-
Z3 3.0 with ESS s/c
Και’γω με την σειρά μου παραθέτω αποτελέσματα μετρήσεων με driftbox, με τον συνεργάτη/συντάκτη του περιοδικού Power (έγιναν λόγω της παρουσίασης στο περιοδικό), μέσα Μαίου’09 (περίπου στις 17:00 με 32οC) στην "κρυφή" και παρουσιάστηκαν στο τεύχος Νο.123 (Ιούνιος'09).
Για την μέτρηση 0-1000 έγινε μία και μόνη προσπάθεια και απ'αυτήν είναι οι μετρήσεις και του 0-100, 0-200.
Οι μετρήσεις έγιναν με εμένα οδηγό (125kg) και συνοδηγό τον συντάκτη του Power (περίπου 85 kg) και με το Ζ3 χωρίς hardtop (αλλά σκεπασμένο) και καυσιμα στη μέση. Λάστιχα συμβατικά / μέση φθορά.
Σημειώσατε οτι πριν μια ώρα είχε γίνει και η δυναμομέτρηση (στο δυναμόμετρο του Power) που τότε είχε δείξει 338 ίππους στρόφαλο (περίμενα αρκετά παραπάνω γιατί στου Ανδριανάκη είχε απόδοση 318 στο μουαγιέ, ένα μήνα πρίν):
Επιτάχυνση απο στάση
Km/h sec
0-100 5,46 (έκανα απο 5,8 εως και 5,1 με συνοδηγό πάντα)
0-200 19,32
Απομάκρυνση απο στάση
m sec@Km/h
400 13,54@170,55
1000 24,45@218,8
Roll-On
Km/h sec
60-120 4,45
60-200 16,86
Ρεμπρίζ
km/h sec
με 3η
80-110 2,72
με 4η
100-140 5,12
με 5η
140-180 7,41
Απο τότε (TS2 spec) έχει αντικατασταθεί η τροχαλία του κομπρέσορα με μικρότερη (πίεση απο 8psi σε 8,75 πλέον), τα μπέκ (spec TS3 πλεον) και έχει γίνει και το σχετικό software adaptation/fine tuning (thanks to Scandalis447) αλλά δεν μου έχει δοθεί ευκαιρία με εξοπλισμό (όπως του περιοδικού) για ακριβείς μετρήσεις. Δε νομίζω οτι είναι δόκιμο να αναφερθώ σε νεότερες δυανμομετρήσεις δεδομένου οτι σε απόλυτα νούμερα (απο το ένα δυναμόμετρο στο άλλο) δεν βγαίνει άκρη.
Το σίγουρο είναι οτι απο τότε, το αυτοκίνητο έχει δυναμώσει κι άλλο.
-
The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP