https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2572428/
Για σκεφτειτε, το 1975, οσοι ειχαν γεννηθει, τι αλλο κυκλοφορουσε στο δρομο;
Σκαραβαιος, λαντα, ζασταβα και φορντ εσκορτ οι χλιδες.
Να εχεις αμαξι με αιρκοντισιον ε;
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2572428/
Για σκεφτειτε, το 1975, οσοι ειχαν γεννηθει, τι αλλο κυκλοφορουσε στο δρομο;
Σκαραβαιος, λαντα, ζασταβα και φορντ εσκορτ οι χλιδες.
Να εχεις αμαξι με αιρκοντισιον ε;
BILL007 (31-07-13), Konstantinos E60 (30-07-13)
Αμαξάρα...στην Γερμανία υπάρχει εταιρεία που στις παλιές καρότσες της Mercedes βάζει τα καινούργια μοτέρ, αναρτήσεις, φρένα κτλπ.
Όνειρο ένα τέτοιο αμάξι...
https://www.mechatronik.de/en/engineering.html
Να τον πετύχεις σε φανάρι και να φοράει μοτέρ από 55amg και να μην ξέρεις από που σου ήρθε![]()
BILL007 (31-07-13), jkourkoulis (31-07-13), Konstantinos E60 (30-07-13), Ptboul (30-07-13), Stamatis (30-07-13)
Και στα μετέπειτα χρόνια που τα έβλεπα πάντα μου έκαναν εντύπωση οι διπλοί προφυλακτήρες! Θωρηκτό εμφανησιακά (για τότε) .
Ειχε ενα ιδιο σκαρι, αλλα 280 κινητηρα ο πατερας ενος φιλου, μεγας λεφτας, με κλινικη δικη τους. (Τοτε)
Το παιρναμε και καναμε βολτες στα κλαμπ μαζι με ενα παληκαρι που εχει πεθανει απο ντρογκα και ο πατερας του ειχε jaguar XJ σειρα 2 μετατροπη σε daimler.
Θυμαμαι ακομα την ΑΠΕΙΡΗ ζηλια που εβλεπα απο τα γυρω αμαξια στα φαναρια.
Και μιλαμε για εποχες που υπηρχαν καλα αυτοκινητα (ε, καλα που λεει ο λογος)
Όλα γίνονται.
Η mechatronic νομίζω έχει δικό της σήμα κατασκευαστή.
Όπως η Alpina και η Hartge.
Εδώ δηλώνονται τα 5λιτρα jeep 1800, δεν θα βγάλεις άκρη με αυτή τη μετατροπή;
Δεν νομίζω.
Σχετικά με την ασφάλεια, υπάρχουν εταιρίες που ασφαλίζουν αυτοκίνητα πχ αντίκες στην αξία του εκτιμητή ως συλλεκτικό και όχι με βάση την παλαιότητα κτλπ.
BILL007 (31-07-13)
Αυτο που ποσταρες Σταμ ειναι με αμερικανικες προδιαγραφες γι αυτο και οι διπλοι προφυλαχτηρες οπως και τα διπλα φωτα εμπρος.
Δεν εχει αιρ κοντισιον αλλα κλιμα, οποτε καταλαβαινεις οτι για 1975 μαλλον απο διαστημοπλοιο ειναι....κανονικα ειχε δυο μεγαλους στρογγυλους διακοπτες στο κεντρο , ενας ρυθμιζε τη ροη του αερα και ο αλλος τη σταθμη του αιρκοντισιον.
Μου κανει εντυπωση που εχει κοντερ σε χιλιομετρα αντι για μιλια. Πολλοι ιδιοκτητες στην Ευρωπη εκαναν μετατροπη απο ευρωπαικες σε αμερικανικες προδιαγραφες και αλλαζαν φωτα και προφυλαχτηρες γιατι ειναι πολυ ποιο ομορφο ετσι.
Αυτος εχει αλλαξει επισης τιμονι opως επισης δεν εχει και το original Becker ραδιοφωνο με μικρη κασετα.
Ειχε αγορασει ενα ιδιο χρωμα ο πατερας μου το 1976, με μπεζ δερματινο σαλονι και με αυτο εμαθα να οδηγω στα 12 στη διαδρομη Βαρκιζα-Σαρωνιδα Σαββατο βραδυ......ερημια και ο δρομος ολος δικος μας.
Τοτε μου φαινοταν σα Φερραρι......οταν το πηγα μια τελευταια βολτα πριν πουληθει το 2000, νομιζα οτι ηταν κατι μεταξυ τρακτερ και ασφαλτοστρωτικο.
Ειναι το πρωτο αυτοκινητο στο οποιο θυμαμαι να τοποθετηθηκε ABS ....αρχοντικο αυτοκινητο εποχης , αλλα προσωπικα προτιμουσα το Jaguar 4.2 .
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 30-07-13 στις 16:57