-
36 χιλιαρικα και αλλα 4 ο βενζινοκινητηρας (που λειτουργει ως γεννητρια και αυξανει την αυτονομια), συν αλλο ενα ποσο για καποια εξτρα (5-10 χιλιαρικα), καταληγουμε σε οχημα της περιοχης των 45-50 χιλιαδων.
αν καποιος θελει να παρει ενα δευτερο αυτοκινητο σε αυτη την περιοχη χρηματων, τοτε συμφερει γιατι τα κοστη του ειναι μικροτερα.
αν ομως ειναι να το συγκρινω με ενα πιο οικονομικο δευτερο αυτοκινητο της κατηγοριας πολο,γκολφ, 116 κλπ, δεν βγαινει ο λογαριασμος με τιποτα.
οταν η τεχνολογια αυτη κατεβει σε χαμηλοτερα επιπεδα θα ειναι ενδιαφερουσα για περισσοτερο κοσμο.
προς το παρον θα ειναι ενα ακομα οχημα επιδειξης, διοτι καποιος που δινει 50 χιλιαρικα για δευτερο (ή τριτο) αυτοκινητο πολης, δε νομιζω οτι θα κανει ιδιαιτερα πολλα χιλιομετρα, αλλα και να κανει το κοστος του καυσιμου και η μειωση του δε νομιζω οτι θα ειναι πρωτη προτεραιότητα.
με λιγα λογια η οικονομια δεν ειναι λογος αγορας αυτου του αυτοκινητου.
-
The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP