Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 97

Θέμα: Πάνε τα cup :/

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νικο ποσα αλογα εισαι και ΠΩΣ ακριβως οδηγεις το αυτοκινητο σου σε καθημερινη φαση ;;;

    Ετυχε και εγω στο παρελθον να κανω κοντρες καθε βδομαδα,αλλα εχω αλλαξει στα 41000km που εχω τωρα μονο μια φορα πισω λαστιχα...Πραγματικα ειμαι περιεργος...


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  2. #2
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικο ποσα αλογα εισαι και ΠΩΣ ακριβως οδηγεις το αυτοκινητο σου σε καθημερινη φαση ;;;

    Ετυχε και εγω στο παρελθον να κανω κοντρες καθε βδομαδα,αλλα εχω αλλαξει στα 41000km που εχω τωρα μονο μια φορα πισω λαστιχα...Πραγματικα ειμαι περιεργος...
    Θυμάσαι καλά γιατί εμένα πάνω από 15-20000 το πολύ θέλουν αλλαγή (χωρίς κόντρες!).
    Έχω 65000 περίπου έχω βάλει 2φορες μπροστινά και 3 πισινά...

  3. #3
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θυμάσαι καλά γιατί εμένα πάνω από 15-20000 το πολύ θέλουν αλλαγή (χωρίς κόντρες!).
    Έχω 65000 περίπου έχω βάλει 2φορες μπροστινά και 3 πισινά...
    Θυμάμαι καλα και τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου μου αλλα και το πόσες φορές έχω αλλάξει λάστιχα!

    Δεν ξέρω τι χρήση τους κανει ο Νίκος και αν π.χ το ξεκινάει καθε μέρα απο στάση ή αν το "τρώει" στα σπινιαρισματα,πάντως εγω που υποθετικα έχω περισσότερα άλογα και περισσότερη ροπή απο το αυτοκίνητο του μια χαρα παταω κάτω και το σπινιαρισμα ειναι ελάχιστο!

    Δεν ξέρω αν ευθύνεται το DCT ή το ψευτομπλοκε μου,πάντως θέμα σπιναρισματος τραγικό δεν είχα ποτε!

    Νίκο αντί να δίνεις τα λεφτα σου σε λάστιχα όπως το Michelin Cup και να μην κανεις και δουλεια,τότε ψαξου σε άλλους τομείς,όπως στήσιμο και μπλοκε! Περισσότερα ωφέλη θα έχεις απο κει παρα απο το να μπαίνεις σε διαδικασία αν το Cup τρώγεται πιο εύκολα ή το Toyo θα σου κρατήσει περισσότερο!!!

    Επισης ψαξου και λιγο περισσότερο με το προγραμμα και ζητά απο τον προγραμματιστη σου να στο κανει λιγο πιο "κουφιο" στις χαμηλόμεσαίες στροφές!
    Η εμπειρία μου απο τα διτουρμπινα λέει πως γίνονται οι χειρότερες σπινιαριστρες όταν το "φουσκωνεις" απο πίεση χαμηλά! Αφου δε είσαι και κοντρακιας,τότε η δύναμη χαμηλά σου ειναι εντελώς άχρηστη!!! Προσανατολισου με τον προγραμματιστη σου στην πάνω πλευρά του στροφομετρου!!!

    Αυτα τα ολίγα απο μένα...


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    BILL007 (05-08-13), chief (05-08-13), chrisgiapz3 (30-07-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP