-
Στα Ε46 Μ3, η φτερωτη του ψυγειου κινειται μεσω ενος φυγοκεντρικου συμπλεκτη που με τον καιρο αρχιζει και πατιναρει περισσοτερο, με αποτελεσμα λιγοτερες στροφες φτερωτης οποτε και λιγοτερος αερας μεσα απο τα ψυγεια, και αυτο, ιδιως τις ζεστες μερες το καλοκαιρι προκαλει υπερθερμανση, καθως το συστημα ψυξης, οπως πολυ σωστα ανεφερε ο Χριστοφορος, ειναι ανεπαρκες για αυτο το αυτοκινητο σε συνθηκες υψηλων θερμοκρασιων.
Η αλλαγη του με ενα 'σκληροτερο' εχει ως αποτελεσμα να γυρναει πιο γρηγορα η φτερωτη και να υπαρχει μεγαλυτερη ροη αερα μεσα απο τα ψυγεια.
Εγω ηταν απο τις πρωτες αλλαγες που εκανα οταν πηρα το Μ3.
Το ειχα παρει απο την active
https://store.activeautowerke.com/e3...g-m3s-p69.aspx
Πιστευω οτι βοηθα αρκετα τις ζεστες μερες σε συνδυασμο με χαμηλες ταχυτητες
-
The Following 7 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:
BILL007 (04-08-13), chief (03-08-13), Leonidas_E39 (04-08-13), nikos1400 (04-08-13), saulm3 (04-08-13), steliosm46 (04-08-13), ΔημήτρηςΜ3 (04-08-13)
-
Δεν νομιζω να ειναι θεμα fan ή fan clutch Δημητρη.
Ειναι θεμα καθαρα μειωμενης ικανοτητας ψυξης, ακομη και σε ψηλες ταχυτητες και οταν ειναι ζεστή μερα, ωστε να κατεβει η θερμοκρασια του μοτερ που προερχεται απο την αυξημενη θερμοκρασια λαδιου.
Τα Μ3 ειναι ανικανα να πιεστουν σε συνθηκες πιστας σε μερα υπαρχει ζέστη.
Η ανικανοτητα τους σε συγκριση με αλλα σπορ αμαξια και σε τετοιτες συνθηκες ειναι ειναι για κλαματα.
Εχω γνωρισει πολλα παιδια στη πιστα και ΟΛΟΙ εχουν το ιδιο προβλημα τους καλοκαιρινους μηνες. Το εχουμε συζητησει, εχουμε ανταλαξει αποψεις και εκει καταληξαμε. Οσοι το παραβλεψαν (οπως εγω) πηγαν για φλατζα.
Σε δοκιμες που καναμε με water spray στο oil cooler κρατηθηκε η θερμοκρασια λαδιου σε πιο χαμηλα επιπεδα και ετσι το συστημα ψυξης μπορουσε και δουλευε.
M3 CSL
-
The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:
BILL007 (04-08-13), turbodog (04-08-13)
-
Χριστοφορε η HPF (God bless her) ειχε κατασκευασει ενα καλυτερο ψυγειο λαδιου και με καλυτερη ψυξη, γιατι ειχαν αντιμετωπισει αυτο ακριβως το προβλημα. Πιστευω οτι θα ηταν μια πολυ καλη λυση (αν και ακριβη λυση για ενα ψυγειο λαδιου αλλα η HPF ηταν γενικα ακριβη αλλα και ποιοτικη)
https://www.horsepowerfreaks.com/par...s/E46_M3/17109
-
The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:
-
Ειχα δοκιμασει ψυγειο Mishimoto και ηταν χειροτερο απο OEM (αν και ενας φιλος με Ε30 και S52 ελυσε το προβλημα).
Φυσικα αλλο HPF και αλλο Mishimoto.
M3 CSL
-
-
Το ψυγειο λαδιου ειναι το προβλημα νομιζω Δημητρη.
Ειχαμε κανει δυο πειραματα που δουλεψαν κατα καποιο τροπο χωρις να βγαλουμε και ασφαλες συμπερασματα αν και τα πειραματα πετυχαν.
Το ενα ηταν να γυρισουμε το νερο απ τους καθαριστηρες με μπεκ στο ψυγειο λαδιου.
Και το αλλο να αναψουμε καλοριφερ μεσα στο καλοκαιρι, να υπαρχει μεγαλυτερη ποσοτητα στο κυκλομα , για να κανει μεγαλυτερο κυκλο το νερο κατα τη ψυξη και να προλαμβαινει να κρυωσει.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chief : 04-08-13 στις 01:27
M3 CSL
-
The Following 6 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:
BILL007 (04-08-13), EVERGET (04-08-13), nikos1400 (04-08-13), saulm3 (04-08-13), Thomelef (04-08-13), ΔημήτρηςΜ3 (04-08-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP