A8hnaios (08-08-13), m_power_lunatic (08-08-13), Ptboul (08-08-13), vagmag (08-08-13), Vasilis M3 (08-08-13), zaharias (08-08-13)

  5. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στην ελλαδα παρομοια προβληματα με παραμορφωσεις η ρωγμες σε θολους ειχαν και τα περισσοτερα Μ5 Ε39.
    Λογικο με τοσο μεγαλο βαρος και την κοντραδικη / πισταδικη χρηση που τα υποβαλλουν οι περισσοτεροι .
    Αν χρησιμοποιεις ενα αυτοκινητο με διαφορετικο τροπο απ αυτον για τον οποιο φτιαχτηκε, δε νομιζω οτι φταιει παντα ο κατασκευαστης.

  6. #5
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To αμαξι αυτο (η Μ3 Ε46 γενικα) εχει 1002 καλα αλλα εχει και 1-2 πραγματα πολυ μελανα αναμεσα σε αυτα και το πλαισιο.

    Οποιον δεν τον πειραζει ολα καλα, αλλα οποιος θελει να το ευχαριστιεται και να πιεζει οσο δεν παιρνει και να του πινει το αιμα θα πρεπει να τα περιμενει αυτα.

    Ειναι παντως καταπληκτικο αυτοκινητο ΑΝ βρει καποιος ενα ΜΗ κακοποιημενο οποτε καταληγουμε στο αιωνιο ''το καλο πληρωνεται''......αλλιως το πληρωνεις μετα στο συνεργειο και παλι ''ΠΕΝΑ'' σαν το καλο δεν θα ειναι απλα θα εχει σουλουπωθει.

    Φιλος πηρε οπως εγραψα πριν λιγες ημερες Μ3 Ε46 cabrio ελληνικο με 46.000χλμ αληθινα απο μεγαλοεπιχειρηματια της χωρας μας κυριολεκτικα ''ΠΕΝΑ''.Το ειδα απο κοντα χθες τυχαια συν-ταξιδευαμε μαζι.

    Το πληρωσε ομως καλα λεφτα για την εποχη μας,ο προηγουμενος το ειχε παρει καινουργιο απο Ελλαδα 130χιλιαρικακια....
    insane in the ///Midbrain

  7. The Following 7 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    A8hnaios (08-08-13), dark knight (08-08-13), doctore (08-08-13), EVERGET (08-08-13), imolarot (08-08-13), Ptboul (08-08-13), Vasilis M3 (08-08-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP